Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Pokemon seizoenen

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Anaxos
[✔] Online

Anaxos's avatar
Standaard geplaatst op 28 augustus 2020 @ 19:50
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door menno9 Bekijk bericht
Tijdje niet online geweest maar ben wel nog steeds actief. Ook is alles nog steeds te krijgen. Stuur me een DM op alle mogelijke manieren om de link te krijgen!
Als je het linkje nog door kan sturen zou fijn zijn!

menno9
Anime Forum Lid

menno9's avatar
Standaard geplaatst op 18 november 2020 @ 09:07
Met quote antwoorden

Beste Pokemon vrienden,

In de loop der jaren hebben jullie elke keer de link kunnen vragen voor alle Nederlandse Pokemon afleveringen. Helaas heeft de site waar ik het erop kan zetten gezegd dat de gratis accounts zullen worden verwijdert. Dit betekent dat vanaf februari 2021 de link niet meer zal werken. Je kan de afleveringen nog wel downloaden tot die tijd dus dan kan je ze alsnog bekijken. Alles bij elkaar is wel 250GB dus mocht je die opslag vrij hebben dan heb je wel een hele mooie collectie.

Ander alternatief is een donatie naar mij toe zodat ik het account kan verlengen met 50% korting de eerste 12 maanden.

Maar als jullie een andere site kennen waar je opslag hebt van minimaal 250GB dan hou ik me graag aanbevolen want dan gaan we gewoon door op een andere site.

Het is dus nog mogelijk om de link te krijgen of alles te downloaden tot februari 2021. Haal er je voordeel uit. Of een tip voor een nieuwe site is heel erg welkom.

Groeten,
Menno9

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten