Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Games
Deze pagina opnieuw laden Playstation 3 knippert van normaal beeld naar zwart

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Yanta
Kluns.

Yanta's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2012 @ 20:16

Sinds vandaag knippert mijn playstation van een normaal beeld naar een zwartbeeld.
Weet iemand wat er aan de hand is? Het lijkt op een beschadinging.. Dit gebeurt tijdens spellen en tijdens het normale opstart beeld.. Gelieve zo snel mogelijk een antwoord geven.

Vaag Geval.

Proffesionele stalkster.
helloNL
Anime Forum Lid

helloNL's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2012 @ 09:29

Ik zou proberen de kabel is aan te drukken die van je ps3 naar je beeldscherm gaat. Mocht dit niet helpen probeer dan een andere kabel.

Blasting_Flame
Anime Forum Lid

Blasting_Flame's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2012 @ 15:50

ik zou een xbox kope.. Problem solved.

We'll find a way, when All Hope Is Gone!!!!
Nicky Bobs
The NB

Nicky Bobs's avatar
Standaard geplaatst op 06 februari 2012 @ 15:58

Zoals hello al zei kijk de kabel na, probeer een andere, kijk ook als je dvi gebruikt of de scart het nog wel doet en als je de scart gebruikt kijk of de dvi het wel doet.

Blasing, je faalt ...

De dag dat Microsoft iets ontwikkeld dat niet zuigt,
Is de dag dat ze stofzuigers gaan ontwikkelen.
DJ_D
Lol? denk ik...

DJ_D's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 10:35

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Blasting_Flame Bekijk bericht
ik zou een xbox kope.. Problem solved.
Hij kan ook een nieuwe PS3 kopen, is het ook opgelost, met zulke reacties berijk je dus eigenlijk hellemaal niks..

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, maar dat lag aan de kabels. was een kabel een beetje kapot. als je nog andere kabels hebt (voor beeld en geluid) dan kan je die proberen, als het daarna nog steeds voorkomt, weet ik het ook niet.

Yanta
Kluns.

Yanta's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 13:09

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ_D Bekijk bericht
Hij kan ook een nieuwe PS3 kopen, is het ook opgelost, met zulke reacties berijk je dus eigenlijk hellemaal niks..

Ik heb ook wel eens zoiets gehad, maar dat lag aan de kabels. was een kabel een beetje kapot. als je nog andere kabels hebt (voor beeld en geluid) dan kan je die proberen, als het daarna nog steeds voorkomt, weet ik het ook niet.
Wat is het toch o zo grappig dat mensen er vanuit gaan dat deze mevrouw een jongen is.

Gelukkig doet de playstation het nog op SCART, maar ik moet wel zo snel mogelijk een nieuwe HDMI kabel hebben om te kijken of het er echt wel aan ligt.

@Blasting_Flame
En nee, ik ga ZEKER geen xbox kopen, ben je nou helemaal gek?

Vaag Geval.

Proffesionele stalkster.
DJ_D
Lol? denk ik...

DJ_D's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 13:11

ohw je bent een meid? xD
ik zeg standaart hij heb ik het idee xD

maar als je ps het wel doet op scart dan ligt het lijkt mij aan de HDMI kabel.

en een Xbox is slecht.. vooral omdat je moet betalen om online te kunnen gamen xD
(en ik las trouwens dat het PS netwerk weg gata. word overgenomen door iets ofzo)

Yanta
Kluns.

Yanta's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 13:21

Quote:
ohw je bent een meid? xD

en een Xbox is slecht.. vooral omdat je moet betalen om online te kunnen gamen xD
(en ik las trouwens dat het PS netwerk weg gata. word overgenomen door iets ofzo)
Gaat niet weg, wordt veranderd van naam. Het wordt Sony Entertainment Network genoemd.

Vaag Geval.

Proffesionele stalkster.
Blasting_Flame
Anime Forum Lid

Blasting_Flame's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 15:48

Quote:
ohw je bent een meid? xD

1. Mijn opmerking was alles behalve serieus bedoelt.
2. Betalen voor online voorkomt niet te kunnen spelen omdat het gehackt is, en dat er geen noobs zijn die hun kd te laag vinden en dus 1000000000000000000000000 accounts aanmaken omdat ze gewoon levenloos zijn.

We'll find a way, when All Hope Is Gone!!!!
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 16:00

Mensen die vinden dat ze 'mevrouw' genoemd moeten worden

Mensen die flamewars starten over consoles

--

http://nl.playstation.com/contact-us/

Ga er niet zelf mee kloten als hij het na die HDMI nog niet doet, als je dan nog geen zinnige reactie krijgt kan je beter hun even contacteren.

Nicky Bobs
The NB

Nicky Bobs's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 16:18

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Blasting_Flame Bekijk bericht
1. Mijn opmerking was alles behalve serieus bedoelt.
2. Betalen voor online voorkomt niet te kunnen spelen omdat het gehackt is, en dat er geen noobs zijn die hun kd te laag vinden en dus 1000000000000000000000000 accounts aanmaken omdat ze gewoon levenloos zijn.
Nee xbox is natuurlijk nooit gehacked geweest het is zo'n machtige machine ='] ...

Not sure if that is a legit number maar alsof iemand daar last van heeft? Wie kan het wat rotten of iemand 700 accounts heeft? ô,o

Overigens hoor ik het ook graag als iemand een oplossing heeft als hdmi niet meer werkt, heb daar zelf last van weet ook niet waardoor mijn hdmi poort kapot is gegaan tho' (ja bij mij ligt het aan mijn poort 3 hdmi kabels werkte namelijk niet ;p)

De dag dat Microsoft iets ontwikkeld dat niet zuigt,
Is de dag dat ze stofzuigers gaan ontwikkelen.
helloNL
Anime Forum Lid

helloNL's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 17:57

Mocht de volgende kabel ook niet werken. Zet dan een pc/laptop aan die hdmi kabel richting je scherm.
Of iets anders dat via hdmi een beeldsignaal stuurt. Mocht hij het dan nu niet doen betekent het dat de poort in het scherm kapot is.

Mocht dat wel werken dan is de ps3 hdmi poort kapot. Wat kapot is stuur je nu op voor garantie of reparatie tegen betaling.

Basel
~Basel

Basel's avatar
Standaard geplaatst op 07 februari 2012 @ 20:30

Dafuq guys, speel gewoon wat je leuk vindt.

Yanta
Kluns.

Yanta's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 17:26

Jongens, ik heb het probleem gevonden.. De resolutie stond IETS te hoog van wat hij wou accepteren.
Vandaar dat het probleem voorkwam. Nu ik heb van 1080p naar 720p heb gezet heb ik dit probleem dus niet.

Vaag Geval.

Proffesionele stalkster.
Blackthunder
Blaziken

Blackthunder's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 17:29

HD Ready = 720p, Full HD is 1080p. Zo ben ik ook al een keer de fout in gegaan, want boven heb ik wél Full HD, terwijl beneden maar HD Ready is .

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten