Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Games
Deze pagina opnieuw laden Algemeen Pokémon Event Topic #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 november 2014 @ 19:31
Met quote antwoorden

Voor degene die het spel willen pre-orderen zonder de code zou ik doorverwijzen daar Wehkamp.

het spel is daar maximaal 37,50 (nu actie!) en 2 euro verzendkosten = 39.50 euro.
Bij de winkel is het 45 euro, dus je kan zien dat je voor de code 5,50 euro betaald.

Daarnaast als je nog geen Wehkamp account hebt, krijg je een kortingscode van 10 euro korting bij 40 euro (iets bij bestellen) en dan heb je het spel voor maar 30 euro! [ik weet niet zeker of ze dat nog doen].

link: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid

ps. dit is alleen voor het spel zelf, als je steelbook erbij wilt, dan moet je absoluut voor de code gaan!

En voor degene die voor de code gaan: x/y kopen of/en OR/AS pre-orderen bij bart smit en/of intertoys!

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 07 november 2014 @ 12:31
Met quote antwoorden

Vandaag langs de intertoys bij mij in het dorpje geweest.

Ik kom binnen en vraag: kan ik hier een code ophalen voor een pokemon spel.
Medewerker: codes, ik weet hier niks van af, ik zou even achterin kijken ... dus later kwam ze terug en had ze niks en ze kon niks in het systeem vinden.

Zij aan de baas van die intertoys vragen en de baas wist ook gewoon helemaal van niks.
Ik heb maar gezegd dat ik volgende week maar weer terug kom.

Dus een intertoys bij mij in het dorpje weet helemaal niks van de code af en de baas ook niet.

Goed geregeld van Nintendo ...

KawaiiLandaa~
Jolanda

KawaiiLandaa~'s avatar
Standaard geplaatst op 07 november 2014 @ 13:22
Met quote antwoorden

Ik ben ook vandaag langs de Intertoys en Bart Smit geweest in Nieuwegein.

Bij de Bart Smit ontkende de man eerst. Vervolgens zei die dat je ze pas krijgt bij aankoop van XY of ORAS. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat op nintendo.nl stond dat je enkel je XY hoeft mee te nemen, maar da's niet waar zei die. Ik moest contact opnemen met Nintendo volgens hem. Hij had het ook nog over één of andere fake mail van nintendo over Diancie. Daar weet ik dan niks van.

Vervolgens naar de Intertoys. Een meisje en een vrouw wisten niet waar ik het over had, maar er was wel veel naar gevraagd. Een jongen werd er bij gehaald die er wel wat van af wist. Hij vertelde me dat ze de codes maandag 10 november pas mochten geven. Echter zei ik van te voren al dat ze gisteren geleverd moesten zijn. Waarschijnlijk krijgt hij ze vandaag, maar ik mocht van hem morgen langs komen om een code te krijgen. De codes zijn volgens hem eigenlijk bedoeld voor mensen die gereserveerd hebben, maar als hij er nog een paar over had dat ik dan een kleine kans had. Dat ligt er aan hoe veel ze binnen krijgen. Nou heb ik dus wel via de website gereserveerd. (Dat ik hem koop, dat is een ander verhaal) Dus als ik morgen langskom zou ik volgens hem recht hebben op een code.... maar ik betwijfel deze hele rare situatie nog....

Daarnaast zeggen veel mensen wel leuk dat je ze op 28 november pas kan krijgen, maar dat is de laatste dag om de code te activeren. Ik vind dit zo vaag allemaal.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 07 november 2014 @ 14:16
Met quote antwoorden

Hier bij de Intertoys in Deurne gaat het als volgt.
Je Preorderd de game in de winkel dan zeg je welke spel je wil (of allebij wil) pakt hij zijn map erbij waar Pamphleten in zitten van allebij de spellen.
Daar word bij ons het telefoonnr erop schreven als registratie naam.
De spellen worden aangeslagen, maar de prijs is dan gewoon €0,00.
Prorder bon word vast geplakt aan het pamphlet
En kan je de code dan vanaf maandag ophalen.

Zo heb ik het begrepen van de eigenaar hier in deurne

Ik vind het wel rot hoe nintendo/intertoys en bartsmit het hebben gedaan met het event.

Hier in deurne zullen niet veel codes voor diancie worden gebruikt.
Er zijn hier niet zoveel mensen in mijn dorp die pokemon nog spelen.

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 07 november 2014 om 14:21 ]

Facebook
Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Smouvy
Len-Kyun~

Smouvy's avatar
Standaard geplaatst op 07 november 2014 @ 15:35
Met quote antwoorden

Was naar de bart smit gegaan vandaag. Hoopte m niet te hoeven pre-orderen. Gelukkig had ik een aandoenlijke medewerker die alleen van de downloadcodes af wist omdat ze dr collega ermee had zien lopen. Na 5 minuten zoeken kreeg ik de code gewoon mee, niks pre-order. De werknemers zijn inderdaad goed geďnstrueerd

Erg blij, want ik was het spel van plan te downloaden via de eShop

Turn that frown, iuʍop-ǝpısdn
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 07 november 2014 @ 17:16
Met quote antwoorden

Ik hoop niet dat het Eon Ticket het zelfde wordt gedaan als in de UK an USA.
Daar gaat de Eon ticket via streetpass.
In UK krijgen 15 winnaars van een event een Eon ticket. Om dan een ticket te kunnen bemachten moet je geluk hebben dat je iemand tegenkomt via streetpass die het ticket heeft.
In UK gaan die 15 winnaars wel op dezelfde dag nog naar 15 verschillende GAME stores om het ticket te verspreiden via streetpass.

Mij maakt het Eon ticket niet uit of ik het heb of niet.
Het Eon ticket is alleen om de andere Latios/Latias te krijgen die niet in game kan vangen.

Facebook
Suicimoth
Joie de vivre

Suicimoth's avatar
Standaard geplaatst op 08 november 2014 @ 14:41
Met quote antwoorden

Ik was eerst naar Intertoys gegaan en daar moest ik eerst een pre-order doen... Toen ben ik naar Bart Smit gegaan en daar kreeg ik de code gelukkig zo mee. Super blij ben ik nu ^^

Friendcode Nintendo 3DS 4339-3133-0541
Smouvy
Len-Kyun~

Smouvy's avatar
Standaard geplaatst op 10 november 2014 @ 19:15
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door larss Bekijk bericht
Voor degene die het spel willen pre-orderen zonder de code zou ik doorverwijzen daar Wehkamp.

het spel is daar maximaal 37,50 (nu actie!) en 2 euro verzendkosten = 39.50 euro.
Bij de winkel is het 45 euro, dus je kan zien dat je voor de code 5,50 euro betaald.

Daarnaast als je nog geen Wehkamp account hebt, krijg je een kortingscode van 10 euro korting bij 40 euro (iets bij bestellen) en dan heb je het spel voor maar 30 euro! [ik weet niet zeker of ze dat nog doen].

link: http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...ks=0&View=Grid

ps. dit is alleen voor het spel zelf, als je steelbook erbij wilt, dan moet je absoluut voor de code gaan!

En voor degene die voor de code gaan: x/y kopen of/en OR/AS pre-orderen bij bart smit en/of intertoys!
Aww het is inmiddels 49 Euro, duurder dus zelfs dan bij de meeste. :/

Turn that frown, iuʍop-ǝpısdn
DarkDevil
Kindernet

DarkDevil's avatar
Standaard geplaatst op 11 november 2014 @ 13:22
Met quote antwoorden

Ik ga het weekend wel even naar de Bart Smit toe en als hun moeilijk gaan doen over die download code dan show ik hun de link wel even.

Ik heb overigens 3x een Bart Smit en 2x een Intertoys in de buurt zitten, alleen bij die laatste keten kom ik (bijna) nooit omdat alles zo onoverzichtelijk is.

Respect voor: Maple Town, Star Street, Teddy Ruxpin, Dommel, Boes, Ovide en Alfred J. Kwak
NvdH
Anime Forum Lid

NvdH's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2014 @ 15:24
Met quote antwoorden

bij mij word er gezegd dat de bart smid niet niet mee doet aan deze actie. Isdat waar?
en kan ik het ook gewoon thuis downloaden?

fc black: 0089 1502 0621
fc 3ds; 4613 6948 5655
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2014 @ 15:32
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door NvdH Bekijk bericht
bij mij word er gezegd dat de bart smid niet niet mee doet aan deze actie. Isdat waar?
en kan ik het ook gewoon thuis downloaden?
Bart Smit doet er wel aan mee. Maar zit geloof ik de zelfde voorwaarden aan verbonden als bij de Intertoys.
Bij bart smit is het ORAS reserveren of X of Y kopen voor een Code te krijgen van diancie
Is niet thuis te downloaden je hebt een code nodig

[ Laatst gewijzigd door N3TM@SK; 13 november 2014 om 15:45 ]

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 13 november 2014 @ 20:55
Met quote antwoorden

Bij mij in het dorpje wisten ze nog steeds van een code af.
Moest volgende week langs komen, maar heb het gevoel dat ik de code wel mee krijg.

Is deoxys nu te vangen (delta episode of zo iets) in het gewone spel of is daar een event voor nodig?

Welke zeldzame pokemon zijn pas te krijgen als je met latias/latios vliegt en welke zijn normaal te vangen?

of is nog niks bekend?

larss
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 13 november 2014 @ 20:56
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Smouvy Bekijk bericht
Aww het is inmiddels 49 Euro, duurder dus zelfs dan bij de meeste. :/
steel book is 49,99
spel is nu normaal 42,50.

Dan zou ik inderdaad voor de diancie code gaan.
Een week geleden was het nog 37,50

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2014 @ 21:25
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door larss Bekijk bericht
Bij mij in het dorpje wisten ze nog steeds van een code af.
Moest volgende week langs komen, maar heb het gevoel dat ik de code wel mee krijg.

Is deoxys nu te vangen (delta episode of zo iets) in het gewone spel of is daar een event voor nodig?

Welke zeldzame pokemon zijn pas te krijgen als je met latias/latios vliegt en welke zijn normaal te vangen?

of is nog niks bekend?

Ik zet het in een Spoiler niet iedereen de info wil zien

Deoxys is via Delta Episode te krijgen, het is nog niet bekent of dit gewoon in het verhaal na de Pokemon League zit, of via event is

Als je vliegt via Latios/Latias
ligt er aan welk spel je hebt.
Kun je van
Hoenn: Regirock, Regice, Registeel zijn via de normale manier te krijgen Regigigas is daar ook te krijgen
Jotho: Raikou, Entei, Suicune, Ho-Oh, Lugia
Sinnoh: Uxie, Mesprit Azelf, Cresselia, Heatran, Palkia, Dialga
Unova: Cobalion, Terrakion, Virizion, Tornadus, Thundurus, Landorus, Zekrom en Reshiram
Het kan nog zijn dat er nog meer bij komen maar daar is nog niets over bekent

Facebook
prof oak
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 november 2014 @ 18:26
Met quote antwoorden

Net langs de intertoys geweest voor diancie, daar werd gezegd dat die alléén voor pre orders zijn, niks over X en y. Tevens zeiden ze dat als er codes overblijven deze wel vrijgegeven worden.

Daarna nog langs een Bart Smit geweest en daar kreeg ik de code zonder problemen mee. Ik kreeg er helaas maar 1, want ze zijn zeer gewild en ze hadden er nog maar 2, aldus de medewerker.

Ik ben blij dat ik een code heb, maar ik vind dar het heel erg slecht geregeld is

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten