Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 15 november 2012 @ 20:54
Met quote antwoorden

Ze vindt hem leuk, maar net (nog) niet leuk genoeg om er een relatie mee te starten. Daarom wil ze toch (nog) niet met hem op date om hem geen verkeerde impressie te geven. Simpel toch?

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2012 @ 09:18
Met quote antwoorden

Op die fiets, ja.

Vraag me soms in het algemeen af hoeveel gradaties er zijn in 'iemand leuk vinden'. Maar ik denk er weer te veel over na waarschijnlijk. xD

T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2012 @ 22:57
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dré. Bekijk bericht
Vraag me soms in het algemeen af hoeveel gradaties er zijn in 'iemand leuk vinden'. Maar ik denk er weer te veel over na waarschijnlijk. xD
Ik heb er ongeveer 5 denk ik.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
sleipnir
The vampire from Nazareth

sleipnir's avatar
Standaard geplaatst op 30 november 2012 @ 16:00
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Irri Bekijk bericht
Ik denk wel dat ik dit kan uitleggen ;p hoe kut het ook is. Waarschijnlijk vind ze je wel interessant, maar weet ze niet hóe leuk ze je vindt, of dat wel 'genoeg' is. Ze weet kennelijk dat jij haar wel ziet zitten en mag je graag en omdat zij niet zeker is over haar eigen gevoelens wil ze jou geen valse hoop geven voor het geval je echt gek op haar zou zijn.

Tadaa!
Op dit moment denk ik dat dit niet meer van toepassing is.

Ze heeft aangegeven dat ik haar te veel whatsappte (om de 2 a 3 dagen, soms om de week een keertje). Ze vond dat vervelend zei ze en ze whatsappt mij wel als ze me wil spreken.
Ga er dus vanuit dat dat niet gebeurd.

Van een vriendin van haar had ik vernomen dat haar thuis situatie atm niet geweldig is en het daar moeilijk mee heeft.

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 30 november 2012 @ 18:03
Met quote antwoorden

k, kan iemand mij effe helpen met deze situatie.

Ik ben al een paar jaar verliefd op een andere gast, en hij weet dat. Nu hebben we elkaar al twee keer wat beter leren kennen (if you know what I mean), maar hij wilt niets weten van een relatie met mij; hij is namelijk hetero, waarbij ik ernstige twijfels bij heb. Ik mag alles doen, maar zal niets bij mij doen (niet aanraken, kussen,...) Ik kan maar niet het gevoel afschudden dat ik "gebruikt" wordt, maar ik blijf maar gevoelens voor hem hebben. Ik weet niet goed wat ik zou moeten...

[ Laatst gewijzigd door Abbysion; 30 november 2012 om 18:18 ]

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 30 november 2012 @ 18:14
Met quote antwoorden

Of ik snap het niet, of hij is geen hetero.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 30 november 2012 @ 18:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door T. Tapes Bekijk bericht
Of ik snap het niet, of hij is geen hetero.
of tenminste bi, zoals ik. Punt is, hij is er heilig van overtuigd van dat ie hetero, en daarom wilt ie niets met mij behalve seks, welk nogal maar van een kant komt. Ik mag alles, en dan ook ALLES doen, behalve verwachten dat hij iets bij mij doet en hem kussen.

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 30 november 2012 @ 19:04
Met quote antwoorden

Lijkt me niet dat hij hetero is dan. Tenzij hij gewoon wil experimenteren, maar als het op erg geregelde basis gebeurt, denk ik dat er meer aan de hand is.

Ik vermoed eerder dat hij inderdaad bisexueel is, maar dat hij enkel een relatie ziet zitten met een vrouw (waarschijnlijk puur om familiale redenen of iets dergelijks). Misschien moet je eens vragen of dit niet de kwestie is en misschien geeft hij dan wel meer terug op sexueel vlak als je hem duidelijk maakt dat het voor jou goed is dat het nooit meer wordt dan enkel seks (dat moet je natuurlijk enkel doen als je het daadwerkelijk goed vindt).

Verder kan ik je niet zo goed helpen, aangezien ik zelf hetero ben en geen ervaring heb op vlak van gevoelens of seks met hetzelfde geslacht en de twijfels die het soms met zich mee brengt.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Count
Chu

Count's avatar
Standaard geplaatst op 02 december 2012 @ 03:29
Met quote antwoorden

Oh zo ken ik er ook een. Als je uberhaupt de stap neemt om met een andere jongen te gaan flikflooien kun je in mijn ogen niet 100% hetero zijn.

Wel raar dat ie het wel wil, maar dat het allemaal van jouw kant moet komen. Waarschijnlijk zit ie in de knoop met zichzelf. Heb je hier met hem over gepraat? Vertel hem bijvoorbeeld dat je het lastig vind om te geloven dat hij hetero is als hij wil seks met je wil. Zou er dan ook bij zeggen dat je hem ruimte/tijd wil geven om over z'n geaardheid te denken of iets, want je zal zelf wel weten hoe lastig dat kan zijn. Het lijkt me in ieder geval handig om wat meer duidelijkheid te hebben, als je sowieso al seks met elkaar hebt kun je hier best over praten lijkt me.

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 03 december 2012 @ 04:52
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door sleipnir Bekijk bericht
Op dit moment denk ik dat dit niet meer van toepassing is.

Ze heeft aangegeven dat ik haar te veel whatsappte (om de 2 a 3 dagen, soms om de week een keertje). Ze vond dat vervelend zei ze en ze whatsappt mij wel als ze me wil spreken.
Ga er dus vanuit dat dat niet gebeurd.

Van een vriendin van haar had ik vernomen dat haar thuis situatie atm niet geweldig is en het daar moeilijk mee heeft.
Dan denk ik alsnog niet dat ze je heel erg ziet zitten. Anders zou ze je wel vaker willen spreken dan 1x in de week.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 06 december 2012 @ 21:50
Met quote antwoorden

Is het een beetje raar. als iemand niks met je wil. en je gaat gewoon als vrienden verder(Ik accepteer dat)
Dat je op eens een berichtje krijgt op de telefoon. of ik nog steeds verliefd ben op haar ?
Ik vertelde haar dat ik haar nog steeds leuk vind. En of dat een probleem is. Ze zegt dat het geen probleem is. En dat ze me snel weer wil zien. Dit blijft me een beetje bezig houden. Dat kwam zomaar uit het niets. Wat moet ik daar van denken.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Mana Praxula
Stomme Appel

Mana Praxula's avatar
Standaard geplaatst op 07 december 2012 @ 17:16
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Is het een beetje raar. als iemand niks met je wil. en je gaat gewoon als vrienden verder(Ik accepteer dat)
Dat je op eens een berichtje krijgt op de telefoon. of ik nog steeds verliefd ben op haar ?
Ik vertelde haar dat ik haar nog steeds leuk vind. En of dat een probleem is. Ze zegt dat het geen probleem is. En dat ze me snel weer wil zien. Dit blijft me een beetje bezig houden. Dat kwam zomaar uit het niets. Wat moet ik daar van denken.
Och...
Gezien haar grilligheid, het feit dat dit klinkt als aandacht te kort en als je last van hebt van het gedrag, zou ik er voor kiezen om haar met dit gedrag te confronteren. 'Eerst wil je dit en dat en dan weer zus en zo. Wat wil je nu eigenlijk van me?'. Wacht dat antwoord af en als daar niks uitkomt lekker laten gaan. Laat je niet gek maken.

''Een beter AWF begint bij jezelf''
- een wijs iemand
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 07 december 2012 @ 17:27
Met quote antwoorden

Nee geen last van. Maar we zouden gewoon als vrienden verder gaan. Dat is hoe ze het wou hebben. Dus ik vond het een beetje raar dat ze zoiets vroeg. terwijl het al klaar was.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 07 december 2012 @ 21:05
Met quote antwoorden

Ze heeft duidelijk gewoon even wat aandacht nodig, dus ze richt zich maar tot iemand waarvan ze zeker is dat hij gevoelens voor haar heeft. Het is een zeer typisch geval.

In jouw situatie had je moeten ontkennen en zeggen dat je geen gevoelens meer voor haar hebt, zodat ze misschien eindelijk eens zou inzien dat je niet zomaar iemand bent die ze kan in- of uitschakelen. Toon eens dat je een man bent en laat je niet door dit soort zottigheid doen, want de manier waarop je je nu gedraagt, namelijk dat je haar telkens weer bevestigt als ze erom vraagt, zorgt ervoor dat je in feite "waardeloos" bent.

Natuurlijk kun je moeilijk faken dat ze je niet interesseert, maar je zou alleszins veel meer kans maken bij haar als je wat inboet op dat vlak.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 07 december 2012 @ 21:31
Met quote antwoorden

Dacht ik ook al. Nu kan ik wel zeggen: Ja ik voel nog steeds wat voor jou. maar dan speel ik weer me hele hand. Maar ik heb het toch maar gezegt

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten