Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Lucht je hart
Deze pagina opnieuw laden Vaarwel

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 19:54
Met quote antwoorden

Van de weblog:

Quote:
Dag lieve jongen. We houden van je.

Vanmiddag om acht minuten over twee is Sjoerd in onze aanwezigheid heel rustig ingeslapen. God zij dank is hem ondragelijk lijden bespaard gebleven. Deze dood, op deze manier, met een mooi wederzijds afscheidsmoment gisteravond, is zoals we het graag hebben gewild. En zoals hij het voor zich heeft gezien.

Sjoerd is niet meer wakker geweest en we hebben allemaal op een goede en fijne manier het laatste stuk mogen beleven. Ook de beide oma's hebben vandaag nog even bij Sjoerd gekeken. We zijn dankbaar dat het zo heeft mogen gaan. Het is goed zo !

Sjoerd is thuis. Hij is opgebaard in zijn eigen bed nadat we hem gewassen en omgekleed hebben.
Bezoek gaarne in overleg. Er komt ook een officiŽle gelegenheid tot afscheid nemen.

Plaats en datum worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.

Dresta
GESTOPT

Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door sleipnir Bekijk bericht
Ik kende Quil/Sjoerd niet persoonlijk en heb hem ook niet vaak zien posten maar dit schokte mij toch echt wel. Zou echt niet weten wat ik moet typen maar ik moet het gewoon mn vingers gaan gewoon automatisch over het toetsenmbord. Heel veel sterkte voor zn familie en vrienden en kennissen. 14! is gewoon te jong. R.I.P.

~Brandon~
Ik ken hem ook niet persoonlijk, maar goed..toch doet het me wat! zeker met zo'n leeftijd.
En ik meen het ik heb nooit de forum serieus genomen, en mij kan het me ook geen zak schelen wat de achtergronden van de mensen zijn op de forum.

Maar bij dit...krijg je echt een zuur gezicht voor je laptop beeldscherm van.

ShadowLugia
Niks nuttigs te vertellen

Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:16
Met quote antwoorden

Wow. Wat een verhaal. Vooral de manier hoe je het vertelt, rustig ,kalm, gewoon... Dit is zeer heftig.

R.I.P. en condoleances aan Wessel en Quil's familie en vrienden.

CM Punk = Straight edge awesome.
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:20
Met quote antwoorden

Wat een sterk verhaal zeg.

Ik ken je alleen onder de naam LightBayleef, de meesterlijke hacker. En zo zal ik je ook blijven herinneren. iemand met grootse ideeŽn en die bleef doorzetten tot het bittere einde.

Gecondoleerd aan alle famillie/vrienden/kennissen van deze veels te jong gestorven jongeman Sjoerd.

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
jurgyy
[✓] Online

jurgyy's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:24
Met quote antwoorden

Ik wil nog even aan mn laatste bericht toevoegen dat ik het heel... hoe zeg je dat goed... raar (?) vind hoe je op zo'n leeftijd afscheid kan nemen... en dan nog op de manier die het in de blog en quils laatste post geschreven staat...

ik zou het echt niet kunnen

rip

-------------知っている死神はりんごしか食べない-------------
---------------------Rock on freaky bro!---------------------
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:33
Met quote antwoorden

Ik lees dit topic net pas en ik zit nu echt met tranen in mijn ogen achter mijn pc.
Het is dat dit een forum is, anders had ik dit niet kunnen vertellen door de brok die nu in mijn keel zit. Het is verschrikkelijk dat zo'n jong iemand nu al het leven heeft moeten laten.
Gecondoleerd aan iedereen die om deze jongen gaf en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Rust in vrede.

Sakatho
We're all mad here

Sakatho's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:42
Met quote antwoorden

Ik kende je misschien alleen van je forum berichten, maar net als de rest lees ook ik dit met een brok in mijn keel. Ik heb echt diep respect voor je doorzettingsvermogen.
Rust in vrede, Quil.
Gecondoleerd en heel veel sterkte, vrienden en familie

~ Faith Divides Us - Death Unites Us
~ [Fics] ~ Voor Elysa | Before the dawn
Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:43
Met quote antwoorden

Ik wil met deze post nog mijn condoleances uiten aan alle AWF'ers die hem gekend hebben in het bijzonder, en ook aan Quil z'n overige nabestaanden.

Met pensioen.
Dresta
GESTOPT

Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 20:49
Met quote antwoorden

Brok in mijn keel, koude rillingen, misselijkheid, zuur gezicht.

En ik blijf maar weer terug in deze topic kijken, en zeker met de blog daarbij..heeft het een zware impact bij me.

Ik stop nu wel met reageren ;d.

Blazing CobaltX
Um

Blazing CobaltX's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 21:04
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maxxert Bekijk bericht
Dag lieve jongen. We houden van je.

Vanmiddag om acht minuten over twee is Sjoerd in onze aanwezigheid heel rustig ingeslapen. God zij dank is hem ondragelijk lijden bespaard gebleven. Deze dood, op deze manier, met een mooi wederzijds afscheidsmoment gisteravond, is zoals we het graag hebben gewild. En zoals hij het voor zich heeft gezien.

Sjoerd is niet meer wakker geweest en we hebben allemaal op een goede en fijne manier het laatste stuk mogen beleven. Ook de beide oma's hebben vandaag nog even bij Sjoerd gekeken. We zijn dankbaar dat het zo heeft mogen gaan. Het is goed zo !

Sjoerd is thuis. Hij is opgebaard in zijn eigen bed nadat we hem gewassen en omgekleed hebben.
Bezoek gaarne in overleg. Er komt ook een officiŽle gelegenheid tot afscheid nemen.

Plaats en datum worden zo spoedig mogelijk bekend gemaakt
Wow... Nu is hij echt definitief weg... Gelukkig is hij niet in een pijnlijke dood gestorven...
Ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik dit na het lezen voor me zag...

Nogmaals... Vaarwel Sjoerd! We zullen je missen.

Sorrow
Anime Forum Lid

Sorrow's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 21:09
Met quote antwoorden

Moge je verlost zijn van het lijden van jouw gevecht en hopelijk zullen jouw familie en vrienden vrede vinden

[ Laatst gewijzigd door Sorrow; 24 februari 2010 om 21:15 ]

Roserade
RIP Quil.

Roserade's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 21:37
Met quote antwoorden

Gecondoleerd voor alle vrienden, en familie enzo.
Een erg verhaal, kreeg er tranen in m'n ogen van. De laatste keren dat ik Lightbayleef sprak, waren we geen dikke vrienden. Maar dat die dood is.. Kan ik niet accepteren, Ik vindt het echt te erg voor woorden.

Nogmaals Gecondoleerd, Iedereen.

Ik ben een Shinyhunter n_n Nieuwste aanwinst:
Ponyta, Leaf Green - 9 Januari.
Tijmuh
wazzup homie

Tijmuh's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 21:52
Met quote antwoorden

Vreselijk oneerlijk dat iemand zo iets moet overkomen. Zeker als je zo jong bent. Ik kende hem niet erg goed, maar voor zover ik hem kende, kwam hij heel eerlijk, vriendelijk en vrolijk op me over. En zo neem ik ook afscheid van hem.
Heel veel sterkte aan zīn familie, vrienden en andere nabestaanden. Echt waar.

Remember the good, never the bad.
The best that you've known, is the best that you've had.
Xocolatl
Vrind

Xocolatl's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 22:34
Met quote antwoorden

Wow. Dit is niet wat ik verwachtte toen in dit topic aanklikte. Maar ik vind het serieus prachtig hoe je je zo sterk hebt kunnen houden en tůch nog een post hebt geplaatst. Ik heb de laatste blog van je vader gelezen, en ik ben diep onroerd.

Ik hoop oprecht, dat als er iets moois is na de dood, dat jij daar heen mag. Rust in vrede Sjoerd.

Have you ever killed a coyote in the middle of the night in the middle of a party?
KoopaNooba
DRAMA

KoopaNooba's avatar
Standaard geplaatst op 24 februari 2010 @ 22:59
Met quote antwoorden

Dit komt echt als een schok, met tranen achter me pc. Las ik het, Sjoerd je was erg moedig. En gecondeleerd aan Quil's familie/vrienden/bekenden
Rip.

Zorgen zijn voor morgen.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten