Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2012 @ 23:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Irri Bekijk bericht
Fijn dat het is opgelost! Ik wilde nog even zeggen dat ik je situatie wel ken, ik had ook een relatie die er echt niet tegen kon als ik hem de hele dag door smste, of hem telkens wilde zien. Ik twijfelde er toen ook aan of hij mij wel leuk vond, maar er zijn mensen die heel 'klef' zijn in een relatie en er zijn mensen die gewoon niet zo zijn, dat doet niets af aan hoe leuk ze jou vinden. Je moet er gewoon een balans in vinden good luck in ieder geval!
Och...
Is dat niet een kwestie van goed met elkaar communiceren over wat je wilt of niet, of is het een kwestie van 'de situatie aanvoelen'?

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 16 december 2012 @ 21:19
Met quote antwoorden

Ik denk dat communicatie daarin zeker een hele belangrijke rol speelt, ja.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2012 @ 00:07
Met quote antwoorden

Ik word er zo zat van. Ze wil zelf alleen vrienden blijven. En ik ben daar helemaal oke mee(al zo vaak gezegd)
Maar ze behandeld mij niet als alleen een vriend. Ze loopt de hele tijd op een irritante manier aandacht op te vragen bij mij. Als ze alleen vrienden wil zijn. Hoe kan ik haar dan laten zien dat we gewoon vrienden kunnen zijn. Zodat ze mij ook gewoon als een vriend behandeld. Want ze wil toch niks. Maar dan moet ze ook gewoon gaan doen. Weet je hoe irritant dit is ? ik probeer heel normaal te doen. en haar als een vriend te zien. Maar ze maakt me dat vrij onmogelijk. Als dit zo door gaat is ze ook een vriend kwijt.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2012 @ 09:02
Met quote antwoorden

*zucht*

Iets zegt me dat ik veel spijt krijg dat ik hier nog tijd aan ga besteden, want je vraagt al bijna het hele jaar dezelfde vraag waarop wij hetzelfde antwoord geven, maar je doet er toch niks mee want lel je houdt van klagen op het internet, of weet ik veel wat voor redenen je hebt om geen reet te doen met wat we ook zeggen.

Anyway. Laat haar lekker. Donder op uit haar leven, zoek ergens anders je contacten. Gewoon "Kdoei" zeggen. Zijn wij er ook van af.

That's all.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2012 @ 10:22
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. Bekijk bericht
*zucht*

Iets zegt me dat ik veel spijt krijg dat ik hier nog tijd aan ga besteden, want je vraagt al bijna het hele jaar dezelfde vraag waarop wij hetzelfde antwoord geven, maar je doet er toch niks mee want lel je houdt van klagen op het internet, of weet ik veel wat voor redenen je hebt om geen reet te doen met wat we ook zeggen.

Anyway. Laat haar lekker. Donder op uit haar leven, zoek ergens anders je contacten. Gewoon "Kdoei" zeggen. Zijn wij er ook van af.

That's all.
I applaud thee.

Het is inmiddels nu tijd dat je laat zien dat je ballen hebt! Niet letterlijk, hoewel het hééél misschien helpt. Je weet het niet 99/100 is het ronduit smerig, maar misschien ben jij die ene..

Maar ik bedoelde het figuurlijk. Zeg waar het op staat, en noem de voorwaarden. "Je houd je aan deze regels, of hoef je niet meer te zien".

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 28 december 2012 @ 13:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Ik word er zo zat van. Ze wil zelf alleen vrienden blijven. En ik ben daar helemaal oke mee(al zo vaak gezegd)
Maar ze behandeld mij niet als alleen een vriend. Ze loopt de hele tijd op een irritante manier aandacht op te vragen bij mij. Als ze alleen vrienden wil zijn. Hoe kan ik haar dan laten zien dat we gewoon vrienden kunnen zijn. Zodat ze mij ook gewoon als een vriend behandeld. Want ze wil toch niks. Maar dan moet ze ook gewoon gaan doen. Weet je hoe irritant dit is ? ik probeer heel normaal te doen. en haar als een vriend te zien. Maar ze maakt me dat vrij onmogelijk. Als dit zo door gaat is ze ook een vriend kwijt.
Je moet echt leren beseffen dat je een man bent. Sommige meisjes hebben nu eenmaal aandacht nodig. Ze kunnen er ook niet altijd aan doen, omdat ze hormonaal minder stabiel zijn dan ons en dit hun gedrag soms licht beďnvloedt (dit is geenszins vrouwonvriendelijk bedoeld, overigens). Het feit dat je hier zo fel door wordt geprikkeld, wil zeggen dat je gewoon een watje bent. Ik snap trouwens niet waarom je nog met haar omgaat, als ze je toch enkel maar irriteert.

Je hoeft haar trouwens ook niets kwalijk te nemen, aangezien ze je duidelijk heeft gezegd dat ze niets met je wil. Het zal er dus ook nooit van komen, dus laat alle hoop alvast gewoon varen. Maak je los van haar en gedraag je als een zelfstandig persoon, in plaats van iemand die afhankelijk is van het gedrag van één enkel instabiel vrouwmens (niet veralgemenend bedoeld).

Verder gewoon wat Thijs en Eoin zeggen.

-----------------
Ik denk trouwens dat je gewoon bang bent voor 'leegte' en liever je aan een hopeloze situatie vastklemt, in plaats van helemaal niemand te hebben. Je bent er op een bepaalde manier verslaafd aan geworden. Het is tijd om af te kicken.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Kumori
horohorohoro

Kumori's avatar
Standaard geplaatst op 02 januari 2013 @ 23:13
Met quote antwoorden

Als een meisje niets meer wilt dan vriendschap, wordt het niets meer dan vriendschap. Dit is vast moeilijk om te accepteren maar wij kunnen je met z'n allen mededelen dat het niets gaat worden tussen jullie.

Oh, en veel meiden houden van aandacht dus vandaar het getease. Je bent een speeltje aan het worden voor haar. Dan maar geen vrienden.

Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 03 januari 2013 @ 01:53
Met quote antwoorden

Gewoon voor d'r neus je broek laten zakken en helikopteren. Waarschijnlijk hoeft ze je dan nooit meer te zien en ben je dan dus van d'r af + je hebt een episch verhaal om aan je vrienden te vertellen. Dubbel zo geniaal als je d'r reactie filmt.

Life is a perception of your own reality.
Systrafoss
Alwetend Arendsbrein

Systrafoss's avatar
Standaard geplaatst op 03 januari 2013 @ 15:58
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gođafoss Bekijk bericht
Gewoon voor d'r neus je broek laten zakken en helikopteren. Waarschijnlijk hoeft ze je dan nooit meer te zien en ben je dan dus van d'r af + je hebt een episch verhaal om aan je vrienden te vertellen. Dubbel zo geniaal als je d'r reactie filmt.
Ik bevestig dit, werkt altijd.

. <--- Observeer deze punt.
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 03 januari 2013 @ 18:27
Met quote antwoorden

Ik vote voor fuck haar want ze naait je gewoon compleet en dat heb je niet eens door. En ga ook niet 'alleen vrienden zijn' want ze wilt aandacht.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2013 @ 02:32
Met quote antwoorden

Dus, heb je m'n idee al geprobeerd?

Life is a perception of your own reality.
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 06 januari 2013 @ 03:27
Met quote antwoorden

Doe het Dick-in-a-box stijl!

My Deviantart
I am SPARTAAA
gotenksj
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 09 januari 2013 @ 00:13
Met quote antwoorden

Kan iemand me helpen? Ik weet het gewoon nietmeer :/
2 jaar geleden ofzo, heb ik een meisje leren kennen door een vriend, we zullen het meisje J noemen. Ik heb daar dan een paar dagen met zitten chatten op Facebook maar dat duurde niet lang. We communiceerden soms wel eens, maar niet zoveel, 1 keer in een maand ofzo.
Maar nu begin juli kwamen we elkaar weer tegen op een fuif, en ja het klikte goed tussen ons, heel de avond/nacht doorgebracht met elkaar. Ze had een lief en dat vond ik niet erg. Door die fuif bleven we in contact, we stuurden dag in dag uit, elke uur zoveel mogelijk berichten als we konden.. We hebben samen nog een hele leuke vakantie beleefd, behalve op het einde, het was gedaan met haar vriend en ze was er kapot van .. Nou ja, we bleven in sms'en en onze gesprekken bleven lang duren.. Ik zag ze eerst als een hele goede vriendin, maar eind oktober begin november begon dat te groeien, ik kreeg gevoelens voor haar en ze werden alleen maar sterker. Nu midden december heb ik dat haar verteld, maar ze gaf er niet echt een antwoord op .. Een week voor Nieuwjaar zaten we te sturen en zei ze dat ze vanaf die dag weer een relatie had met een andere jongen en dat ze hoopte dat onze vriendschap er niet zou bij stukgaan ..
Ik was teleurgesteld, maar ik was ook blij voor haar.
Ze zei een paar dagen later tegen mij dat ze veel meer praat met mij dan met haar vriend; dat zij bijna nooit praten tegen elkaar en dat ze dacht dat het niet lang ging duren.
Nu 2 weken verder is de relatie er nog altijd, en ben ik er nog altijd kapot van, erger zelfs dan toen het begon, en ik heb het tegen haar gezegt, maar ze zegt dat ze er niks kan aandoen, dat ze hem niet kan laten gaan voor mij, ze ziet hem graag zegt ze en dat ik hun relatie gewoon maar moet negeren, maar dat lukt gewoon niet.:/
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, als ik haar dan zie in het echt met Hem dan ga ik kapot vanbinnen en doe ik dom tegen haar.
Ik heb er al aan gedacht om haar gewoon te laten en het te accepteren, maar het lukt gewoon niet, ik wil ze niet opgeven en ik wil ze zeker niet kwijt

Weet iemand goede raad?

Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2013 @ 08:13
Met quote antwoorden

Richt je op andere meisjes.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Freezee
#rekt

Freezee's avatar
Standaard geplaatst op 09 januari 2013 @ 09:27
Met quote antwoorden

Mijn vriendin is een vrouwgeval.. iemand tips? Ben radeloos.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten