Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Is het de moeite waard...?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
LilianGoldmoon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 13 juli 2014 @ 11:34
Met quote antwoorden

Hallo, ik ben Tamara en eigenlijk wou ik niet over dat in en forum praten, maar ik ben nu een beetje moe.

Ik bedoel... Ik heb een jonge ontmoet via internet 5 manden geleden. Hij is naar Nederland gekomen om te studeren. Op eerste instantie hij zei tegen mij: Ja, we gaan dat doen, en dat, en blablabla. Maar sinds hij hier is het is zoiets van: Ik wil nog geen relatie met jou hebben, ik vind het leuk met jij te zijn, ik wil eigenlijk niet zo veel attentie aan jouw geven maar ik vind je wel leuk. Ik ben een beetje boos met hem geworden omdat.. het is oké voor mij als hij ze leven hebt, ik vind het niet erg. Maar... hij gisteren in een discussie zei hij: Ik ben de hele tijd bezet, het is al veel dat ik soms tijd voor jou maak, vindt je dat niet genoeg? Als ik begin met studeren dan heb ik helemaal geen tijd voor jouw, en nou ja, ik wil met mijn vrinden uit gaan.

I mean... I don't care. But why should I bother going after someone who says he is interested in me but I am not even one of his priorities? I don't wanna be his highest priority, studies are important, friends are important... But... he wants me to respect his life without even caring of what I need. If he hadn't promised me to do so many things I wouldn't be pissed. And now that he doesn't want to spend that much time with me when he just said by HIMSELF all those things without me even thinking he was gonna do it it's like: Pfff, you need lots of attention, didn't know.

Ik... ben niet zo goed om jongens te begrijpen... en ik weet het niet... nou ja, ik weet ook niet echt als iemand verliefd op jou is... Ik bedoel, guys would make time for a girl, don't they? Or am I wrong and girls just need to walk arround and wait when they want to meet you?

Sorry voor mijn nederlands en de grote Bijbel die ik heb geschreven hahahahahaha

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 14 juli 2014 @ 07:12
Met quote antwoorden

Walk away. A guy needs to make time for you if he really likes you. He's obviously complaining about meeting you. 'He's so busy and meeting yall takes time he doesn't have'.

Ok bye. You deserve better. ^^,

kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 14 juli 2014 @ 22:49
Met quote antwoorden

I agree with saskia. If a guy can't even make time to spend with the girl he "likes'' i don't think it's worth all the trouble. If he is very busy with studies and his social live and stills try at least a little bit to be with you I would say that it is still worth a shot, but if that's to much to ask of him you know that's it not worth the time.

En je nederlands was niet slecht, het was goed te volgen

Try being open to new things.
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 16 juli 2014 @ 12:04
Met quote antwoorden

If he finds it bothersome to make time free for you, it kind of means he either is frustrated since he WANTS to make time free, or he doesn't care. I feel like it's the latter.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten