Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > One Piece
Deze pagina opnieuw laden One Piece manga discussie #34

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 23 april 2013 @ 18:57

Wat een shitload aan personages, oda is zich flink aan het uitsloven! Ik wil meer!

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2013 @ 18:36

Gaat weer lekker zo, woensdag weer de volgende?

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2013 @ 20:37

Jup!!

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 06 mei 2013 @ 20:43

Mooi, ben zeker benieuwd wat/wie we nog allemaal meer te zien krijgen. Ik verwacht niet dat Bellamy de volgende ronde persee haalt trouwens.

We'll see!

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 11:31

Spoilers zijn er al. Ze zijn zeeeeeeeeer tof.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Wesley92
Anime Forum Lid

Wesley92's avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 15:20

Hopelijk wordt het chapter vroeg gereleased, heb het vorige week erg gemist namelijk.
Ik verwacht dat Bellamy of Bartelomeo de ronde in het B-block wint. Ergens hoop ik op Bellamy, vindt hem namelijk echt een vet personage. Aan de andere kant zou het interessant zijn als Bartelomeo door gaat en uiteindelijk tegen Luffy/Lucy moet strijden, aangezien Bellamy al ooit geownt is door Luffy in Jaya.

Ben ook wel benieuwd naar die dude die Garp kent en dus ook iets tegen Luffy heeft. En die Rookie-hater zal Luffy ook nog wel problemen gaan bezorgen in de komende arc.

No matter how hard it gets along the way
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 13:53

Bartolomeo kinda interesting.

Goede chapter verder, 500m bounties always interesting to know. Maar goed, op deze manier gaan die rounds nog 50-odd chapters door, lol.

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Mulderman
Swordy guy

Mulderman's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 14:45

Eh we zitten nu gewoon even in de fase waarin er weinig gebeurd.
Wel interessant though Denk dat Bartolomeo volgend chapter in actie komt en dan in elkaar gebeukt wordt door Bellamy om te laten zien hoe sterk hij nu is geworden.

A man's dream will never die!
My anime list
I'm give up your appellation's technical monkey
Wesley92
Anime Forum Lid

Wesley92's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 16:31

Ik begin bartelomeo een interessant personage te vinden. Denk dat hij wel een Devil Fruit heeft gegeten. Bellamy was weer badass in dit chapter. Hoop dat hij uiteindelijk Bartelomeo ownt.
Hopelijk zien we volgende week weer eens wat van Doflamingo! En ik ben ook benieuwd hoe het met de rest van de straw hats gaat..

No matter how hard it gets along the way
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 18:36

Leuk chapter, goeie kleine character progressies, het beste moet natuurlijk nog komen!

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 19:18

leuke chapter, alleen beetje weinig inhoud inderdaad, maar oke, op naar volgende week!

I'm in space!
Lithium
Lone Justice

Lithium's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 19:34

Don Chinjao is wel echt een baas.

My god is the sun
Rowankov
Heehaw!

Rowankov's avatar
Standaard geplaatst op 08 mei 2013 @ 23:03

Don chinjao is megabaas. ook Cavendish is nu interessanter geworden.

Ik vermoed dat Bartolomeo Bellamy verslaat. Ik durf te wedden dat die bokskoning zijn punch naar Bartolomeo slaat, waarschijnlijk om stomverbaasd te worden dat zijn vuist daarna kapot is.

-Heehaw! I'm not gonna die! Heehaw!
-Oh you got me!
Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 10 mei 2013 @ 08:55

Zit er dik in Rowankov, het grappige is dat ik Bartolomeo opeens een stuk interessanter vind. Hoewel de naam niet helemaal nieuw is

Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 15 mei 2013 @ 13:15

well dat was predictable

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten