Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden Darkcat13's art

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 10:05

My own art topic

lol, ben weer veel bezig gegaan met tekenen de laatste tijd

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 10:21

Aww...ziet er leuk uit, mooi hoor.

Minpuntje: Probeer iets gelijkmatiger te kleuren, want nu is het heel strepig gekleurd. De ogen zijn bijvoorbeeld wel goed gekleurd, maar de rest is minder. Toch is het wel mooi hoor ^^

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 11:21

kay, thanx

grappig is, dat als ik achteraf in mijn tekenwerk kijk zie ik dat dan ook vaker. Goed om er eens aan te werken

Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 11:31

dit is trouwens een van de personages die ik op het moment verder aan het ontwikkelen ben ( toch wel leuk dat oude ideeen ergens op uit komen)

lololauralol
Toekomstig Bouwkundige

lololauralol's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 12:07

Die zijn best mooi, maar nog steeds een beetje streperig.

ennu... niet dubbelposten, er zit een wijzig knop op. [/wannabemod]

You're holding my hand but you don't understand.
Mijn nog titelloos verhaal | Slag om Shuko | Nooby art
Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 12:36

hoezo dubbleposten?

thanx anyway

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 12:40

Dat je 2 keer achter elkaar post zonder dat iemand anders er een post tussen heeft gedaan. Mods hebben dat liever niet ^^

Ik vind deze tekening iets minder dan je eerste. Je eerste tekening heeft een soort dynamiek wat deze tekening mist.

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 12:43

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gohma Bekijk bericht
Dat je 2 keer achter elkaar post zonder dat iemand anders er een post tussen heeft gedaan. Mods hebben dat liever niet ^^

Ik vind deze tekening iets minder dan je eerste. Je eerste tekening heeft een soort dynamiek wat deze tekening mist.

thanx.

Zal toch iets vaker hier weer moeten komen XD

veeeel te lang geleden

Sakatho
We're all mad here

Sakatho's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 15:56

Dat ziet er alvast leuk uit

En als ik je een tip mag geven over het kleuren. Als je een groot vlak (zoals de jurk) kleurt... ga dan eerst met je potlood zachtjes over alles in het vlak. Dan heb je alvast een basis en kun je er daarna op sommige punten harder overheen gaan om schaduwen aan te brengen. Op die manier wordt het eindresultaat een stuk netter. Verder gewoon per vlak zoveel mogelijk in 1 richting blijven kleuren

~ Faith Divides Us - Death Unites Us
~ [Fics] ~ Voor Elysa | Before the dawn
Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 11 april 2011 @ 18:53

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sakatho Bekijk bericht
Dat ziet er alvast leuk uit

En als ik je een tip mag geven over het kleuren. Als je een groot vlak (zoals de jurk) kleurt... ga dan eerst met je potlood zachtjes over alles in het vlak. Dan heb je alvast een basis en kun je er daarna op sommige punten harder overheen gaan om schaduwen aan te brengen. Op die manier wordt het eindresultaat een stuk netter. Verder gewoon per vlak zoveel mogelijk in 1 richting blijven kleuren
thank you

goeie tips zijn altijd welkom

heb haar nu eens opnieuw getekened, in een iets wat meer menselijke proportie

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 12 april 2011 @ 07:49

Ik vind die 1e 2 plaatjes er hartstikke goed uitzien. Ik zou denken dat je het tekenen van figuurtjes al in de vingers hebt. Zoals je nochtans je laatste plaatje inkleurt ziet ze er erg plat uit; veels te weinig 'gradient' (langzaam verloop van een kleur naar de andere) met donker aan de zijkant(en).

Hoe goed lukt al:
verschillende gezichtsuitdrukkingen en poses voor hetzelfde personage?
het combineren van meerdere personages in één plaatje?
het combineren van een of meerdere personages met een achtergrond?

Als ook dat alledrie al redelijk goed lukt, dan ben je -denk ik- klaar om een striptekenaar te zijn.

[ Laatst gewijzigd door Betelgeuse; 12 april 2011 om 16:11 ]

Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 12 april 2011 @ 13:15

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Betelgeuse Bekijk bericht
Ik vind die 1e 2 plaatjes er hartstikke goed uitzien. Ik zou denken dat je het tekenen van figuurtjes al in de vingers hebt. Zoals je nochtans je laatste plaatje inkleurt zie ze er erg plat uit; veels te weinig 'gradient' (langzaam verloop van een kleur naar de andere) met donker aan de zijkant(en).

Hoe goed lukt al:
verschillende gezichtsuitdrukkingen en poses voor hetzelfde personage?
het combineren van meerdere personages in één plaatje?
het combineren van een of meerdere personages met een achtergrond?

Als ook dat alledrie al redelijk goed lukt, dan ben je -denk ik- klaar om een striptekenaar te zijn.
thanx
alle tips zijn welkom en waardeer het dan ook zeer. Wat het betreft van die laatse tekening, heb je ergens dan ook wel geljk, maar het blijft lastig om de schaduw er goed in te krijgen al je op ee meer menselijke proportie tekent (althans... voor mij dat is). ij de eerste twee is het vvordeel dat het juist versimpeld is, minder details wat dan het ook gemakkelijker maakt om de schaduw er aan toe te voegen.

Met de gezichtsuitdrukkingen ben ik al weer mee bezig gegaan laatst en is nog steeds een uitdaging om het er goed op papier te zetten. Of in ieder geval de emotie erachter goed in beeld te krijgen.
Meerdere personagen op een plaatje is in principe niet echt een probleem (op het vaker gaan doen dan XD) rede tot dat zal dan waarschijnlijk zijn dat ik me de laatste tijd erg veel bezig heb gehouden tot het ontwikkelen van personages.
Wat betreft de achtergrond(en) kan ik er nog veeeeel oefening aan gebruiken. Dat is dan ook wel mij zwakke punt een beetje

*edit*

is weliswaar met photoshop getekend, maar is een begin voor het gebruiken met een achtergrond ^^

[ Laatst gewijzigd door Darkcat13; 16 april 2011 om 18:07 ]

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2011 @ 09:28

Ziet er geinig uit... maar die sneeuwvlokken zijn, iig op het 1e gezicht, nagenoeg irrelevant, minstens in stijl & schaal.

Hoezeer beheers je perspectief?

Darkcat13
Anime Forum Lid

Darkcat13's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2011 @ 11:07

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Betelgeuse Bekijk bericht
Ziet er geinig uit... maar die sneeuwvlokken zijn, iig op het 1e gezicht, nagenoeg irrelevant, minstens in stijl & schaal.

Hoezeer beheers je perspectief?

thanx ^^

perspectief beheers in daar integen nog niet zo goed in ^^;

Betelgeuse
Alpha Orionis

Betelgeuse's avatar
Standaard geplaatst op 17 april 2011 @ 12:13

Wel, verhaal en achtergronden kun je evt. kopiëren of voor je laten maken, maar interactie tussen figuren zul je wel zelf moeten doen.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten