Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 20:37
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
Wat is het nut van subtiele hints als de kans groot is als je wordt afgewezen..?
Dat zij dan door krijgt dat je misschien iets meer voelt voor haar dan alleen maar vriendschap. Anders is de kans groot dat ze misschien enkel uitgaat van een vriendschap tussen jullie beiden, niets meer. En als dit zo is, dan maak je een redelijk dom figuur als je plotseling je liefde gaat verklaren.

Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 20:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Endless Bekijk bericht
Dat zij dan door krijgt dat je misschien iets meer voelt voor haar dan alleen maar vriendschap. Anders is de kans groot dat ze misschien enkel uitgaat van een vriendschap tussen jullie beiden, niets meer. En als dit zo is, dan maak je een redelijk dom figuur als je plotseling je liefde gaat verklaren.
Wat is daar dom aan? De enige mensen die vinden dat je dan voor lul staan zijn mensen die blijkbaar vinden dat je je voor liefde moet schamen.
Nee goed, ik weet dat wat jij zegt hetgene is wat de meerderheid denkt, ik vind het alleen zo jammer dat dat zo is. Als je erover nadenkt slaat het namelijk nergens op.

Joodse leugens
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 21:31
Met quote antwoorden

Quote:
Wat is daar dom aan? De enige mensen die vinden dat je dan voor lul staan zijn mensen die blijkbaar vinden dat je je voor liefde moet schamen.
Het is niet de schande van het van iemand houden, maar van het falen. Van het afgewezen worden. Het is niet leuk om afgewezen te worden, dus is het niet heel vreemd dat veel mensen proberen iets meer zekerheid te hebben voordat ze hun liefde verklaren.

Als je al je moed bijeen schraapt om hem/haar te vragen, en de ander voelt absoluut niet hetzelfde voor jou, dan kan dat best wel heel erg vervelend voelen.

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 07 mei 2013 @ 22:21
Met quote antwoorden

Het gaat er ook om dat je gevoel kan groeien voor iemand terwijl je contact hebt met die persoon. Iemand die totaal geen gevoelens heeft voor jou kan op de duur wel verliefd worden als je genoeg omgaat met die persoon (let wel op de kan hier).

Ook bedoelde ik eerder dat je een beetje aanleiding moet geven eer je het verteld. Het is beter om die persoon al het gevoel te geven dat je iets van plan bent voor dat je het dan effectief verteld. Dit komt heel anders over dan dat je gewoon uit het niets je gevoelens gaat verklaren, dan staat de tegenpartij meestal met zijn mond vol tanden, wat kan leiden tot pijnlijke situaties.

Ik ben namelijk wel van mening dat je inderdaad niet té lang mag wachten, maar het moet ook niet overhaast gebeuren. Dat hangt een beetje af van hoe je omgaat met de andere persoon.

Kletser
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 11 juni 2013 @ 13:49
Met quote antwoorden

Beste leden,

Ik heb vorig weekend een meisje leren kennen. Ik was zelf te verlegen om er heen te gaan, maar een vriend van me stond er mee te praten omdat hij een vriendin van haar kende. Na enkele uren ging ik naar mijn vriend om hem te vragen waar een andere vriend was, na ik dat had gevraagd zei ik tegen dat meisje dat ze er goed uitzag. En opeens wist ze mijn naam en waar ik woonde enz. , ze had blijkbaar een 6 tal jaren geleden bij me op school gezeten (niet in mijn klas) en herinnerde me nog. Dus besloot ik er even mee te praten maar helaas gingen we al na enkele minuten weg. Zei ik dat ik haar op facebook wel toevoegde de dag nadien en dus gaf ze haar naam. De dag nadien nog wat gepraat op facebook en heel de avond liggen sturen. Het klikte wel want er was nooit echt een doodse stilte (op computer of gsm dan...). Hoewel ik altijd als eerste stuur en zij nooit uit haar eigen.

Ze is wel heel 'braaf' en verlegen , maar dat ben ik zelf ook dusja. Ik vroeg haar gisteren om misschien na de examens iets te gaan drinken of cinema ofzo. Dat was goed voor haar maar toch begin ik het gevoel te krijgen dat ze niet zo hard geďnteresseerd is in mij.
Ze antwoord altijd wel zeer enthousiast maar het feit dat ze niet uit haar eigen iets laat weten of af en toe niets meer terugstuurd wanneer ik iets vraag lijkt me wat kut.

Ik ken haar eigenlijk nog maar een aantal dagen maar vond haar echt een perfect meisje.
Hierbij denk ik dat ik misschien wat advies nodig heb om dingen wat te spoeden, dus kwam ik op het idee het hier even te delen.

Zijn er misschien wat tips of advies ? Of zou ik alles op z'n tijd laten komen.

Het is trouwens niet dat ik slecht bezig ben maar ik wil gewoon een goede start en niet te opdringerig overkomen.

[ Laatst gewijzigd door Kletser; 11 juni 2013 om 14:03 ]

Smouvy
Len-Kyun~

Smouvy's avatar
Standaard geplaatst op 11 juni 2013 @ 23:30
Met quote antwoorden

Klinkt bijna exact als mn afgelopen relatie . Dat ze niet uit haarzelf contact met je opneemt hoeft helemaal niks negatiefs te betekenen; sommige mensen beginnen gewoon minder snel zelf een gesprek. Zeker als jij al altijd met haar praat, hoeft ze des te minder moeite te doen om een gesprek met je te starten. Geen zorgen, dat mensen niet snel zelf gesprekken starten betekend niet dat ze niet blij zijn als iemand met hun een gesprek aan gaan

Turn that frown, iuʍop-ǝpısdn
Kletser
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 12 juni 2013 @ 00:32
Met quote antwoorden

Achja, heb er toch wat bedenkingen bij persoonlijk.
Heb niet veel ervaringen op liefdesvlak maar toch wel veel ervaringen met het zeg maar 'afgewezen' worden. Hoewel het niet altijd letterlijk dat is.

Helaas dat het examens zijn, kan niet wachten om samen iets te gaan doen

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2013 @ 02:54
Met quote antwoorden

Er is een meisje op het werk die ik leuk vind. En nou heb ik begrepen dat ze mij ook leuk vind. Maar dat ze niks met me wil. Omdat ze denkt dat ze 2de keus is. Omdat iemand haar over dat andere meisje verteld had die niks met mij wil. en waar ik al zo lang achter aanzat. Hoe kan je het beste iemand laten zien dat ze geen 2de keus is.
Ik vind dit echt zeer vervelend !

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2013 @ 12:19
Met quote antwoorden

Probeer het eens tegen haar te zeggen.

Joodse leugens
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2013 @ 14:56
Met quote antwoorden

Quote:
Thumbs up.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2013 @ 18:26
Met quote antwoorden

Quote:
/thread

Edit:

*staar*

[ Laatst gewijzigd door Ravons J. Daro; 17 juni 2013 om 19:19 ]

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 17 juni 2013 @ 20:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
/thread

Edit:

Heb ik er zo veel geplaatst? That's never good.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 23 juni 2013 @ 04:52
Met quote antwoorden

@Cursed_Snorlax:

Gewoon zeggen of eens iets heel attents doen dat haar duidelijk laat voelen dat ze op de eerste plek komt bij jou.

Als ze dan nog steeds zegt dat ze maar tweede keus is, zal je helaas moeten vaststellen dat ze het als een uitvlucht gebruikt om je niet te kwetsen en niet recht in je gezicht te zeggen dat ze eigenlijk niets met je wil.

@Ravons J. Daro:

Jouw reacties zijn anders ook van een enorm hoog niveau...
Laat de jongen toch gewoon zijn hart even luchten, zonder telkens die stomme, zinloze commentaar van jou die er steevast op moet volgen. Het is een adviestopic. Het is dus niet de bedoeling dat je telkens gaat zagen als de andere een vraag stelt. Iemand afbreken is nergens goed voor. Zeker niet gezien de materie waarover dit topic gaat.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 23 juni 2013 @ 11:58
Met quote antwoorden

Sorry, pap. Ik zal 't niet meer doen.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Mava
Pokémon Jager

Mava's avatar
Question geplaatst op 27 augustus 2013 @ 15:08
Met quote antwoorden

Vorig weekend een jongen gezien (vriend van een vriend), alleen heb ik er toen geen contact mee gezocht.
Ik vraag me zelfs af of hij mij gezien heeft, ik was samen met familie mijn verjaardag aan het vieren niet meteen het moment om te daten.

Ik heb hem even gegoogled & dat lijkt mijn type wel.
Nou, weet ik dat hij in september naar een feestje gaat.

Helemaal niet het type feestje waar ik me thuis voel, normaal ga ik naar de discotheek & nooit naar een R&B fuif.

Zou ik naar die fuif gaan ? of zou ik een ander moment afwachten
Uiteindelijk zal die gast ook wel naar andere feestjes gaan die mij meer liggen.

Nou, schaam ik me dat ik dat hier nog moet komen vragen, mijn pubertijd is al wel even voorbij & toch lig ik met mezelf in de knoop...

Afkorting niet duidelijk? bezoek dit topic:
Het Grote AWF Pokémon Woordenboek
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten