Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Ik ben Antonie, en ik verontschuldig me

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 02:35
Met quote antwoorden

Hey jongens en dames, laat ik mijzelf voorstellen.

De naam is Antonie, anderen zullen mij kennen als pachirisu_fan, Sunlight en Nodoka Miyazaki. Ik zal vast meer accounts hebben gehad hier zo, maar dat is niet het punt. Ik ben bekend met dit forum sinds maart 2007, toen ik nog Pokémon speelde. Zeven jaar later kijk je terug op wat er allemaal is gebeurd, en je bedenkt je "God, wat was ik een klootzak."

Ik ga geen lijstje op tafel gooien wat ik allemaal precies heb gedaan hier, maar wonder boven wonder durf ik hier na al die tijd alsnog terug te kruipen zonder mijzelf meteen voor de trein te mikken: Tegelijk is dit forum een plezier geweest, maar ook een persoonlijke zwarte bladzijde. Waarom? Ik was hier mijzelf.

Enfin, eigenlijk kom ik te laat met deze realisatie, in de afgelopen 2-3 jaar is het AWF eigenlijk bijna helemaal leeg gelopen, zeker de mensen die ik toen sprak en heb leren kennen, zijn elders. Misschien beter zo, maar je begint ook te zien hoe je kansen hebt gemist, vriendschappen hebt gemold uit pure blindheid en zelfzucht. Ik had hier ook kunnen staan, figuurlijk hand in hand (ik heb moeite met fysiek contact) met een boel mensen hier. Het is jammer, maar het heeft me ook gemaakt tot wie ik ben.

Hoewel deze post meer uit lijkt te komen tot een spijtbrief, wil ik toch graag een beetje achtergrond informatie geven.
Tot kort geleden was ik een vraagteken. Er ontbrak zelfkennis en inzicht; ik had geen idee wat ik voelde en hoe ik het voelde, laat staan waarom. Dit leidt tot negeren van de emotie, wat vervolgens opkropt en nodeloos uitbarst.
Ik had ook een ontelbaar grote droombeeld van mijzelf; ik kon vast alles wat ik wou proberen en men zou van mij houden hier door. Dan ga je echter iets proberen en lukt het niet, dan raakte ik gefrustreerd en gooide ik alles weg. Dit en mijn gebrek aan discipline geven als resultaat dat ik tot op de dag van vandaag gene enkel instrument heb geleerd of andere kunstvormen heb beoefend, hoe graag ik dit nog steeds wil. Het enige wat een beetje is blijven hangen is het schrijven, hoewel ik het idee heb dat dit mij gewoon veel natuurlijker afgaat. FYI, ik schrijf ook dit in één keer, met alleen pauzes als ik woorden verkeerd spel.

De oorzaak van alles is niet bepaald een ver-van-mijn-bedshow, mijn incompetentie en de ongemotiveerde houding om dat te veranderen heb ik van mijn moeder, maar dat is een verhaal van mijn levensgeschiedenis, die ik vast wel eens ga posten.

Ik dwaal af. Wat ik eigenlijk wou typen/zeggen is dat ik mij wil verontschuldigen voor alle kwaaltjes die ik hier heb verzorgd. Hoe klein en onbelangrijk deze waarschijnlijk zijn voor jullie, het blijft bij mij wekelijks er diep inhakken.

Bedankt dat je dit hebt gelezen, en sorry als ik je wat heb aangedaan,

~A

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 09:49
Met quote antwoorden

Ik geloof dat iedereen hier wel een klootzak is geweest. :')

Failing to catch me at first keep encouraged,
Missing me one place search another,
I stop somewhere waiting for you.
fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 10:59
Met quote antwoorden

Toen ik hier in 2008 als 10-jarige registreerde was ik ook heel anders dan ik nu ben, mensen zullen mij zo irritant gevonden hebben! vergeven en vergeten wat mij betreft, ookal weet ik niet echt wat je allemaal gedaan zou hebben.

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 11:54
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk bericht
Zonder twijfel. Ik denk alleen dat het verschil is dat het bij mij echt aanvrat. Ik heb ook sinds vorig jaar September therapie etc. en begin nu eindelijk mijzelf te snappen. Die post was meer onderdeel van zelfacceptatie dan daadwerklijk op de knieën gaan, strict genomen.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door fakerick Bekijk bericht
Toen ik hier in 2008 als 10-jarige registreerde was ik ook heel anders dan ik nu ben, mensen zullen mij zo irritant gevonden hebben! vergeven en vergeten wat mij betreft, ook al weet ik niet echt wat je allemaal gedaan zou hebben.
Mja, de meeste mensen waar ik soort van mee omging zijn ook al weg, eigenlijk. Ik ken de meeste namen hier nog wel, though. Jouw naam zegt me idd ook wel wat.

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 12:55
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk bericht
word.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 14:18
Met quote antwoorden

SUP BRO! : D

Oh wacht all caps AWF regel.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 15:20
Met quote antwoorden

Als hier mensen zijn van het Sinnoh/Pokemon United die weten wel hoe erg ik irritant was in mijn:

jackma-Dark Shadow-Sirius Zwarts tijd. Ik kwam toen als 8 jarige op dat forum en als ik ging posten las ik alleen maar de titel zonder te weten dat je ook een beginpost moest lezen dus 1 keer zei ik: Ik ben heel populair in Sinnoh, ik heb Dialga, Palkia, Moltres, Mewtwo etc. gewoon het hele Legendary lijstje door.

Nu ben ik niet meer actief op dat forum maar na die tijd toen ik weer Dark Shadow werd ging het iets beter en toen veranderde ik alweer in een klootzak toen ik de naam van een irritante gebande gebruiker gebruikte genaamd Jack zo heet ik vandaag de dag nogsteeds. Ik had ook zijn profielfoto, signature en zijn motto onder je username afgepakt dat je kan zien als iemand iets post.

Ik weet niet hoe het hier met mij zit maar ik wordt hier denk ik ook een klootzak met de minuut. Vandaag de dag maak ik nog hele domme fouten op forums dat ik ook 4 jaar geleden deed.

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 27 juli 2014 @ 16:04
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes Bekijk bericht
SUP BRO! : D

Oh wacht all caps AWF regel.
Sup /5tk

renzooshawottfan
Hellow

renzooshawottfan's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 10:23
Met quote antwoorden

waarschijnlijk heb ik die rol nu lol ben 11

Why Are You Reading This
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 13:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door renzooshawottfan Bekijk bericht
waarschijnlijk heb ik die rol nu lol ben 11
Waarom staat er op je profiel dan dat je 10 bent?

Verdachte situatie.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 14:24
Met quote antwoorden

Waarschijnlijk las hij de registratie verkeerd en is zijn verjaardag 1 Januari 2015!
Of het is inderdaad een verdachte situatie en hij spioneert voor de Russen.

Audax
Oh

Audax's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 16:44
Met quote antwoorden

lol cool

FC: 1306 - 8649 - 4294
Games: Pokemon Y, OR, AS, Sun
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 17:56
Met quote antwoorden

Is een onderdeel van opgroeien. Ik ben ook een heel ander persoon dan ik een aantal jaar geleden was. Hoewel ik uiteraard nog steeds een gore klootzak ben. Maar dan minder kinderachtig.

Life is a perception of your own reality.
fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 18:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Audax Bekijk bericht
lol cool
Stoutert

Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 11 augustus 2014 @ 21:21
Met quote antwoorden

Als ik sorry zou moeten zeggen voor iedere keer dat ik een klootzak was, ben, en zal zijn dan zitten jullie hier volgende week nog.

Conclusie: geen probleem joh. We vergeven je. Maar wel taart he godverdomme.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten