Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Vrouwen en ik ..

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 23 januari 2013 @ 14:30
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Deco T. Aoreste Bekijk bericht
Hoezo nou weer geen leven. :') Een tijdje zonder seks vind ik helemaal niet erg, ik vermaak me wel. Niet dat ik problemen heb met mensen die in de rondte neuken, maar wat een bullshit dat dat het enige gezonde zou zijn.
Een tijdje zonder seks is inderdaad niet erg.

Maar naarmate de tijd vordert hebben velen mannen toch wel weer behoefte aan seks.
Zie het eigenlijk als een soort van tijdbom waar je verstand geen controle over heeft.
Je verzamelt dus iedere keer als man hormonen waar je soms teveel in je lichaam van hebt.

Ik zeg het niet omdat seks hebben ''cool'' is en dat je zonder seks je niet kunt vermaken.
Maar eerder dat een jongen tussen de 18-25 er moeilijk zonder kan omdat je lichaam onbewust erom vraagt.

Where's my tear drop, wait, I murdered it.
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2013 @ 15:38
Met quote antwoorden

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2013 @ 16:24
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
Zo'n kerel ben ik niet. Ik ben een man met verantwoordelijkheid.

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 23 januari 2013 @ 18:01
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pittig Bekijk bericht
.

Als ik ontzettend verliefd op iemand ben dan schuif ik met gemak mijn levensstijl aan de kant. Seks kan je met iedereen hebben, maar liefde slechts met weinig.
Seks kan je betalen, maar het kan je geen liefde betalen.
Het komt allemaal een beetje voort uit onzekerheid. Ik wil het niet dramatischer maken dan het is, maar het is fijn wanneer vrouwen je eindelijk zien zitten... Aangezien meisjes me in principe 18 jaar lang niet zagen staan. xD Ik ben zo gevoelig geworden voor aandacht van vrouwen. Het slaat eigenlijk nergens op. Ik zou liegen wanneer ik zeg dat ik er totaal niet meer van geniet. Ik ben geen overdreven ijdele vent, maar het streelt je ego wanneer je merkt dat een vrouw je ziet zitten. Maar ik vertrouw mezelf nu al wel meer. Vannacht ben ik met de jongens op stap geweest, en ik heb me gewoon weten te gedragen.

En over seks.. Tja. Ik kon niet te lang zonder nee. Maar dat is normaal lijkt me? Mijn redenatie was ook altijd, waarom zou je bewust zonder seks door het leven moeten? Moet je het weigeren wanneer een meisje je mee vraagt naar haar kamer? Stel mijn relatie loopt stuk, zou ik het iig niet meer zo makkelijk doen. Maar nogmaals, ik ben de laatste die dat veroordeelt en heb er zelfs begrip voor.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons
Uiteindelijk heb je zelf gezien van: Derp, ik ben niet goed bezig want ik gooi mezelf alleen in een zwaar diskrediet in de ogen van die ene meid waar ik mezelf compleet voor zou geven. Want zeg nou zelf, denk je nou dat je jezelf goed op de markt aanbiedt met dat: lololo lekker leven en seks hebben gedrag?
Hier was ik inderdaad wel bang voor. Maar ik ben eerlijk tegen haar geweest over mijn bedpartners en ze vond t kut, maar het was geen dealbreaker voor haar. Ze vertrouwt me en ze weet hoe dol ik op haar ben. Desalniettemin zou ik het wel kut vinden wanneer zij het matras van Groningen zou zijn ofzo... Hypocriete zak xD

Mad cuz' I'm hotter than the dude that's with ya
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten