Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden Nieuwe dragonballz movie 2015

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2014 @ 16:15
Met quote antwoorden

http://io9.com/frieza-returns-in-201...vie-1659595127

Zo te zien komt freeza terug

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2014 @ 19:36
Met quote antwoorden

Better hope he level grinded.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Nicky Bobs
The NB

Nicky Bobs's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 09:38
Met quote antwoorden

Freeza zou vast wel een power boost krijgen via Bill of de 2 die hem terughalen... Anders is het een film van 5 minuten...

De dag dat Microsoft iets ontwikkeld dat niet zuigt,
Is de dag dat ze stofzuigers gaan ontwikkelen.
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 09:47
Met quote antwoorden

freeza had wel een extra form na dat die op namek had. alleen dat had die nooit kunnen bereiken. Cooler had het daar over geloof ik. Maar of dat freeza zo veel sterker maakt dat die tegen ssj god kan vechten...

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 12:01
Met quote antwoorden

Cooler is niet canon. Freeza's "vierde" vorm is z'n originele. De andere drie waren er puur om z'n kracht in bedwang te houden. Hij was dus op z'n sterkst op Namek. De implantaten die hij daarna kreeg deden niet zo bijzonder veel, als ik me het goed herinner.

Anyway, ik neem aan dat dit puur Beerus is die aan het klooien is. Ik gok dat dit niet de echte Freeza is, maar een of andere imitatie die hij tevoorschijn heeft getoverd. Letterlijk, waarschijnlijk.

Maarre, laat de hype beginnen. Hopelijk heeft deze film echter wel iets minder filler in de vorm van Pilaf of andere vroege Dragonball villains :x

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 12:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Cooler is niet canon. Freeza's "vierde" vorm is z'n originele. De andere drie waren er puur om z'n kracht in bedwang te houden. Hij was dus op z'n sterkst op Namek. De implantaten die hij daarna kreeg deden niet zo bijzonder veel, als ik me het goed herinner.

Anyway, ik neem aan dat dit puur Beerus is die aan het klooien is. Ik gok dat dit niet de echte Freeza is, maar een of andere imitatie die hij tevoorschijn heeft getoverd. Letterlijk, waarschijnlijk.

Maarre, laat de hype beginnen. Hopelijk heeft deze film echter wel iets minder filler in de vorm van Pilaf of andere vroege Dragonball villains :x

Volgens mij werd hij zelfs nog iets zwakker met die implantaten.

Verder kan ik me wel in je theorie vinden. Beerus vind het leuk om te kloten. Maar als het een imitatie is, wat doen die 2 freeza soldiers er dan? Die zouden de wens moeten doen.

Ik vermoed wel dat Freeza een klassieke dbz power boost krijgt. Door Beerus of een vage training of weet ik 't.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 18:58
Met quote antwoorden

Gezien hij teruggewenst wordt met de Dragon Balls zal het echt wel Frieza zijn. En met die implantaten werd hij overigens echt wel sterker.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 19:02
Met quote antwoorden

Ik dacht altijd dat je geen jaar dood mocht zijn. Anders kon je niet terug gewenst worden

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Ludo Sanders
Anime Forum Lid

Ludo Sanders's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2014 @ 21:18
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Henduluin Bekijk bericht
Toriyama zei laatst nog dat het een super grappige film zou worden met leuke humor. Ik reken niet op iets serieus.

En Guren heeft gelijk, Mecha Frieza was sterker.

Wer beschützt die Schwachen vor dem Mann, der die Schwachen beschützt?
Henduluin
た~る!

Henduluin's avatar
Standaard geplaatst op 22 november 2014 @ 07:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo Sanders Bekijk bericht
Toriyama zei laatst nog dat het een super grappige film zou worden met leuke humor. Ik reken niet op iets serieus.
Ik hoef/verwacht ook geen grimdark srsbsnss, maar ik vond persoonlijk het gedoe met Pilaf erg weinig toevoegen in de vorige film. Het nam alleen maar weg van de geweldige stukken met Beerus.

En oeps, was inderdaad vergeten dat ze de dragonballs gebruiken. Had het artikel een paar dagen eerder al gelezen en herinnerde me alleen dat Freeza terug zou komen ._. Naja, ik verwacht nog steeds dat Beerus op een of andere manier met Freeza klooit. No way dat Freeza anders ooit ook maar enigszins een bedreiging kan zijn, tenzij ze Pan laten vechten ofzo. (Wat an sich best interessant zou kunnen zijn, trouwens)

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 22 november 2014 @ 19:00
Met quote antwoorden

Nou, in GT had Frieza een battle power van 143 994 141, dus er zijn mogelijkheden.

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 23 november 2014 @ 13:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
Nou, in GT had Frieza een battle power van 143 994 141, dus er zijn mogelijkheden.

Zijn die ooit officiëel bevestigd door Toriyama? Sowieso was GT vaag, werd niet uitgelegd waarom hij zo ''sterk'' was, ook al knalde Gohan hem zo weg.

Maar om m'n punt te maken, het is geen canon, dus om nou van dat materiaal uit te gaan.

En ja, mecha Freeza was sterker. heb even onderzoek gedaan en het word inderdaad in " Daizenshuu 2" vermeld. Mijn excuses.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 23 november 2014 @ 16:39
Met quote antwoorden

'Canon' is ook relatief. De anime canon en de manga canon verschillen sowieso al.

Bedenk me net wel dat die GT battle power niet zoveel hoger is dan Frieza's 100 % battle power van 120 miljoen tijdens z'n gevecht tegen Goku.

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 23 november 2014 @ 20:28
Met quote antwoorden

Wat betreft GT is het niet zo relatief. Akira heeft er geen bal mee te maken, op de SSJ4 design na, dacht ik. Verder had hij geen invloed op het verhaal. En de verschillen tussen anime en manga zijn volgens mij niet zo super groot. Denk dat 't verschil zich meer in specifieke informatie zit, maar de gebeurtenissen komen wel overeen.

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 23 november 2014 @ 21:00
Met quote antwoorden

Maar waar Toriyama wat mee te maken heeft is dus enkel van toepassing op de manga canon. Voor de anime mag je GT rustig als canon beschouwen. De oudere films zijn nog een andere zaak, de meeste daarvan vallen niet perfect in de gewone animetijdlijn te plaatsen en kan je dus zien als een alternatieve tijdlijn. Garlic Jr. maakt het wel erg vervelend daar, gezien die later wel terug in de serie voorkomt ondanks dat z'n film niet volledig in de tijdlijn past.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten