Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden [Algmeen Topic] Dragon Ball Kai #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2010 @ 23:53

Jah echt bagger.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 00:08

Lmfao, wat een kut stem. xD

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 11:39

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Lmfao, wat een kut stem. xD
Haha, die kut stem is wel de stem acteur van Goku: Sean Shimmel.

En ach dit bewijst maar weer eens, dat mensen graag weer terug in de tijd willen.

Naar deze Fantastisch openingen.

En deze ow zo klassieker:

En vergeet deze niet XD

Mensen het punt wat ik wil maken is. Wees een keer tevreden, je hoeft het niet goed te vinden maar deze Funimation opening is toch 10 keer beter, dan dat wij ieder geval vroeger hadden. Je kan ook gewoon de Funimation DVD halen en dan gewoon op Japanese subtitels zetten en de Japanse opening, zodat jij ook tevreden bent als je de DVD gaat kopen.

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Otani
X/Y

Otani's avatar
Standaard geplaatst op 09 mei 2010 @ 23:32

De zang is niet echt....geweldig, maar ze houden in ieder geval de originele opening/ending wat nog altijd beter is dan een rock lied waarin ze één of twee woorden herhalen.

game_freakin
Code-klopper

game_freakin's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2010 @ 06:42

Net episode 56 gezien. Freeza en Cold zijn dood. Volgende aflevering de aankomst van Goku en de uitleg over de Artificial Humans.

Deze en vorige week veel nieuwe BGM's in de episode's. De laatste keer dat we nieuwe BGM's kregen was episode 32 , dus werd wel weer eens tijd.

--Game_freakin--

"What fun is there in making sense?" -Discord
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2010 @ 18:13

Een beetje speculeren maar toch: Interessant om te discussiëren

Mmmm, stel dat het gebeurd wat er in staat in het filmpje. Wat ze zelf zeggen dat er een kans bestaat. Is dit toch aan een kant mooi nieuws en andere kant iets minder.

Voordelen:
De kans dat Dragonball Kai naar Nederland en Belgie komt wordt steeds groter. Want de Ocean dub komt voor Canada, Engeland en Europa, Funimation is voor Amerika. Als Dragonball Kai komt is de kans dat het in Engels blijft als het in de avond word uitgezonden op Nickelodeon. Dat betekent een nieuwe generatie Dragonball fans en misschien toekomstige anime fans. Zodat anime weer een klein beetje meer populaider word in Nederland zodat er weer meer animes op tv komt. En Nickelodeon is gewoon nog de enige zender die misschien anime een kans wilt geven.

Met oude cast van Dragonball Z Ocean Dub waar we toch het meest zijn opgegroeid zoals deze stem van Vegeta:

Dit toch wel de Vegeta stem waar ik mee ben op gegroeid. Weet nog vroeger toen ik de scene voor het eerst zag dat Vegeta de dragonball kwijt was op Nemek. En volledig kwaad werd, werd zelfs gewoon bang voor hem XD

Nadelen
:
De kans dat het nederland komt en in het Nederlands komt is wel groter dan vroeger. Ten tweede de Ocean Dub kan meer scenes gaan Cutten dan Funimation en dan krijgen we nog meer een cutted versie te zien dan in Amerika, daarnaast zullen we misschien wel in Nederland geen uncut DVD-Bluray versie krijgen. Zodat Dragonball Z Kai alleen voor de nieuwe generatie word. En geen uncut krijgt vanwege de kinderen dan niet geschikt zijn om te kijken. Vanwege de Europese/Nederlandse regels. Voor Disney XD moet je helemaal niks te verwachten. Die vinden hun eigen nep tiener series veel belangrijker, dan waar ze oorspronkelijk vandaan komen en hun oorspronkelijk doel.

Daarnaast is er ook nog kans dat we niet Dragon Soul als Opening. Omdat Ocean Dub niet de rechten kan betalen van die Opening. En daardoor krijgen we dit soort openingen:

Het is ieder geval meer een gedachte van mij: Maar ik ben meer blij als we Dragonball Kai krijgen in Nederland en voor de Belgen dan helemaal niks.

[ Laatst gewijzigd door Kamina18; 10 mei 2010 om 18:30 ]

The Crew On Our Ship Is All Misfit, But We're The Best Mistfits Around: One Piece - Family: Funimation dub
Giod*ll
WdB

Standaard geplaatst op 10 mei 2010 @ 19:06

persoonlijk vind ik de stemmen van funimation een stuk beter, maar ik denk dat de kans dat het in het nederlands komt als het überhaupt al komt de meest gwaarschijnlijke is. aangezien echt alles wat voor een jongere doelgroep bedoeld is nagesynchroniseerd word.

i'll be there when your heart stops beating
i'll be there when your last breath's taken away
in the dark when there's no one listening
Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2010 @ 19:20

Ja de kans dat het naar Nederlands word gedubbed is een stuk groter, overigens heb ik eens ergens gehoord dar er een oude VHS video band is. Met de nederlandse versie van Dragonball Z. Het was denk ik de eerste of de tweede film op video band.

En op een of andere manier wil ik die dub toch wel eens keer horen. Ook al zal het meest slechte dub te wereld zijn. Dragonball Z horen in je Moedertaal vindt ik toch wel uniek op een of andere manier.

Maar ja. ik luister liever naar de Funimation dub dan de Ocean versie. Maar ik vind Vegeta stem in de ocean gewoon erg leuk. Hij leerde mij de klassieker is Its Over 9000!!!!!!!

Maar ja, Ik ga toch de Funimation Blu-Ray aanschaffen. en als Dragonball Kai komt in Nederland kijk ik het wel op TV. Zo steun ik twee dubs tegelijk XD

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2010 @ 21:09

Word wel vet als DBK in NL op tv komt!

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 12 mei 2010 @ 06:56

Brian Dummond's VA voor Vegeta is echt wel zwaar geniaal. Krijg gewoon kippevel van die ''my wrath'' scene.

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 12 mei 2010 @ 07:31

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Brian Dummond's VA voor Vegeta is echt wel zwaar geniaal. Krijg gewoon kippevel van die ''my wrath'' scene.
Naja ik vind Brian Dummond's stem voor Vegeta als hij kwaad is geweldig. Maar dat is het eigenlijk ook wel. Vooral later in Dragonball Z-Kai word Vegeta rustiger en meer normale scenes. En daar in is Chis Sabat 10 keer beter in en daarbij is hij gewoon beter in de Dramatische scenes zoals Vegeta Death Scene.

Shinoth Ropaneg
For no reason

Standaard geplaatst op 12 mei 2010 @ 11:18

Drummond is beter voor de Saiyan/Namek/Frieza Saga's.
Sabat is beter voor de Android/Cell/Buu Saga's, aangezien Vegeta dan rustiger is dan voorheen.

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 12 mei 2010 @ 12:39

Voor mensen die niet weten wie Chis Sabat is.

En als vast voor de mensen die niet weten, Hoe de stem van Goku klinkt door Sean Shimmel. Een van me favoriete gesprek stukjes in Dragonball Z.

Kamina18
Boxing

Kamina18's avatar
Standaard geplaatst op 20 mei 2010 @ 11:14

Ik weet dat dubbel posten niet mag maar XD

Maar hier is een heel intressant interview met Chris Sabat: Vegeta - Piccolo en Sean Shemmel: Goku

Edit:

Mmm, had toch iemand anders genomen voor Raditz stem. Maar de oude voice actor werkt niet meer bij Funimation. Jammer, Maar wat ik vind het heerlijk om Sean Shemmel te horen als Goku. Ik raak maar niet gewend aan Goku vrouwlijke japanse stem. Ze is geen slechte Voice actor zelfs een hele goede. Maar er zijn dingen die ik in Voice acting niet moet doen.

Gohan heeft echt een hele goede stem: Bedankt Colleen Clinkenbeard (Stem van Luffy - One Piece)

Hier is de officiele nicktoons versie. Een verkorte versie Dragon Soul andere instrumenten en en andere zinger: Vic Mignogna (Die ik overigens verwachte voor Dragon Soul maar niet dat hij het op deze manier zou zingen, die past niet niet bij hem). Het enigste veramerikaanseren van Dragonball Kai wat ik gevonden van de Nicktoons versie. Niet Funimation uncut versie heb toch veel liever Sean Shemmel: Goku

[ Laatst gewijzigd door Kamina18; 25 mei 2010 om 07:24 ]

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 25 mei 2010 @ 18:02

De trunks saga is op eens wel heel kort. de auto rij les is ook weg. en die was juist wel leuk. En zat marion ook niet in de trunks saga ?

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten