Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden [SPOILER] Pokemon Sun and Moon

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2016 @ 08:30

Laten we hopen dat er een moeilijkheidsgraad in het spel komt. Omega Ruby en Alpha Sapphire heb ik het spel uitgespeeld zonder dat me Pokemon ook maar 1x allemaal dood zijn gegaan. De echte uitdaging lag bij mij bij Battle Maison en online.

Hebben jullie trouwens ook het gevoel dat de traditionele 8 gyms niet aanwezig zullen zijn in dit spel?

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2016 @ 09:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Laten we hopen dat er een moeilijkheidsgraad in het spel komt. Omega Ruby en Alpha Sapphire heb ik het spel uitgespeeld zonder dat me Pokemon ook maar 1x allemaal dood zijn gegaan. De echte uitdaging lag bij mij bij Battle Maison en online.
Eens. Pokemon games waren nooit extreem moeilijk, maar tot generatie 6 waren er altijd wel momenten waarop het even tricky werd, en je moest altijd wel een beetje grinden om hoog genoeg te komen in level. Maar X/Y en OR/AS waren echt bespottelijk simpel. Dat kwam natuurlijk deels door de zwaar overpowerde Exp. Share, maar op OR/AS heb ik hem het hele spel niet aangezet en nog steeds was het veel te makkelijk. Er zat echt geen enkele uitdaging in. Pas na de League werd het leuk, idd omdat het battle-klaar maken van Pokemon gelukkig ook iets makkelijker is geworden, zodat ik nu voor het eerst een degelijk team heb.

Fighting the heat and learning to sleep alone.
"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2016 @ 09:21

Quote:
Pokémon Sun & Moon

The Pokémon Company has released a new trailer for Pokémon Sun & Moon. This trailer doesn't reveal much but is focused on practically every bit of information for Pokémon Sun & Moon but most noteworthy, at 01:32 showcases a man called Oak who discusses Region Forms, who looks a bit different to the Professor Oak we know. It also showcases the name of the PokéRide options: Lapras Swim, Sharpedo Jet & Charizard Flight
Edit @ 04:30: It's confirmed that the man is Nariya Oak, Professor Oak's cousin, in Japanese

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2016 @ 09:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
Eens. Pokemon games waren nooit extreem moeilijk, maar tot generatie 6 waren er altijd wel momenten waarop het even tricky werd, en je moest altijd wel een beetje grinden om hoog genoeg te komen in level. Maar X/Y en OR/AS waren echt bespottelijk simpel. Dat kwam natuurlijk deels door de zwaar overpowerde Exp. Share, maar op OR/AS heb ik hem het hele spel niet aangezet en nog steeds was het veel te makkelijk. Er zat echt geen enkele uitdaging in. Pas na de League werd het leuk, idd omdat het battle-klaar maken van Pokemon gelukkig ook iets makkelijker is geworden, zodat ik nu voor het eerst een degelijk team heb.
Ben het volledig met je mening eens. Al is overpowerd Exp. Share niet erg als de gyms en trainers ook een stuk sterker en slimmer zijn. Ik heb namelijk vroeger een hack gespeeld van Black & White en ze zeiden dat deze zo moeilijk is dat er bijna niet doorheen te komen is. Ik dacht echt ja dag dat speel ik wel even uit. Nou mooi niet bij gym 2 liep ik al goed stuk en waren items hard nodig om uiteindelijk deze gym te halen. Dit gaf zo'n kick als je het haalde dat het al voelde dat je de Pokemon League had uitgespeeld . Met de kers op de taart wordt het spel nog moeilijker nadat je de Day Care bereikt hebt omdat je dan IV's kan trainen hahaha

Ik ben er overigens bang voor dat het nu nog makkelijker wordt Sun & Moon. Omdat voordat je de aanval kiest al kan zien welke aanvallen super effective zijn op Pokemon. Dit maakt het wel extreem simpel en zit er geen denkwerk in de tegenstanders die je tegenkomt.

SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 08 september 2016 @ 11:26

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Ik ben er overigens bang voor dat het nu nog makkelijker wordt Sun & Moon. Omdat voordat je de aanval kiest al kan zien welke aanvallen super effective zijn op Pokemon. Dit maakt het wel extreem simpel en zit er geen denkwerk in de tegenstanders die je tegenkomt.
Dat wist je voorheen ook al na 1 minuut studeren

Nieuwe trailer bevestigt nu toch de vermoedens dat sommige Alolan Forms uit 'gewone' Pokémon evolueren...

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 12 september 2016 @ 10:08

Quote:
Pokémon

The first images from CoroCoro have leaked and have revealed the latest news on Sun & Moon. As always, do note that translations are preliminary while we work on them.
The name of the Pokémon Rockruff evolves into is Lugarugan and has a different appearance based on if it evolves in Day or in Night. It notes that Rockruff becomes the Day form when bathed in the rays of the sun and when full of the night's power, it becomes the Night form. No types or further details have been given
There are also two Ultra Beasts called UB02, UB02 Beauty and UB02 Expansion.
10:41: In the scan, it shows UB02 Expansion appearing in Pokémon Sun, facing off against Tapu Koko and UB02 Beauty facing off against Tapu Koko in Pokémon Moon.
10:45: It also states that UB01's name is a mystery but may have a deep meaning
10:58: It also reveals that it will show the true strength of the new Pokémon, Type: Null, during its next issue We'll bring more as it comes

De nacht form evo van Rockruff is nice. dat is er 1 die ik toch wil hebben al is het alleen voor in begin team.

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 12 september 2016 om 10:36 ]

Facebook
SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 12 september 2016 @ 14:07

Blijf het toch raar vinden dat dat een Rock type is...

Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 12 september 2016 @ 14:56

Ik vind juist de day form erg gaaf, haha. Rockruff wilde ik sowieso al in mijn team, nu helemaal. ^^

(Bovenste is toch day form?)

SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 12 september 2016 @ 15:03

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Faunaat Bekijk bericht
Ik vind juist de day form erg gaaf, haha. Rockruff wilde ik sowieso al in mijn team, nu helemaal. ^^
Zou hij niet kunnen 'switchen' van vorm?

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2016 @ 08:23

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door SonDaan Bekijk bericht
Zou hij niet kunnen 'switchen' van vorm?

Quote:
Pokémon

New images of CoroCoro have come out showcasing more of Lugarugan. In it, it shows the Midday Form being obtained in Pokémon Sun and the Midnight Form being obtained in Pokémon Moon. It also says that Midday Form has a move called AccelRock while Midnight Form has got the move Counter. We'll bring more as it come
lichter dus aan welke versie je haalt

Facebook
Faunaat
Yoshi~

Faunaat's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2016 @ 11:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door N3TM@SK Bekijk bericht
lichter dus aan welke versie je haalt
Heel erg jammer, want nu ga ik wel twijfelen over welke versie ik neem. Of iemand met Sun zou mijn Rockruff kunnen evolueren.

Ik vind de night form trouwens een beetje op Zoroark lijken. Ik denk dat die Rock/Dark word.

Tenminste, welke is nu de day form en welke night? Ik vind die op 4 poten en blauwe ogen de leukste iig. :P

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 september 2016 @ 21:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Faunaat Bekijk bericht
Heel erg jammer, want nu ga ik wel twijfelen over welke versie ik neem. Of iemand met Sun zou mijn Rockruff kunnen evolueren.

Ik vind de night form trouwens een beetje op Zoroark lijken. Ik denk dat die Rock/Dark word.

Tenminste, welke is nu de day form en welke night? Ik vind die op 4 poten en blauwe ogen de leukste iig. :P
de bovenste van de 2 plaatjes is de avond vorm (moon) de andere is de middag vorm (sun)

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 14 september 2016 om 16:29 ]

Facebook
NvdH
Anime Forum Lid

NvdH's avatar
Standaard geplaatst op 14 september 2016 @ 18:47

ik verwachtte al n beetje dat ze iets met dag en nacht gingen doen

fc black: 0089 1502 0621
fc 3ds; 4613 6948 5655
SonDaan
Vive Le Vélo

SonDaan's avatar
Standaard geplaatst op 16 september 2016 @ 03:44

Die Ultra Beasts... Ik begrijp het nog niet goed. Waarom die vreemde namen? Zijn het geen volwaardige Pokémon?

larss
Anime Forum Lid

Exclamation geplaatst op 16 september 2016 @ 07:52

Voor degenen die Pokémon Sun of Moon willen bestellen voor de goedkoopste! prijs, hierbij de volgende linken [gecheckt op 16 september 2016]:

Sun voor maar 35,75 inclusief verzendkosten:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid

Mon voor maar 36,50 inclusief verzendkosten:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid

Voor andere pokemon spellen of Pokemon Plus goedkoop:
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/Searc...id&Ntt=pokemon

Mocht je het hierdoor besteld hebben, ik hoor het graag. Ik heb nu Pokemon Sun bij Wehkamp besteld voor 34,55 inclusief verzendkosten (was nog meer korting).

---

Zou iemand hier in ruil voor kunnen uitleggen wat ultra beasts zijn? Want het is me nog onduidelijk en ik vind dat ze iets te ver af gaan van Pokémon. Bedankt!

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten