^^ Aizen, Tosen, Komamura, Mayuri, Yoruichi, Kenpachi, Shinji, Yamamoto, Unohana, Ichimaru, Hitsugaya en Shunsui.
Aizen, Tosen en Ichimaru leiden over de Arrancar en hebben al blijk gegeven sterker te zijn. Ze hebben de Arrancar gedwongen hen te dienen en Tosen zag je Grimmjow nog pwnen. Komamura had de bovenste hand tegen dezelfde Tosen die Grimmjow pwnde (voor die transformeerde). Mayuri had ook geen moeite met Szayel en kan gemakkelijk een plan bedenken om Ulquiorra te verslaan. Yoruichi pwnde Yammy's unreleasete vorm. Kenpachi had geen moeite meer met Nnoitra eens hij zijn best begon te doen. Shinji pwnde Grimmjow. Yamamoto is de Captain-Commander, spreekt voor zich. Van Unohana weten we alleen dat zelfs Shunsui, Ukitake en Kenpachi bang zijn voor haar. Hitusgaya versloeg Harribel, die een rang hoger is dan Ulquiorra. En Shunsui versloeg Starrk, die drie ranger hoger is dan Ulquiorra, zonder zelfs maar Bankai te gebruiken.
De Espada worden zwaar overschat en Ichigo is eigenlijk nog zo sterk niet als de meeste Captains door zijn gebrek aan ervaring. Ik denk alleen niet dat het Ukitake zou lukken omdat die problemen gaat krijgen met zijn ziekte.
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucario_Rocks!
oke dit gaat veel spoilers bevatten dus ik spoiler het alemaal maar :P
sorry veelte lange uitleg maar moest even m'n gelijk xD
|
Net als de fillers (met uitzondering van Bount) passen de films sowieso niet in de serie, ik geef alleen maar aan tijdens welke arcs ze uitgebracht hebben zodat je weet wanneer je ze kan kijken zonder spoilers te zien.