Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Batonelli
Stef

Standaard geplaatst op 13 september 2012 @ 21:01
Met quote antwoorden

Vorig

Moah, ik begrijp volledig dat ze er niets mee kan hoor. En inderdaad, voor zover er vriendschap in had gezeten wordt dat nu wel erg lastig gemaakt, maar toch zie ik het meer als respectloos voor zichzelf dan respectloos tegen over haar.
Wat ik van de meesten van jullie begrijp is dat hij dit niet had moeten zeggen, en dat is hetgeen waar ik het niet mee eens ben!

Echter, nogmaals, begrijp volledig dat hij er een behoorlijk kutsituatie van maakt. Toch zou ik het simpelweg met een korreltje zout nemen. Het zat hem blijkbaar dwars, besloot het te vertellen tegen chipmunk (zonder na te denken over de gevolgen, wat vaak het geval is). Dan kan hij ook goed verwachten dat er geen gewenst antwoord komt. Vandaar dat je je er niet te druk over moet maken...

Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2012 @ 21:22
Met quote antwoorden

Nouja, je mag het met me oneens zijn. Er zijn mensen (waaronder ik) die dat als zodanig beschouwen, maar zoiets is voor iedereen anders. ^^

Maar nogsteeds lijkt negeren me de verstandigste oplossing. Ookal trekt het het bloed onder je nagels vandaan.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Batonelli
Stef

Standaard geplaatst op 13 september 2012 @ 21:35
Met quote antwoorden

Haha, nee klopt. Ik vind het dan ook juist zo opvallend dat ik de enige ben die op dat gebied er anders over denkt...
Wat ik al zei, waarschijnlijk omdat ik zelf zulke verklaringen iets lichtelijk opvat en het eerder leuk vind dan ergerlijk. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik soms iets te overdreven licht denk over zo'n verklaring.

chipmunk.
Cap.

chipmunk.'s avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2012 @ 00:30
Met quote antwoorden

Hm, ik heb er wel op gereageerd, echter enigszins cynisch, als in 'wat verwacht je nou dat ik hiermee doe?'.
Ik vat het niet per se licht op omdat ik hem best close heb leren kennen via dat e-mailcontact en dus wel degelijk om hem geef. Niet zozeer dat ik updates over zijn leven wil, maar wel dat ik het wil weten als het kut gaat.
Hij heeft mij ook als enige het hulpnummer toevertrouwd dat gebeld moest worden als zijn toenmalige depressie helemaal de verkeerde kant op ging. Meh, ik zie wel. Hij moet mij hierin ook maar gewoon begrijpen.

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2012 @ 09:34
Met quote antwoorden

Je voelt niet hetzelfde, dus daar houd het bij op. Ik denk dat je goed geantwoord hebt. Meer kan je niet doen ben ik bang. ^^"

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
chipmunk.
Cap.

chipmunk.'s avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2012 @ 10:49
Met quote antwoorden

Reactie van hem: "ik snap het".
Ik weet ook niet wat ik daarmee moet, maar ik accepteer het maar gewoon en laat het achter me. Jezus. Dit blijft nog wel een tijdje door mijn hoofd spoken, vrees ik. Ga ik me nog zorgen maken om die jongen ook.

Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2012 @ 13:58
Met quote antwoorden

Ben ik een egoďst of zijn er nog mensen hier die niet zodanig inzitten met andermans gevoelens dat het door hun hoofd blijft spoken?

Ik denk namelijk dat je je (onnodig) wat te veel opzadelt met zijn probleem. Je medeleven en empathie is weliswaar bewonderenswaardig, maar ik herken er mezelf niet in. Ik kan soms wel een soort van medelijden voelen voor een bepaald persoon, maar niet zodanig dat ik er wakker van lig of me er zoveel zorgen over maak als jij nu doet.

Het is niet nodig dat je altijd maar rekening houdt met anderen. Ik vind het dan ook onjuist dat jij je nu wat minder goed voelt doordat hij jou, het meisje waar hij van houdt, nooit zal krijgen. Laat zijn gevoelens voor hem en laat je slechte gevoel hierover varen, want als je heel je leven lang met andere mensen zo sterk gaat meevoelen, kom je er uiteindelijk ongelukkiger uit.

[ Laatst gewijzigd door Cobpyth; 14 september 2012 om 14:12 ]

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Libertine
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 september 2012 @ 14:08
Met quote antwoorden

Cobpyth spreekt zoals vaker wijze woorden. Volgens mij kan je er inderdaad weinig anders aan doen dan gewoon eerlijk zijn. Desondanks klinkt het wel een moeilijke situatie, sterkte er mee.

sleipnir
The vampire from Nazareth

sleipnir's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2012 @ 14:46
Met quote antwoorden

Och ik maak et weer mee zeg XD. Na (op een niet fijne manier) afgewezen te zijn, een beetje gevoelens te hebben voor een "vriendin" van me, en nog steeds een kleine crush hebbend op mn ex. Probeert een kameraad van me, me te koppelen aan een vriendin van zijn vriendin . Nu al 2 dagen bijna non stop met haar aan het whatsappen. I'm feeling positive 'bout this

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2012 @ 14:54
Met quote antwoorden

De hoeveelheid meiden waar jij gevoelens voor ontwikkeld is soms angstaanjagend te noemen, wist je dat? Niet te vergeten de snelheid.

[ Laatst gewijzigd door Ravons J. Daro; 23 september 2012 om 15:07 ]

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
sleipnir

sleipnir's avatar
Standaard geplaatst op 23 september 2012 @ 15:32
Met quote antwoorden

@Ravons: Kheb altijd nog een lichte crush op mn ex, 't is zo'n 5/6 jaar geleden uitgegaan.
Meid wat mij afgewezen had, had ik ook al langer wel gevoelens voor, ook zo'n 4/5 jaar
Die soort van "vriendin" kende ik al een tijdje alleen sloeg het een tijdje geleden pas in

In de meeste gevallen doe ik er niks mee en probeer te zorgen dat et over waait

sleipnir

sleipnir's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2012 @ 22:43
Met quote antwoorden

Meiden, ik snap ze maar niet.

Nu al een tijdje heel leuk met een meisje aan het whatsappen. Alles lijkt goed te gaan. Volgens een vriendin van haar begon ze zelfs te glunderen als ze een whatsappje van me kreeg. Toen ik haar vroeg dat ze een keer wou afspreken leek het haar wel leuk alleen moest er nog even over na denken omdat ze het druk had (toetsweken en zo).

Kreeg ik zaterdag te horen dat ze et toch nog niet wil. Vanavond gevraagd waarom eigenlijk niet. Kreeg een wall of text van haar over dat ze niet weet wat ze wil en mij niet wil kwetsten.

He bah dit lijkt mij gewoon niet gunstig.

Till heeft mooi verwoordt wat ik nu denk.
Quote:
Liebe ist für alle da - nicht für mich

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2012 @ 12:19
Met quote antwoorden

Zo ken ik nog wel een. je een bericht sturen dat ze je zo mist.. Terwijl het haar eigen schuld is. want ze wil zelf niet af spreken. ja dan moet je ook niet zeuren hoor lijkt me

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2012 @ 15:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door sleipnir Bekijk bericht
Meiden, ik snap ze maar niet.

Nu al een tijdje heel leuk met een meisje aan het whatsappen. Alles lijkt goed te gaan. Volgens een vriendin van haar begon ze zelfs te glunderen als ze een whatsappje van me kreeg. Toen ik haar vroeg dat ze een keer wou afspreken leek het haar wel leuk alleen moest er nog even over na denken omdat ze het druk had (toetsweken en zo).

Kreeg ik zaterdag te horen dat ze et toch nog niet wil. Vanavond gevraagd waarom eigenlijk niet. Kreeg een wall of text van haar over dat ze niet weet wat ze wil en mij niet wil kwetsten.

He bah dit lijkt mij gewoon niet gunstig.

Till heeft mooi verwoordt wat ik nu denk.
Ik denk wel dat ik dit kan uitleggen ;p hoe kut het ook is. Waarschijnlijk vind ze je wel interessant, maar weet ze niet hóe leuk ze je vindt, of dat wel 'genoeg' is. Ze weet kennelijk dat jij haar wel ziet zitten en mag je graag en omdat zij niet zeker is over haar eigen gevoelens wil ze jou geen valse hoop geven voor het geval je echt gek op haar zou zijn.

Tadaa!

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 15 november 2012 @ 16:56
Met quote antwoorden

Wat mij betreft maak je het alleen maar verwarrender. ;<

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! Friend Code: 2234-7153-7943
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten