Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Digimon
Deze pagina opnieuw laden Jullie's lievelings Digimon.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
TamerMehmet
Anime Forum Lid

TamerMehmet's avatar
Standaard geplaatst op 31 augustus 2004 @ 18:30

Hallo Digimon liefhebbers hoe is het met jullie met mij gaat het heel goed. Ik hoop dat met jullie ook goed gaat. Maar ik ga mijn Lievings Digimon versturen voor jullie en laat me ook eens weten wat jullie van welke Digimon houden. En mijne is de eerste Digimon WarGreymon. Maar later krijgen jullie meerdere Digimon dat ik van hou en van jullie ook houden laat me please eens weten. Ok hier komt die mijn WarGreymon.

-WarGreymon-
Naam: Wargreymon.
Level van Digimon: Mega.
Type: Tyrannosaurus Rex met een Gouden Armor.
Van wie: Tai (Taichi).
Crest: De crest van het moed.
Attack: Terra Force.
Attack: Terra Spinning Attack.
WarGreymon is mijn grootste favoriet maar die is zo sterk dat hem niemand kunt verslaan. Maar hij versloeg de Metal Seadramon met zijn Terra Spinning Attack en die Terra Force is net als de Spirrit bomb van Gokou uit Dragon ball Z. Maar deze digimon is de Mega form van de Digimon genaamd Aguman die is van Tai (Taichi). En deze Digimon draagt een Crest van een moed.

Blade
The Grim Angel of Doom

Blade's avatar
Standaard geplaatst op 31 augustus 2004 @ 18:34

-Gallantmon Crimson Mode-
Naam: Gallantmon Crimson Mode.
Type: Warrior.
Van wie: Takato.
Crest: Geen.
Attack: Invincible Sword.
Attack: Quo Vadis.
Attack: Final Justice
Gallantmon CM is de mode change van Gallantmon nadat deze gefuseerd is met Grani. Hij bereikt deze vorm als hij bijna verslagen is door de D-reaper type Jeri. Hij is mijn favorite digimon omdat hij erg sterk is en hij erg goed getekend is.

Phantom_Ganon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 31 augustus 2004 @ 18:36

die van mij is Armageddemon

Naam:Armageddemon
Type:????
Van wie:????
Crest: Geen.
Attack:Ultimate Frare.
Attack:Black Rain.
Attack:????
evolution:Kuramon - Tsumemon - Keramon - Kurisarimon - Infermon - Diaboromon - Armageddemon

TamerMehmet
Anime Forum Lid

TamerMehmet's avatar
Standaard geplaatst op 31 augustus 2004 @ 18:39

Wie is die Digimon Genaamd Armageddemon Phantom_Ganon. Please vertel me met zij profile die ik boven aan met de eerste verzonden heb.

Kaito
Anime Forum Lid

Kaito's avatar
Standaard geplaatst op 31 augustus 2004 @ 20:26

ik heb 2 Lievings Digimon! :sweatdrop:

1)omnimon
naam: omnimon
level: mega+(maga DNA)
type:N/A (ik denk een Warrior)
evolution chain: Metal Garurumon en War Greymon ==>omnimon.
evolution type:maga DNA evolution.

tamer(s):tai,matt
Attack1: Srupreme Cannon
Attack2: Transendent Sword
Attack3: ?
Omnimon is echt sterk en ook vet cool mat zijn Transendent Sword!

2)Gallantmon Crimson Mode
Naam: Gallantmon Crimson Mode
Level: Mega
Type: Warrior
evolution chain:Zyarimon ==> Gigimon ==> Guilmon ==>
growlmon ==> wargrowlmon ==> Gallantmon ==> Gallantmon Crimson Mode.
evolution type:tamer Matrix Evolution+grani(Biomerge)
tamer:Takato

Attack: Invincible Sword
Attack: Quo Vadis
Attack: Final Justice
Gallantmon CM is niet super sterk maar wel vet cool!

Quote:
Wie is die Digimon Genaamd Armageddemon Phantom_Ganon. Please vertel me met zij profile die ik boven aan met de eerste verzonden heb.
Armageddemon is een digimon die voor komt in digimon the movie 4!
meer info:hier

TamerMehmet
Anime Forum Lid

TamerMehmet's avatar
Standaard geplaatst op 01 september 2004 @ 19:33

Er is een nieuwe Favorite bij die was wel al land mijn favoriet maar jullie krijgen misschien een voor een of allemaal tegelijk met een post maar stuur me meer jullie's Favoriete Digimon. Please mijne komt nu de MagnaAngemon. Die MagnaAngemon is de Heilige Digimon. Maar hij is wel sterke Digimon met zijn heilige krachten.

-MagnaAngemon-
Naam: MagnaAngemon.
Level van Digimon: Ultimate.
Type: Engel met een zwaard en tien vleugels.
Van wie: T.K (Takeru).
Crest: De crest van het Light.
Attack: Gate of Destiny.
MagnaAngemon is de Heilige Digimon met zijn heilige en lichte krachten die alle evils kan winnen en met WarGreymon ken hij goed zamenwerken. met zijn Gate of Destiny maakt hij een gat open en dan gaat de gat open en dan gaat de monster er in en dan gaat de poort (Gat) dicht en dan de monster is gelijk (Meteen) dood. Het is een mooie zamenwerking met de aanval van die WarGreymon's Terra Force en Gate of destiny combo voor dood.

TamerMehmet
Anime Forum Lid

TamerMehmet's avatar
Standaard geplaatst op 02 september 2004 @ 22:20

Ok ik heb ook een DNA digivolve Favoriet en die is Peildramon een DNA Champion van de Exveemon en Stingmon. Maar die vindt ik zo stoer staan en dan verslaat die bijna alle Digimons maar ik weet niet alles over die Digimon van DNA maar wel over die Stingmon en Exveemon. Maar ik ga misschien over vertellen wat hij eigelijk is.

-Stingmon-
Naam: Stingmon.
Level van Digimon: Champion.
Type: Vechtende Springhaam.
Van wie: Ken.
Crest: (Geen).
Attack: Poison bite.
Stingmon is een sterkste Champion Digimon met zijn karate techniek van zijn giftige bijt aanval verslaat alle Digimons en gaat het ook vergiftigen met zijn aanval en dat gaat die Digimon die dat status heeft gaat twee keer sneller dood. Deze Digimon is van Ken en die word ontvoerd door een twee vijandige Digimon en Wormon kan zich niet meer veranderen.

-Exveemon-
Naam: Exveemon.
Level van Digimon: Armor Champion.
Type: Half duivel half goede monster.
Van wie: Davis (Akira).
Attack: X-Laser.
Exveemon is de tweede sterkeste monster na Flamedramon en die Stingmon maar die is wel bijna onverslaanbaar net als die Stingmon. Zijn aanval X-Laser hij heeft een X op zijn buikje maar die X komt uit zijn buikje en dan gaat die naar de vijanden. Deze Digimon is half dark en half heilige monster dus evil/holy. Ook een beetje satanist en gelooflijke Digimon.

Dan heeft Ken heeft zich weer herstelt en dan gaat Exveemon met DNAen met zijn maatje Stingmon "Exveemon en Stingmon... DNA Digivolve in.... Peildramon!!!. Deze Digimon gaat DNAen met de kracht van een Exveemon en Stingmon dan krijgt een aanval genaamd Desprado attack.

-Peildramon-
Naam: Peildramon.
Level van Digimon: DNA Champion.
Type: Vliegende schietter.
Van wie: Ken en Davis (Akira).
Attack: Desprado attack.
Deze gaat DNAen met twee Digimons. Peildramon is een vliegende vechter en schietter maar wel machtiger dan die MegaKabuterimon. Hij ken de aanval genaamd Desprado aanval maar die is verslaat bijna iedereen. Maar die krijg je pas bij tweede seizoen (Tweede Saga) of tewel bij de spel van Playstation one (PSX) Digimon world 2003.

Kane
King of Psychics

Standaard geplaatst op 02 september 2004 @ 22:47

Het is Paildramon .. maar ach.

Ik ben niet zo van van seizoen 02, 03 en 04 ... Seizoen 01 is nog steeds de beste

Venom
useless ♥

Standaard geplaatst op 31 oktober 2004 @ 22:01

imperialdramon

siet er gwn cool uit

Latino Heat
Agent Perry the platypus

Latino Heat's avatar
Standaard geplaatst op 31 oktober 2004 @ 23:40

ik vond die slechte digivolf wel vet skullgreymon ik weet geen info nix maar ik vond hem wel grappig

TamerMehmet
Anime Forum Lid

TamerMehmet's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2004 @ 19:12

He hallo ik ben het weer leuke Digimons heb ik he Digimon vrienden. Maar ik heb nog meer Digimon hoor die ik leuk vindt. Maar die is misschien nu wel twee Digimon's maar die volg ik het altijd die vindt ik wel een gave anime tekenfilm serie. Maar die gaat over een monsters die online gaat vechten tegen een kwade Digimons.

-Lilymon-
Naam: Lilymon.
Level van Digimon: Ultimate.
Type: Bloemen elfje.
Van wie: Mimi.
Crest: De crest van een offeren.
Attack: Flower Cannon.
Deze Lilymon is een schoonheid maar wel coole vrolijke bloemon prinsessen elfje. Maar zijn aanval is een Flower Cannon die aanval is een een bloemen aanval die heet in Nederlands Bloemen Cannon. Maar met behulp van Mimi's crest kan Togemon in een Lilymon veranderen en die is veel sterker dan zijn vorige form.

-Flamedramon-
Naam: Flamedramon.
Level van Digimon: Armor Champion.
Type: Vurige vechter.
Van wie: Davis (Akira).
Crest: (geen).
Attack: Flaming Rocket.
Flamedramon is een vurige vechtende Digimon met een macht van WarGreymon. Maar deze Digimon evuolueert met een vurige digi-armor en zegt Digi-armor geeft de kracht.... Veemon Digi-Armor digivolved in..... Flamedramon!!!. Davis (Akira). Deze Digimon heeft een aanval van een Vuur Rocket aanval die aanval laat je Digimon in een vuur raek dan gaat die op een tegenstanderse Digimon aan.

Kane
King of Psychics

Standaard geplaatst op 03 september 2004 @ 20:58

Zou ik mogen vragen waar halen jullie die "info" vandaan, ik vindt het maar gebrekkig, maar dat is persoonlijk.

Crest: De crest van een offeren. <-- Huh!!!!

Kaito
Anime Forum Lid

Kaito's avatar
Standaard geplaatst op 03 september 2004 @ 21:31

Quote:
Zou ik mogen vragen waar halen jullie die "info" vandaan, ik vindt het maar gebrekkig, maar dat is persoonlijk.

van nergens,het zijn info die ik ken uit mijn hoofd.

maar goed nog een favo.

naam: WarGreymon X
level: mega X
typeragon Warrior
evolution chain: WarGreymon + X-Antibody =WarGreymon X
evolution type:X-evolution(mega)
tamer: N/A
Attribute: Vaccine
Attack1:Gaia Force Zero
Attack2:N/A
Attack3:N/A

hij is veeeeeeeeeeeeeeeel sterker dan WarGreymon,en heeft ook een "X-Antibody",en hij staat ook bekend als "NeoWarGreymon"
veder is er niet zo veel bekend over deze digimon,om dat hij voor komt in digimon X-evolution (seizoen 5) en die is er nog niet in japan!

afbeelding:

PDA192
Anime Forum Lid

Thumbs up geplaatst op 19 maart 2006 @ 09:16

mijn lievelings digimon ismnimon.

De Kampioenen zijn cool!
GardevoirTrainer
Mijn FC is: 2191 5039 091

GardevoirTrainer's avatar
Standaard geplaatst op 10 september 2006 @ 19:45

-Antylamon-
Naam: Antylamon.
Type: bunny.
Van wie: Michael (digimon the movie 1).
Crest: ?.
Attack:Arm Bomber .
Attack:Nova Blast .
Antylamon is de gaafst van wege zijn coole moves,
in digimon de movie 1 verslaat hij bijna alle digidestend-digimon
door alleen maar een radslag te maken en wat flikflaks

Heb eindelijk mn shiny gallade^^ (legaal)
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten