Trouwens, is het niet genoeg zo? Waarom zouden mensen een gekleurde naam willen hebben? Vind er niks speciaals aan tho, maar als je je er beter door voelt. o.o;
Nou, die gekleurde naam vind ik zelf ook bullshit, maar ik weet van een ander forum dat ze daar bijvoorbeeld One Piece ranks onder hun namen hebben, zoals bij 10.000 posts Yonkou, strawhat enz. Opzich heeft het wel wat.
Nou, die gekleurde naam vind ik zelf ook bullshit, maar ik weet van een ander forum dat ze daar bijvoorbeeld One Piece ranks onder hun namen hebben, zoals bij 10.000 posts Yonkou, strawhat enz. Opzich heeft het wel wat.
Zoals gezegd zorgt dat alleen maar voor meer spam omdat mensen zo snel mogelijk een hogere rang willen.
Humm, ik zie geen verschillen hoe kan dat dat er best veel Abbonomenten zijn maar ik nog geen bewegende avatar heb gezien?
Dat zeg ik 2 posts eerder: Het staat zo ingesteld dat je geen bewegende avatar kan hebben. En een plaatje in een sig heb ik ook nog helemaal niet gezien.
Dat zeg ik 2 posts eerder: Het staat zo ingesteld dat je geen bewegende avatar kan hebben. En een plaatje in een sig heb ik ook nog helemaal niet gezien.
Die tekst moet nog even aangepast worden, het is wel mogelijk, voor abonnementshouders.
Een visuele indicatie is op zich niet zo slecht, naar mijn mening. Gewoon een klein 16x16 icoontje tussen de avatar en het rapporteer kwalijk bericht icoontje.
Een visuele indicatie is op zich niet zo slecht, naar mijn mening. Gewoon een klein 16x16 icoontje tussen de avatar en het rapporteer kwalijk bericht icoontje.
Of naast je naam. ;O (althans, gaat het hier over alternatieven voor gekleurde namen?)