Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Nieuwe glitch om arceus, shaymin, darkrai en missigno.'s te vinden!

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
WazzaScooba
ლ(ಠ益ಠლ)

WazzaScooba's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:25

Een vriend van mij op een ander forum heeft eergisteren een glitch gevonden toen hij aan het breeden was in solaceon town. Hiermee kun je naar arceus, shaymin en darkrai toelopen, en missigno.'s vinden. Zo doe je het:

deel 1: tweaken/holepunchen

Eerst moet je kunnen tweaken. Did doe je zo:

1. stap op je fiets en ga in de snelle versnelling.
2. fiets omhoog terwijl je omstebeurt links en rechts indrukt. (doe dit heel snel!) als je het goed doet, zul je op een tollende manier omhoog fietsen.
3. als je dit snel en zonder te stoppen kunt doen, kan het zijn dat je plotseling tegen een onzichtbare muur fietst. dit komt denk ik omdat het spel door het tweaken de kans niet krijgt om het volgende scherm te maken. als je een onzichtbare muur hebt gevonden, dan gaat hij pas weg als je uit dat scherm gaat.

deel 2: glitch-stukken

Soms, wanneer je aan het tweaken bent, kan het zijn dat er niet alleen een onzichtbare muur komt, maar ook een compleet zwart of wit gat. (is bij mij nu 2 keer gebeurd) hier kun je 'overheen' lopen, en je komt in een glitchwereld uit. Op deze manier kun je naar arceus (arceus heeft nog niemand gevonden, maar we denken wel dat het kan) /darkrai/shaymin toe lopen/ vangen. Ook kun je onderweg missigno.'s tegenkomen. (iemand is ook al een keer een psyduck met de aanval van arceus tegengekomen)

verder:
- je spel kan freezen als je dit aan het doen bent, maar als je je ds dan gewoon uitzet, is er niks aan de hand.
- je kunt rennend-tweaken, maar het is wel moeilijker
- er wordt gezegd dat jubilife city het makkelijkst te tweaken is
- ik denk dat de onzichtbare muren alleen op bepaalde plaatsen zitten, ik heb ze namelijk alleen nog maar vlak voor de fontein in jubilife en aan het begin van de route boven solaceon town gevonden. Je kunt volgens mij wel in elke stad tweaken!

Ga niet de hele tijd posten dat het je niet lukt om te tweaken, want het is ook ERG moeilijk.

Even gekopieerd hoe mensen shaymin en darkrai hebben gevonden:

OMFG I just caught a Darkrai. I started "Holepunching" at the top of jubilife and went all the way down to the route to the bottom of the city. I was in an abyss so i went left and walked into the water. I walked up on the water for about a minute and ended up on a foggy island so i looked at my party screen and it was clear after that. I walked and bam, theres Darkrai. I threw my masterball at him and well caught him.

en shaymin:
1.Tweak into black abys on spear pillar.
2. Go RIGHT once in abyss.
3. You will enter mystery zone. KEEP GOING RIGHT!!
4 After a while, you will walk past the E4 headquarters, except the screen will be white, all you will see is a red square on the ground. DO NOT GO ON TOP OF THE RED SQUARE! That is the door for the E4, if you go in you have to restart.
5. Keep going in the white screen on the way to the place where the rock is befor shaymin. I would have your map preset because you cant open your inventory.
6. Once you get to the rock, Go around it and press A( on theside clostest the the forest path way. The whit screen will disapear quickly and you will be moved to the beggining of the path to go to shaymin. You will see him for a second at the beggining of the path and then he will teleport to the end. Catch him normally

[ Laatst gewijzigd door WazzaScooba; 20 oktober 2007 om 19:00 ]

Also, has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
E-boy
Back. Feels good, man

Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:29

De witte heeft nog nooit iemand meegemaakt, dus men weet niet of de witte te belopen is, maar de zwarte abyss (zwart gat, void) is bewandelbaar. Verder is het niet eens zeker of je via alle abyss naar event Pokémon kunt lopen + het is gevaarlijk voor je save file.

Lady Renarde: Dan trouw je maar met een opblaaspop.
Cursed_snorlax: Sinds wanneer maakt een opblaaspop het huis schoon?
Don Cordero
Ex-Mod

Don Cordero's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:31

Hoe wil je dan darkrai sheimin of arceus tegenkomen?

E-boy
Back. Feels good, man

Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:35

Door een bepaald aantal stappen te zetten eenmaal je de void binnen bent. Hiermee kun je ontoegangbare velden bereiken, zoals event Pokémon.

De Darkrai Glitch in de JP versies van de game was héél precies, je moest een precies aantal stappen zetten in de juiste richting, als je van die versie afwijkt kunnen er twee dingen gebeuren:

1. Je save file gaat eraan (hoogst waarschijnlijk)
2. Je spel is doomed for ever (waarschijnlijk)
3. Je komt ergens anders uit (héél ONwaarschijnlijk, de kans is 1/*aantal tiles in D/P*, want iedere abysshall heeft maar 1 ingang.
4. Je hebt geluk en je kunt gewoon SR'en. (waarschijnlijk)

WazzaScooba
ლ(ಠ益ಠლ)

WazzaScooba's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:37

je moet bijv. in canalave city gewoon zo'n gat inlopen, en ze zeggen dat je dan niet door die deur hoeft, maar dat hij daar dan gewoon staat.

Also, has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Gersoni
Snooping as usual, I see?

Gersoni's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:41

Ik ben dom :/

Wat is Tweaken? Wat is Abbys? Wat gebeurt er precies?

Ik wil het best zelf proberen, maar ik ben bang dat ik savegames kapot maak :s

Are we human
Or are we duelist
Don Cordero
Ex-Mod

Don Cordero's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:44

http://www.youtube.com/watch?v=ix7gp...elated&search=

ghostmaniak1
Mjaaa

Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:44

Dus je moet daar gewoon een beetje rondlopen en dan kom je Shaymin of Darkrai tegen?

Noem me maar Ghost :) Diamond rullezz
Username: Byron
Friendcode: 3823 6301 5332
ShineyDragonair
It aren't a tumor!

ShineyDragonair's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:48

Tweaken kan alleen in de USA versie. Dat is heel snel naar links en rechts gaan terwijl je omhoog gaat op de fiets.

Super Special Awesome Ultra Special Sexy Transformation Sequence GO!
Screw the rules, I have green hair!
Attack the flying arobics instructor!
Don Cordero
Ex-Mod

Don Cordero's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 18:53

het kan ook in de EU versie

E-boy
Back. Feels good, man

Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 19:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gersoni Bekijk bericht
Ik ben dom :/

Wat is Tweaken? Wat is Abbys? Wat gebeurt er precies?

Ik wil het best zelf proberen, maar ik ben bang dat ik savegames kapot maak :s
Tweaken wordt ook wel de map-loading glitch/fail genoemt. Doordat je snel beweegd met je fiets schokt je beeld. Omdat het zo snel gaat, kan het spel de omgeving soms niet laden, omdat je er al bent. Soms heb je een map-line, waar een nieuwe map begint, dat is de onzichtbare muur. Maar soms heb je geluk, en stuit je op een groot zwart gat, abyss of void genoemt.

Normaal zou je er niet mogen komen, maar doordat het spel de map niet kan laden kun je er toch komen. (M.u.v. de E4 glitch) Zoals ik al eerder zei, moet je heel veel geluk hebben om aan een Shaymin, Arceus (dit is zelfs onbekend) of Darkrai te komen.

Volgens mensen is er een witte variant van abyss, maar niemand heeft ooit de eer gehad deze te aanschouwen, dus is er zo goed als niets over zeker.

Abysswalken is gevaarlijk, en het vernietigd je spel bij fout gebruik, één verkeerde stap kan fataal zijn voor je hele game, zodat je zelfs geen new game meer kunt doen. Daarom raad ik het af om het op je game te doen, maar op emu, hoewel het héél veel moeilijker is omdat emu's over het algemeen trager gaan.

Hopelijk heb ik het voldoende uitgelegd?

WazzaScooba
ლ(ಠ益ಠლ)

WazzaScooba's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 19:02

Net is het bij mij voor de eerste keer gelukt om een zwart gat te maken (of abyss), alleen kon ik er niet in komen. Daarvoor freezde mijn spel één keer, maar er ging niks kapot ofzo.

Gersoni
Snooping as usual, I see?

Gersoni's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 19:06

Ja, je krijgt een (voor de helft) zwart scherm.

Maar hoe krijg je dan opeens Shaymins? :P

Are we human
Or are we duelist
Sidney
The Great Truth Burglar

Sidney's avatar
Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 19:08

OMfg ik haat glitches

pokemon lover
Trotse Lid Van AWF!!

Standaard geplaatst op 19 oktober 2007 @ 19:13

Dit lukte mij in de 4de keer o.O