Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Sport
Deze pagina opnieuw laden Pro Wrestling

Antwoord

Onderwerptools Weergave
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 19 juni 2014 @ 20:29
Met quote antwoorden

Is hier ook een andere fan die houdt van Pro Wrestling zoals WWE/WWF, TNA, ROH, NJPW, WCW?

Misschien dat bij mensen die het niet kennen gewoon het een keer proberen om te kijken?

Verder zullen er misschien wel paar tot grotendeels mensen op dit forum zitten die ooit van deze mensen hebben gehoord:

Hulk Hogan
Randy Savage
Ultimate Warrior
The Undertaker
Edge
Randy Orton
The Rock ''Dwayne Johnson''
Stone Cold Steve Austin
Triple H/Hunter Hearst Helmsley
Shawn Michaels
The Undertaker

kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 20 juni 2014 @ 22:55
Met quote antwoorden

Ja ik vind het soms wel gewoon leuk om te zien en van je lijst kan ik niet iedereen. Ik ken Randy savage, Edge en Stone cold steve austin niet

Try being open to new things.
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 21 juni 2014 @ 09:56
Met quote antwoorden

Kan jij dan ook raden wie ik als mijn avatar heb?

kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 22 juni 2014 @ 21:41
Met quote antwoorden

Ultimate warrior,toch?

dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 22 juni 2014 @ 22:56
Met quote antwoorden

Idd. Kijk jij ook oude weeklies of pay per views zoals 1984 tot 1990(Golden Era) of 1990 tot 1997(New Generation Era) of 1997 tot 2002(Attitude Era) of 2002 tot 2011(Ruthless Generation Era) of en ik denk dat je die wel kijkt 2012-present (Modern Era)

kenpachi h.
Anime Forum Lid

kenpachi h.'s avatar
Standaard geplaatst op 23 juni 2014 @ 01:56
Met quote antwoorden

Vroeger hield ik me minder bezig met WWE, maar keek het soms wel. Modern era is waar ik me de laatste tijd het meeste mee bezig heb gehad.

Try being open to new things.
dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 23 juni 2014 @ 16:59
Met quote antwoorden

Ik zou het wel vanaf 1984 kijken. Nouja dat ga ik doen. Ik ga dan vanaf 1984 tot nu alle raw's smackdown en al die andere shows en Pay-Per-Views kijken.

Zo ben ik bij Razor Ramon nu als Scott Hall en Diesel nu als Kevin Nash (Die samen in de nWo zaten: New World Order) gekomen die in mijn top 10 zitten.

R!CH4RD
Anime Forum Lid

R!CH4RD's avatar
Standaard geplaatst op 23 juni 2014 @ 17:07
Met quote antwoorden

Nooit geweten dat Dwayne Johnson ook een worstelaar was :O

dark shadow
Anime Forum Lid

dark shadow's avatar
Standaard geplaatst op 23 juni 2014 @ 17:37
Met quote antwoorden

Dwayne Johnson is juist beroemd geworden als film acteur door zijn worstelcarriere hij doet het nu nogsteeds sinds 1996 als hij niet aan het filmen is.

Worstelen is niet alleen meppen maar ook veel microphone en grappige stukken.

Het is wel gevaarlijk 1 iemand knalde van een hoge ladder op een lagere en had toen zijn nek gebroken. Gelukkig bleef hij leven. Er zijn ook een paar worstelaars door fouten doodgegaan midden op tv. 1 iemand door een hartstilstand en 1 iemand viel tijdens zijn intro naar de ring van hij vanaf een touw doet bovenaan de arena naar beneden en knalde tegen de touwen van de ring aan en hij was gelijk dood.

His name was Owen Hart.

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 november 2014 @ 08:14
Met quote antwoorden

Als ik acteren wil zien, ga ik wel naar 't theater. Hoef ik geen zwetende grote overdreven mannen te zien die het presteren om te faken.

dwarff11
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 november 2014 @ 23:05
Met quote antwoorden

Respect voor deze sporters. Erg ondergewardeerd soms. 365 dagen in het jaar zijn ze op pad aan het werk over de gehele wereld om de mensen te entertainen. Op dit moment zijn ze niet zover van ons. Engeland liverpool. Gigantische toewijding en hard werken voor nodig om dat vol te houden.

Natuurlijk zijn meeste stoten en trappen nep en ja er zijn verhaalschrijvers maar dat is juist het hele punt het is sportENTERTAINMENT. bovendien als er iemand van 150kg op je springt kan je dat niet faken. Zwaartekracht fake je niet en er zijn dan ook serieuze verwondingen op zijn tijd. Vergt veel oefening om te voorkomen. respect.

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 16 november 2014 @ 20:40
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door dwarff11 Bekijk bericht
Respect voor deze sporters. Erg ondergewardeerd soms. 365 dagen in het jaar zijn ze op pad aan het werk over de gehele wereld om de mensen te entertainen. Op dit moment zijn ze niet zover van ons. Engeland liverpool. Gigantische toewijding en hard werken voor nodig om dat vol te houden.

Natuurlijk zijn meeste stoten en trappen nep en ja er zijn verhaalschrijvers maar dat is juist het hele punt het is sportENTERTAINMENT. bovendien als er iemand van 150kg op je springt kan je dat niet faken. Zwaartekracht fake je niet en er zijn dan ook serieuze verwondingen op zijn tijd. Vergt veel oefening om te voorkomen. respect.

Heb je ooit gezien hoe ze op iemand vallen? Heel subtiel houden ze zichzelf net boven de tegenstander. Daarom is de ring ook zacht. Of redelijk zacht. Het breekt de val als hij zich iets hoger houd met z'n knieën en ellebogen.

Maar ik vind het niet ondergewaardeerd. Het is enorm groot in Amerika. Het verdiend niets meer dan het theater of GTST wat dat betreft. Da's ook acteren. Sort of.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten