Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Drugs #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 11:12
Met quote antwoorden

Ja man fuck die katers die heb ik ook altijd heel erg maar niet iedereen lijkt daar last van te hebben... (maar ik gebruik ook geen xtc meer en heb het maar een paar keer gedaan)

Gisteren een lijntje speed gehad tijdens het bierdrinken en nu een beetje brak! dus ik zit lekker voor de pc met een glas cola en een joint.

I'm coming home, it's late again and I'm high as I've ever been...
You're sitting up, you're in our bed, crying for a ghost again.
No room could be as dark or as empty as ours is...
Minato
Yellow Flash

Minato's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 13:25
Met quote antwoorden

Zelf wil ik echt niks te maken hebben met hard drugs. Het lijkt me zo fucking gevaarlijk. Met wiet ben ik wel van de partij en is gewoon lekker, heel relax en het trip gevoel soms is kicken

[SIGPIC][/SIGPIC]
Okonau no wa kon'nande wa nai, watashi wa anata no kōmon o ageru
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 13:31
Met quote antwoorden

YES. Eindelijk weer activiteit in dit fantastische topic. Zelf heb ik maar een paar keer een kater gehad na het gebruik van MDMA, dat was alleen bij grote(re) hoeveelheden.

@Minato Hoe gevaarlijk het is hangt grotendeels af van jezelf, wat je gebruikt en hoe je het gebruikt. Heel vaak blowen kan bijvoorbeeld veel gevaarlijker zijn dan af en toe een keer een pilletje.

Anyway, nu maar eens joint gaan draaien. Iemand joint roken?

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 14:08
Met quote antwoorden

Ik heb er ook net 1 gedraaid

Ik heb trouwens 2 wietzaden in m'n wiet gevonden. Ik ga kijken of ik ze kan laten ontkiemen...

I'm coming home, it's late again and I'm high as I've ever been...
You're sitting up, you're in our bed, crying for a ghost again.
No room could be as dark or as empty as ours is...
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 14:10
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Anyway, nu maar eens joint gaan draaien. Iemand joint roken?
Heb de mijne net gedraaid en zit er nu lekker van te genieten,

ik heb eigelijk nooit een kater gehad van MDMA.

Volgende week hebben wij (me maten en ik) een feestje waar nog al wat wordt gebruikt

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 15:09
Met quote antwoorden

Weet je wat ik me af vroeg.

Wat heeft het voor effect als je een joint in een goedkope zelfgemaakte waterpijp doet (gewoon een plastic fles ofzo, gat erin en de jont erin steken met nog een beetje drinken op de boden voor extra smaak). Verneuk je dan gewoon je wiet of heeft dat echt toegevoegde waarde?

Als jullie daar een antwoord op hebben hoor ik het graag. :c

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 15:22
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes Bekijk bericht
Weet je wat ik me af vroeg.

Wat heeft het voor effect als je een joint in een goedkope zelfgemaakte waterpijp doet (gewoon een plastic fles ofzo, gat erin en de jont erin steken met nog een beetje drinken op de boden voor extra smaak). Verneuk je dan gewoon je wiet of heeft dat echt toegevoegde waarde?

Als jullie daar een antwoord op hebben hoor ik het graag. :c
zou niet zo veel uit maken. Je verbrand gewoon de wiet ,alleen zal de sterkte er wel iets van afnemen. Omdat je substantie die je er in doet in de fles. Als het water is zal de sterkte niet zoveel afnemen. Van andere weet ik het niet alleen van bier als substantie dan kan het wel eens heel fout gaan. uit mijn ervaring dan.

Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 15:22
Met quote antwoorden

Kan je gewoon doen. Afhankelijk van wat er in het flesje zit proef je er misschien wel of niet iets van, maar je hebt vooral toegevoegde waarde als je er een bong van maakt. (D.w.z. met klapgat)

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 16:36
Met quote antwoorden

Ik heb er ooit eens een met whisky gemaakt. De aficionado zal me vervloeken, maar ik vond dat prima bevallen. Het maakte de rook veel zoeter en zachter,

[SIGPIC][/SIGPIC]
Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 18:16
Met quote antwoorden

Ik had geen kater van de xtc? Hoewel ik wel heb gelezen dat je er inderdaad zwaar depressief van kan worden, helemaal na veelvuldig gebruik. Deze pillen schenen ook tot de beste tot Eindhoven te horen, dus misschien dat dat er ook nog mee te maken had ofzo. Geen idee, geen verstand van ;p

Iemand een goed recept voor hasjbrownies? En dan ook meteen een goede hasjsoort ervoor? Vrienden en ik willen 't eens gaan proberen.

My Deviantart
I am SPARTAAA
N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 22:07
Met quote antwoorden

Zo nu nog ff een Crystal Shock Joint roken voor het slapen gaan.

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 22:19
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kast Bekijk bericht
Ik had geen kater van de xtc? Hoewel ik wel heb gelezen dat je er inderdaad zwaar depressief van kan worden, helemaal na veelvuldig gebruik. Deze pillen schenen ook tot de beste tot Eindhoven te horen, dus misschien dat dat er ook nog mee te maken had ofzo. Geen idee, geen verstand van ;p
De eerste keer valt de kater ook wel mee ja, bij vaker gebruik kan het erger worden. =P Meestal zijn de maandagavond/dinsdag na het gebruik het ergst (als je zaterdagavond gebruikt). Komt doordat de MDMA je serotonine verbruikt en je dan erna met een tekort komt te zitten. Maar als je matig gebruikt (minimaal 6 weken pauze, liefst 12, en op een avond niet meer dan 200 mg nemen) en verder gezond leeft wordt dat vanzelf weer aangevuld.

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Het_Papiertje
Pantsu?

Het_Papiertje's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 22:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
De eerste keer valt de kater ook wel mee ja, bij vaker gebruik kan het erger worden. =P Meestal zijn de maandagavond/dinsdag na het gebruik het ergst (als je zaterdagavond gebruikt). Komt doordat de MDMA je serotonine verbruikt en je dan erna met een tekort komt te zitten. Maar als je matig gebruikt (minimaal 6 weken pauze, liefst 12, en op een avond niet meer dan 200 mg nemen) en verder gezond leeft wordt dat vanzelf weer aangevuld.
Dit is zeker waar.
Maar bij mijn eerste keer had ik ook al een flinke kater, zo. Dat was echt niet aangenaam. xD Ik was echt ultiem brak en voelde me gewoon algeheel jammer en zielig. xD Maar dat kan ook aan mij liggen.

Pantsu misete moratte yoroshii desu ka?
And at the end of the tour there will be free happily ever afters for everyone
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 22:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
Ja we wachten sowieso minimaal 2 maanden. Hoeveelheid weet ik niet echt, een pilletje xD
Wat vinden jullie trouwens het fijnste, de pil in 1 keer, of een halve en een uurtje later de rest? (Een vriend deed dit namelijk)

My Deviantart
I am SPARTAAA
Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 20 januari 2013 @ 23:12
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kast Bekijk bericht
Ja we wachten sowieso minimaal 2 maanden. Hoeveelheid weet ik niet echt, een pilletje xD
Wat vinden jullie trouwens het fijnste, de pil in 1 keer, of een halve en een uurtje later de rest? (Een vriend deed dit namelijk)
Een pilletje kan alles tussen de 50 en 300 mg zijn, pretty much. Ik schat zo tussen de 100 en 150 als je er gewoon lekker op ging, aannemend dat je gewicht gemiddeld is. Er zijn ook pillen van 300 in omloop naar het schijnt, gelukkig had je die niet, want dan ga je véél te hard. =P Testcentrum is het toverwoord!

Hoe sterk de pil is beďnvloedt natuurlijk ook of je je pil beter in 1 keer kan nemen of niet. Als je er eentje van minder dan 100 mg hebt heeft het weinig zin die in halfjes op te delen tenzij je een meisje met ondergewicht bent ofzo. XD Maar een van 200 mg zou ik zeker niet in 1 keer droppen. Verder is bijnemen aan de ene kant chill want dan blijft je space wat langer hangen, maar de kater neemt exponentieel toe..

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten