Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Dragonball
Deze pagina opnieuw laden Dragonball Online

Antwoord

Onderwerptools Weergave
rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 19:22
Met quote antwoorden

Dregora moet je een kssn hebben om te registreren en je pc op Korean Code page hebben om hem op te starten?

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 19:43
Met quote antwoorden

Je moet een kssn hebben en een geldig koreaans telefoon nummer. In feite moet je dus iemand hebben die dit allemaal voor je wil doen, een koreaan, maar er bestaan ook sites die accounts verkopen voor maar 13 dollar. Zo heb ik 'm ook gekregen en 't werkt perfect. :')

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 19:46
Met quote antwoorden

Met kssn's heb ik geen problemen alleen die telefoon nummer is dan weer ***. Ik wacht wel op de Engelse versie.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 20:12
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door rida01 Bekijk bericht
Met kssn's heb ik geen problemen alleen die telefoon nummer is dan weer ***. Ik wacht wel op de Engelse versie.
Naja wat je kunt doen is een Koreaan opzoeken die je eventueel zou kunnen helpen via een chatbox ofzo.

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 20:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Naja wat je kunt doen is een Koreaan opzoeken die je eventueel zou kunnen helpen via een chatbox ofzo.
Waarvoor heb je die Nummer eigenlijk nodig? Gewoon om in te vullen of voor activatie? En heb je een naam bij de kssn nodig? Of weet gij dat niet>

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 20:17
Met quote antwoorden

Is de MMORPG makkelijk te spelen? Ben best wel benieuwd aangezien het in Koreaans is.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 04 mei 2010 @ 21:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door rida01 Bekijk bericht
Waarvoor heb je die Nummer eigenlijk nodig? Gewoon om in te vullen of voor activatie? En heb je een naam bij de kssn nodig? Of weet gij dat niet>

Naja, de open beta is alleen voor koreanen, dus je moet kunnen aantonen dat je koreaans bent dmv een geldig telefoon nummer en een KSSN, vandaar dat ze zo moeilijk doen. In feite moet je dus een Koreaan strikken om dat account voor je te activeren.

@Jonasje: Verrassend makkelijk als je al wat thuis bent in 't MMORPG wereldje. Je quests worden bijv aangegeven door een cirkel op je map waar je moet zijn en dmv je scouter kun je ook nog 's monsters checken of je die nodig hebt voor je quests.

In principe kun je 'm spelen met basic MMORPG kennis. Ben nu level 15 en ik vind het allemaal vrij simpel gaan. Soms even de weg kwijt, maar daar blijft het dan ook bij.

Edit;

Even een screen van m'n char. :3

[ Laatst gewijzigd door Dregora; 04 mei 2010 om 21:46 ]

rida01
General

rida01's avatar
Standaard geplaatst op 16 mei 2010 @ 18:29
Met quote antwoorden

ziet er netjes uit. Denk ik.

Maar je hebt geen Korean Code Page aan zie ik? XD

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 17 mei 2010 @ 00:38
Met quote antwoorden

Nope. xD Ik moet 't met blokjes doen.

araya123
@arayke

araya123's avatar
Standaard geplaatst op 25 mei 2010 @ 20:36
Met quote antwoorden

Er is ook een english patch te krijgen google ut maar

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 26 mei 2010 @ 10:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door araya123 Bekijk bericht
Er is ook een english patch te krijgen google ut maar

Heb je weinig aan. Enigste wat de english patch doet is het menu vertalen, niet de in game dingen.

Golden Rose
Elise

Golden Rose's avatar
Standaard geplaatst op 26 mei 2010 @ 16:53
Met quote antwoorden

Quote:
Bumpje.

Ik speel de Koreaanse open beta dus en ik moet zeggen, ik ben erg verrast. Game is zeer leuk, ziet er tof uit en speelt fijn.

Overigens wil ik ook even deelnemen dat de game door Koreanen zijn gemaakt en die staan bekend om hun gratis MMORPG's met cash shop, wat dus betekend dat het goed mogelijk is dat de game gratis word zonder maandelijkse kosten. Dit is slechts speculatie, want ik weet het dus niet 100%, maar de kans is wel groot, dus laten we 't hopen. ^^
Yeah let's hope. Trouwens, welke koreaan heb jij gestrikt om een account voor je te activeren o.0

-Edit- Oh, gekocht Never mind

Toby
Anime Forum Lid

Exclamation geplaatst op 26 maart 2011 @ 17:27
Met quote antwoorden

Quote:
Het is hier nog niet uit in Europa en Amerika. Dragonball online is net zoals World of Warcraft. Je moet het kopen en maandelijks betalen om online te kunnen spelen.
Niet waar! Het wordt een Free-To-Play met Cash Shops, dat hebben ze al gezegd. Ik heb geen flauw idee waar je DIT vandaan hebt
Ik weet dat het een oude post is maar ik kon het gewoon niet laten omdat valse informatie slecht is Serieus
Edit:Oh, en voor de personen die in de war zijn met personen, zoals Vegeta, die er nog steeds zijn na het einde van Dragon Ball Z (200 Jaar na Z dus), is omdat.. Nou, je kent Toekomst Trunks? Hij heeft zo'n tijd machine in het spel waarmee je terug in de tijd kan om Tijd Machine Quests te doen, zoals Baby Goku redden van wolven en brengen naar Opa Gohan wanneer hij crasht. En de missie waar Kid Gohan een Oozaru wordt en dat je hem moet verslaan.
Edit2: Sorry voor dubbel post na deze, maar ik kan de post na deze niet verwijderen

[ Laatst gewijzigd door Toby; 26 maart 2011 om 17:45 Reden: Edit ]

Toby
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 26 maart 2011 @ 17:38
Met quote antwoorden

.....

[ Laatst gewijzigd door Toby; 26 maart 2011 om 17:41 Reden: Verwijderen ]

Jonasje
im so kawaii uguu~

Jonasje's avatar
Standaard geplaatst op 10 augustus 2011 @ 18:36
Met quote antwoorden

Bump,
er is nu ook een Taiwanese DBO uit en een account maken gaat zeer gemakkelijk nu, je hebt geen shit nodig zoals die KSSNs en Telefoonnummer.

Anyway, dus ik heb het gespeeld, en ik moet zeggen dat het super tof is, omdat het gewoon Dragonball is, en Dragonball is epic, k? n.n Dus ik vind het zeker de moeite waard voor de mensen die Dragonball tof vinden. Anders moet je maar eens dbcom (google maar) bezoeken, zij helpen je verder hoe je een account moet maken en het downloaden. (Volledig legaal.)

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten