Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Seks Topic #65

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 27 september 2012 @ 19:35
Met quote antwoorden

Vorig Topic

Laatste reactie:
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tijgertje
Haha, ik moet er als meisje zijnde ook niet aan denken omdan seks te hebben.. je voelt je al zo kut ...
Ha!

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Irri
Ik denk dat het veel gebeurd eigenlijk. Orale seks is vrij intiem vind ik, misschien wel intiemer (of een stap 'verder') dan gewoon seks.
Ik moet nog even ontdekken wat er zo intiem is aan het binnenstebuiten keren van een natte washand.... zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet.
Overigens mag iemand me ook uitleggen wat hier nou intiem aan in (Het is een obvious hint, maar geen geslachtdeel! 8D)

Seks zelf kan intiem zijn, maar om nou een handeling intiem te noemen.... weet ik niet.. Als ik een meisje lief in haar ogen kijk terwijl ik mijn heupen langzaam heen en weer beweeg vind ik een stuk liever/intiemer dan said washand leegslurpen.

Then again, zachtjes en lief met je hand en mond met de ander spelen is intiemer dan wat ze zoal bij 50 Shades of Grey tekstueel doen. ;D

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 28 september 2012 @ 19:01
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Jewell
Ik hou niet van fritessaus....
Ik zat al te wachten op zo'n reactie. Uitzonderingen zijn er altijd. ;p

Misschien was 'intiem' niet het goede woord, toch vind ik oraal wel een stapje verder dan 'normale' seks.

Lucario_Rocks!
-

Lucario_Rocks!'s avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 12:14
Met quote antwoorden

intiem is misschien het verkeerde woord ja. alleen, en bij mij was dit zeker het geval. seks gebeurde makkelijker dan oraal. seks is inderdaad intiemer. alleen ik 'durfde' dat veel eerder te doen dan het figuurlijke washandje leegslurpen.

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 13:22
Met quote antwoorden

Wie de klap is er met die onzin vergelijking op de proppen gekomen? Want ik beeld me echt iets compleet anders in met 'een washandje leegslurpen'. Dx Kolere nog aan toe.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 18:56
Met quote antwoorden

Na die vergelijking ga ik het ook gewoon ook net uitleggen verder ;p

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Kumori
horohorohoro

Kumori's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 19:02
Met quote antwoorden

Wat een verschrikkelijk nare en ordinaire verwoording, dat 'washandje leegslurpen', naar, gewoon naar.

Anyways; orale seks kán intiemer zijn dan normale seks, het ligt wel aan het standje van de 'normale' seks. Ik vind doggystyle nou niet echt intiem, in dat geval is oraal intiemer imo..

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 19:10
Met quote antwoorden

Wat wordt er sowieso mee bedoeld?

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 19:17
Met quote antwoorden

Aan de context te zien is het waarschijnlijk beffen. Wat ik trouwens ook een verschrikkelijk woord vind.

Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 19:22
Met quote antwoorden

Echt liefhebbers van de activiteit, zo te horen. :')

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 19:44
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kumori Bekijk bericht
Wat een verschrikkelijk nare en ordinaire verwoording, dat 'washandje leegslurpen', naar, gewoon naar.
Zo was het ook bedoeld liefje, ik moest iets bedenken waardoor het gewoon naar klonk, en alle andere woorden die ik ervoor in mijn hoofd had klonken nóg naarder. :'D

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons
Want ik beeld me echt iets compleet anders in met 'een washandje leegslurpen'
Het komt van een aantal vrienden van me af. Iemand vroeg ooit hoe het nou voelde "daarbinnen", waardoor een vriend zei dat je een washandje in lauw water moet dompelen, bij de ingang afknijpen en dan je vingers erin duwen. Hence de "Washand leegslurpen".

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Irri
Na die vergelijking ga ik het ook gewoon ook net uitleggen verder ;p
Nu-uh, you owe me one! Ik heb genoeg vragen gesteld om een antwoord te krijgen waarom "Orale seks intiemer is dan gewone seks"(<-- Stelling)

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 29 september 2012 @ 21:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. Bekijk bericht
Aan de context te zien is het waarschijnlijk beffen.
'Leegslurpen'

Maar dat is vies. ;-;

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 30 september 2012 @ 22:36
Met quote antwoorden

lactacyd

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 30 september 2012 @ 23:11
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Eoin Bekijk bericht

Nu-uh, you owe me one! Ik heb genoeg vragen gesteld om een antwoord te krijgen waarom "Orale seks intiemer is dan gewone seks"(<-- Stelling)
Natuurlijk hangt het een beetje van de manier waarop af, maar ik zou eerder seks met iemand hebben, dan dat ik diegene pijp eigenlijk (meestal gaat het wel een beetje gelijk op natuurlijk)
Ik kan niet echt helemaal uitleggen waar het vandaan komt. Misschien moet ik het veranderen in; 'ik vind het vaak intiemer.' Maar eigenlijk hangt het met alles er vanaf hoe je het doet, hoe intiem het is.

EDIT: Nog even over het ongesteldheidsgedoe, hoe ironisch het ook is, veel vrouwen zijn juist geiler als ze ongesteld zijn. Super handig!

Thijs.
99 동지 but a 매춘부 ain't one

Thijs.'s avatar
Standaard geplaatst op 01 oktober 2012 @ 00:18
Met quote antwoorden

Denk dat het vooral te maken heeft met dat er een extra zintuig bij komt kijken. Namelijk de smaakzin. En ik ga ervan uit dat het daar beneden niet bepaald naar braadworst of rosbief smaakt.

Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies. Facebook & Twitter
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 01 oktober 2012 @ 18:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs. Bekijk bericht
Denk dat het vooral te maken heeft met dat er een extra zintuig bij komt kijken. Namelijk de smaakzin. En ik ga ervan uit dat het daar beneden niet bepaald naar braadworst of rosbief smaakt.
Als iemand gewoon schoon is daar beneden valt de smaak wel mee vind ik. Zal bij beffen wel anders zijn, omdat daar toch altijd meer vocht bij komt kijken ;p alleen sperma is niet zo lekker, nee. Maar dat is ook maar een keuze of je dat proeft of niet. Hoor wel veel vrouwen klagen altijd, snap het niet zo.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten