Kan iemand me helpen? Ik weet het gewoon nietmeer :/
2 jaar geleden ofzo, heb ik een meisje leren kennen door een vriend, we zullen het meisje J noemen. Ik heb daar dan een paar dagen met zitten chatten op Facebook maar dat duurde niet lang. We communiceerden soms wel eens, maar niet zoveel, 1 keer in een maand ofzo.
Maar nu begin juli kwamen we elkaar weer tegen op een fuif, en ja het klikte goed tussen ons, heel de avond/nacht doorgebracht met elkaar. Ze had een lief en dat vond ik niet erg. Door die fuif bleven we in contact, we stuurden dag in dag uit, elke uur zoveel mogelijk berichten als we konden.. We hebben samen nog een hele leuke vakantie beleefd, behalve op het einde, het was gedaan met haar vriend en ze was er kapot van .. Nou ja, we bleven in sms'en en onze gesprekken bleven lang duren.. Ik zag ze eerst als een hele goede vriendin, maar eind oktober begin november begon dat te groeien, ik kreeg gevoelens voor haar en ze werden alleen maar sterker. Nu midden december heb ik dat haar verteld, maar ze gaf er niet echt een antwoord op .. Een week voor Nieuwjaar zaten we te sturen en zei ze dat ze vanaf die dag weer een relatie had met een andere jongen en dat ze hoopte dat onze vriendschap er niet zou bij stukgaan ..
Ik was teleurgesteld, maar ik was ook blij voor haar.
Ze zei een paar dagen later tegen mij dat ze veel meer praat met mij dan met haar vriend; dat zij bijna nooit praten tegen elkaar en dat ze dacht dat het niet lang ging duren.
Nu 2 weken verder is de relatie er nog altijd, en ben ik er nog altijd kapot van, erger zelfs dan toen het begon, en ik heb het tegen haar gezegt, maar ze zegt dat ze er niks kan aandoen, dat ze hem niet kan laten gaan voor mij, ze ziet hem graag zegt ze en dat ik hun relatie gewoon maar moet negeren, maar dat lukt gewoon niet.:/
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen, als ik haar dan zie in het echt met Hem dan ga ik kapot vanbinnen en doe ik dom tegen haar.
Ik heb er al aan gedacht om haar gewoon te laten en het te accepteren, maar het lukt gewoon niet, ik wil ze niet opgeven en ik wil ze zeker niet kwijt
Weet iemand goede raad?