Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden Help! DBZ Reclame vraag (CN)

Antwoord

Onderwerptools Weergave
William15
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 27 januari 2017 @ 22:50
Met quote antwoorden

Een goeie reclame zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden. De meeste reclames van producten en programma's die we ons kunnen herinneren zijn wel terug te vinden op de JouwBuis of andere videodiensten, maar toen ik een stuk jonger was, de helft van mijn huidige leeftijd, minus misschien nog een jaar, was er op Cartoon Network een reclame voor Dragon Ball Z. Hele simplistische beelden, met daaronder het liedje 'Natural Blues' van Moby ----> Link: https://www.youtube.com/watch?v=z3YMxM1_S48.

Je zag geen actie, je zag geen spoilers voor de serie. Ik weet nog dat je Goku ziet lopen door een berglandschap, aangevuld met allemaal andere landelijke gebieden uit het #DragonBallZ universum. Die reclame is dus nergens te bekennen (rechten dingetje), maar heel veel mensen kunnen zich de spot nog een beetje voor de geest halen. Wie kent dit filmpje allemaal nog en wie kan mijn herinnering(en) aanvullen met details? Elk detail is welkom over deze reclame!

Ik zou het ook niet erg vinden, als Cartoon Network dit gewoon weer ging uitzenden hoor ^^''

youspoes
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 februari 2018 @ 01:49
Met quote antwoorden

Hey Wiliam15 ! Fijn om iemand te vinden die dit ook nog herkent ! Ik heb eerst jaren lopen zoeken naar dat liedje Moby - Natural blues omdat niet wist wat hij zei in de reclame (ik was veels te jong) heeft het voor mij zo lang geduurd om het te vinden. Wat ik mij nog kan herinneren van de reclame spot is Dat er iemand op de grond in het gras las (Volgens mij goku) en dat err druppel water van een grote groene blad op zijn hoofd viel verder kan ik mij echt niks meer herinneren dan dat :P

malko
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 19 februari 2018 @ 14:54
Met quote antwoorden

Zoek maar eens op youtube "toonami dbz" daar zal je wel vinden wat je zoekt denk ik

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten