Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Zijn dit volwassen mensen?

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 25 november 2010 @ 19:23
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tzimho Bekijk bericht
zelf vind ik pesten een groot woord het is gewoon een uitdehand gelopen klier partij.

ja, ik weet waar ik het over heb aan gezien ik vroeger op de basis school behoorlijk gepest ben en dat dat mijn kindertijd behoorlijk geruïneerd heeft. Want het is niet leuk als je hele klas je achter na rent en je uitlacht en uitscheld voor albino, terwijl je gewoon blauw/grijze ogen hebt en heel licht blond haar.

.. En dat vind je pesten en iemand vastbinden niet?

tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 25 november 2010 @ 19:30
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
.. En dat vind je pesten en iemand vastbinden niet?
idd

(5 teken regel)

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
boik
Anime Forum Lid

boik's avatar
Standaard geplaatst op 26 november 2010 @ 11:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Systrafoss Bekijk bericht
Triest persoon.

Geld ook voor die pesters btw.
haha grappemaker

je hebt mensen die gewoon niks kenne hebben, en die gaan dan net zoals die gast lopen huilen om zoiets kleins..

bij ons zijn er mensen van top tot teen kaalgeschoren terwijl ze lagen te slapen en daar wordt nog om gelachen terwijl me da toch een stuk minder leuk lijkt als 10minuten aan een pallet vastgebonden worden!

Name: boik
FC: 5370 4113 0283
Dresta
GESTOPT

Standaard geplaatst op 27 november 2010 @ 13:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door boik Bekijk bericht
haha grappemaker

je hebt mensen die gewoon niks kenne hebben, en die gaan dan net zoals die gast lopen huilen om zoiets kleins..

bij ons zijn er mensen van top tot teen kaalgeschoren terwijl ze lagen te slapen en daar wordt nog om gelachen terwijl me da toch een stuk minder leuk lijkt als 10minuten aan een pallet vastgebonden worden!
Stoer

[ Laatst gewijzigd door Dresta; 27 november 2010 om 13:47 Reden: sarcasme werk niet op het internet,dan zeg ik het in zo'n toon! stooooooooerrrrr ]

Yonowaaru
Schrijver extraordinnaire

Yonowaaru's avatar
Standaard geplaatst op 27 november 2010 @ 14:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door leonard Bekijk bericht
hebben jullie nooit op een school gezeten waar VMBO gegeven word ofzo?

(de meeste) zijn echt geen mensen waar ik rond wil zijn.
Dit kan je toch niet menen... Ik zit zelf op het gymnasium, maar ik wil wedden dat daar minstens zo veel idioten als op het VMBO zitten. Hoe slim je bent, heeft niet gelijk iets te maken met of je iemand gaat pesten.

Dat moest ik even kwijt ^^.

How does it feel, dying?
I dunno, I never died before.
The Master
Nee

The Master's avatar
Standaard geplaatst op 28 november 2010 @ 19:06
Met quote antwoorden

Bah, wat rot voor die man. Hoop echt dat die pesters een boete krijgen ofzo.

k
Xanifure
The Fire & Flame

Xanifure's avatar
Standaard geplaatst op 11 december 2010 @ 20:44
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door leonard Bekijk bericht
moet je maar iets hogers dan VMBO gaan doen als je niet tussen dat soort debielen wil komen.
Overal zitten gekken... kun je moeilijk op wat voor niveau dan ook afschuiven. Er zijn ook mensen die alleen praktijkonderwijs aan kunnen en wat zijn die in jou ogen dan?

Edit: moet in het vervolg eens naar topic datums kijken geloof ik.. deze is al oud

Wees jezelf er zijn meer dan genoeg andere!
Mijn sig mede mogelijk gemaakt door eval666
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 11 december 2010 @ 20:47
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tzimho Bekijk bericht
uitscheld voor albino
Sinds wanneer is 'albino' een scheldwoord? Srsly.

Dit soort dingen zal je altijd wel houden. Volgensmij moest het bedrijf nog een schadevergoeding betalen omdat het ze ontslagen had. Tenzij m'n geheugen suckt.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Sjinees
nasi

Sjinees's avatar
Standaard geplaatst op 11 december 2010 @ 22:14
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Yonowaaru Bekijk bericht
Dit kan je toch niet menen... Ik zit zelf op het gymnasium, maar ik wil wedden dat daar minstens zo veel idioten als op het VMBO zitten. Hoe slim je bent, heeft niet gelijk iets te maken met of je iemand gaat pesten.

Dat moest ik even kwijt ^^.
Scholieren die lager dan TL hebben gedaan zijn wel vaak de meest lastigste kinderen. Ik heb er zelf ook gezeten en soms had ik gewoon medelijden met de leraren. Bijvoorbeeld een keer toen nog mijn engels leraar. Zijn vrouw was levensmoe en probeerde zelfmoord te plegen. Klasgenoten begonnen daar dus steeds over tijdens de les en toen was hij boos en huilend weggelopen. Mijn klasgenootjes vonden het toen blijkbaar leuk en snapte er geen moer van en verspreide het nieuws door de gangen. Totdat meneer de biologie leraar 1 van de kids vastpakte en heel hard begon te schreeuwen.

leeg
sufferingsoul
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 december 2010 @ 23:33
Met quote antwoorden

Hoe achterlijk kan je zijn om het niveau van onderwijs hierbij te betrekken... Ik ken zelf genoeg mensen met universitaire diploma's maar die zelf geen werk vinden ivm wat ze gestudeerd hebben, waar denk je dat zelfs die mensen gaan werken?

Pesten is aanstekelijk, dat is gewoon een feit... 3/4de van de mensen hier weten waarschijnlijk zelfs niet dat die persoon in de winter buiten in een kooi werd gestoken & water over zich heen werd gegoten.. Midden in de winter.

Ik heb ergens op de eerste pagina een persoon zien zeggen dat hij moest lachen met het filmpje & dat het toch niet zo erg is... Ik ben niet iemand die zomaar een ander zou beledigen maar die reactie was echt wel het achterlijkste allertijden.

Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 12 december 2010 @ 00:50
Met quote antwoorden

Bij mensen met een 'hoger' niveau van intelligentie, wordt anders gepest. Daar gaat het vooral over het psychologisch breken van iemand, in plaats van het fysiek pesten. (Dat laatste zorgt uiteraard ook voor psychologische problemen)

Men gaat dan eerder iemand opvallend uitsluiten/uitlachen/(psychologisch) kwetsen door gebruik te maken van de privésfeer van de andere.

Bijvoorbeeld iemand met een grote neus heel hard uitlachen met dat uiterlijk kenmerk of iemand zonder veel vrienden vragen wie zijn beste vriend is, e.d.

Het lijkt onschuldig, maar het kan blijkbaar ernstige problemen geven bij de 'slachtoffers'.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Sjinees
nasi

Sjinees's avatar
Standaard geplaatst op 12 december 2010 @ 01:23
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Bij mensen met een 'hoger' niveau van intelligentie, wordt anders gepest. Daar gaat het vooral over het psychologisch breken van iemand, in plaats van het fysiek pesten. (Dat laatste zorgt uiteraard ook voor psychologische problemen)

Men gaat dan eerder iemand opvallend uitsluiten/uitlachen/(psychologisch) kwetsen door gebruik te maken van de privésfeer van de andere.

Bijvoorbeeld iemand met een grote neus heel hard uitlachen met dat uiterlijk kenmerk of iemand zonder veel vrienden vragen wie zijn beste vriend is, e.d.

Het lijkt onschuldig, maar het kan blijkbaar ernstige problemen geven bij de 'slachtoffers'.
Klopt! Intelligentie gebruik je niet om hoge cijfers te halen, maar om ideeën te verzinnen en plannen te maken om mensen zo hard mogelijk te naaien en succesvol uit te voeren

leeg
Dresta
GESTOPT

Standaard geplaatst op 12 december 2010 @ 01:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinees Bekijk bericht
Klopt! Intelligentie gebruik je niet om hoge cijfers te halen, maar om ideeën te verzinnen en plannen te maken om mensen zo hard mogelijk te naaien en succesvol uit te voeren
Inderdaad

Maar goed, @Cobpyth! Hoezo het lijkt onschuldig? Kom op als iemand zulke uitgebreide ideeën en plannen maakt. Is het echt niet meer onschuldig, dan is hij je gewoon van plan om je levensmoe te maken.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 12 december 2010 @ 08:16
Met quote antwoorden

Denk dat jullie 't wel erg letterlijk nemen, maar hij heeft wel gelijk, ze pesten op een andere manier, op een subtiele manier.

Ecaluptus
Lid

Standaard geplaatst op 20 december 2010 @ 09:55
Met quote antwoorden

De 'soort' mensen die gepest worden verschillen ook naargelang het onderwijsniveau.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten