Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Einde van de euro ?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
FacebookMEEEH!
Please?!

FacebookMEEEH!'s avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 13:55
Met quote antwoorden

@ Trolmode: Ach, dit is een voorbeeld van typen en niet nadenken. Het is inderdaad gewoon 1 cent en 2 cent.

Wat ik bedoel met 'ze zijn niks waard', is dat je er toch niks mee kunt kopen. Ik betaal er niet mee, want betalen met iets groter gaat sneller.
Bij mijn bank moet je 30 cent betalen per 100 muntstukken je inbrengt. Betekend dat als ik 100 muntstukken van 1 cent afgeef, dat ik uiteindelijk 30 cent verlies heb. Het zijn gewoon stomme muntstukken en ik hoop dat ze verdwijnen.

Blijkbaar wordt er in Nederland niet meer teruggegeven in 1 & 2 cent, maar hier in België (waar ik woon) gebeurd dit vaak! Heel vaak!

Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 04 januari 2011 @ 15:47
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door FacebookMEEEH! Bekijk bericht
@ Trolmode: Ach, dit is een voorbeeld van typen en niet nadenken. Het is inderdaad gewoon 1 cent en 2 cent.

Wat ik bedoel met 'ze zijn niks waard', is dat je er toch niks mee kunt kopen. Ik betaal er niet mee, want betalen met iets groter gaat sneller.
Bij mijn bank moet je 30 cent betalen per 100 muntstukken je inbrengt. Betekend dat als ik 100 muntstukken van 1 cent afgeef, dat ik uiteindelijk 30 cent verlies heb. Het zijn gewoon stomme muntstukken en ik hoop dat ze verdwijnen.

Blijkbaar wordt er in Nederland niet meer teruggegeven in 1 & 2 cent, maar hier in België (waar ik woon) gebeurd dit vaak! Heel vaak!
1x per maand mag je in de Nationale bank een zak van max 5Kg munten binnen brengen, deze worden machinaal geteld en je krijgt je geld direct terug mee. (je moet wel 18j zijn)

volledig gratis

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
FacebookMEEEH!
Please?!

FacebookMEEEH!'s avatar
Standaard geplaatst op 05 januari 2011 @ 00:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saki Bekijk bericht
1x per maand mag je in de Nationale bank een zak van max 5Kg munten binnen brengen, deze worden machinaal geteld en je krijgt je geld direct terug mee. (je moet wel 18j zijn)

volledig gratis
Wist ik niet. Maar het is niet dat ik zoveel geld elke keer binnen breng!

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten