Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Holebi Topic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Ray-girl50
kunst is een knal

Ray-girl50's avatar
Standaard geplaatst op 29 juli 2013 @ 19:15
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door tzimho Bekijk bericht
*BUMP*

waarom wist ik niet eerder dat dit bestond :O (homo btw)

ik ben (ook) een homo waar je het niet aan ziet, krijg altijd weer hetzelfde verhaal van "oh echt? wou dat zou je niet zeggen bladiebla"

het meest irritante vind ik persoonlijk het stereotype: "ja, der is er altijd een de man en een de vrouw" waarom? ik ben zelf dus totaal niet vrouwelijk en dat zoek ik ook niet, ik hoef geen handtasjes en make-up in huis en al helemaal geen roddelbladeren enzo (ulrta stereotyp voorbeeld)

het meest vervelende aan homo zijn vind ik mijn huidige situatie, ik heb onlangs mijn stage afgerond en er contacten behouden, alleen ik ben op een (hetero) jongen die ik heel vaak spreek gevallen, ik heb me nog nooit zo verliefd gevoeld (terwijl ik al 5 exen heb) hij is alles waar ik ooit over gedroomd heb, maar nu komt dus het punt dat ik van deze verliefdheid af wil aangezien ik geen kans heb en ik bijna huilend op bed lig omdat het zo oneerlijk is, vind ik de perfecte jongen, is die hetero :'(

ik ben vast niet de eerste met dit probleem en vraag me af wat ik heb beste kan doen om deze verliefdheid te stoppen, het is echt niet plezierig meer om zo wanhopig verliefd te zijn

oh en dan nog de discussie, vele homo's uit mijn directe omgeving van mijn leeftijd zijn echt sletten kwa dat betreft, waarom zijn er nauwelijks homo's hier die normale relaties willen i.p.v. sex sex en nog eens sex
Ik ga toch maar even, ook al ben ik vreselijk laat, een antwoord typen.

Ik heb zelf ook gehad dat ik over m'n oren verliefd werd op een meisje, en het gevoel bleek niet wederzijds te zijn. Ze is een vriendin van me, en ik merkte dat mijn crush op haar steeds groter werd. Toen ik haar vertelde dat ik haar leuk vond, was ze gevleid en voelde zich zelfs slecht dat ze niet hetzelfde voelde (wat ik al had verwacht eigenlijk). Het deed pijn, vooral omdat ze kort daarna een vriend kreeg waar ze stapelverliefd op was, maar ik ben er uiteindelijk aardig overheen gegroeid.

Het gevoel zal voorlopig niet weggaan, though. Bij mij is het ook nog niet helemaal weg. Ik weet dat het echt schijtvervelend en kut is, maar je moet er gewoon echt overheen groeien. Het helpt als je echt zo veel mogelijk afstand van hem probeert te doen, dat is de enige manier. En geef jezelf gewoon de tijd om hier overheen te komen en huil lekker uit, dat is okay.

You may try, but you'll never be as fabulous as me.
M'n deviantart
Smouvy
Len-Kyun~

Smouvy's avatar
Standaard geplaatst op 06 augustus 2013 @ 22:50
Met quote antwoorden

't iis nog erger als je tegen iemand van je eigen geslacht verteld dat je degene leuk vind, en dat diegene er dan op ingaat, maar na een paar keer het bed te delen opeens besluit dat ie toch niet homo genoeg is. Frustrerend en rete pijnlijk :x Yeah, personal experience.

Also, heb van de vakantie gebruik gemaakt, en t eindelijk tegen mijn moeder verteld. Ze was heerlijk onverschillig erover ^_^

Turn that frown, iuʍop-ǝpısdn
tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 10 augustus 2013 @ 18:25
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Smouvy Bekijk bericht
Also, heb van de vakantie gebruik gemaakt, en t eindelijk tegen mijn moeder verteld. Ze was heerlijk onverschillig erover ^_^
gefeliciteerd

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 14 augustus 2013 @ 00:06
Met quote antwoorden

Frustrerend en rete pijnlijk.

... Hehe...

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
OmgitsNadim
#1 fanboy

OmgitsNadim's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 15:28
Met quote antwoorden

Ik heb nu al 1.7 jaar een relatie met een jongen en het bevalt mij prima. In het begin, toen ik het nog niet zeker wist, toen loog ik veel over mijn geaardheid maar ik ben er nu gelukkig veel opener en ben minder bang.

[ Laatst gewijzigd door OmgitsNadim; 15 oktober 2013 om 21:37 ]

FC Pokemon Y/3DS: 1950 - 8154 - 9836
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 15:43
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door OmgitsNadim Bekijk bericht
Wil je a.u.b. homogod worden zodat wij als anime-wolk homo's/potten/biseksuelen en transgenders iemand of iets hebben om te aanbidden
Hem kennende, hij waant zich al een beetje als een God. Met het zelfvertrouwen van hem is niets mis. =P

De pps moet genoeg vertellen. (Het is ook een beetje waar =P)

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
OmgitsNadim
#1 fanboy

OmgitsNadim's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 16:13
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Eoin Bekijk bericht
Hem kennende, hij waant zich al een beetje als een God. Met het zelfvertrouwen van hem is niets mis. =P

De pps moet genoeg vertellen. (Het is ook een beetje waar =P)
Is het dan niet tijd dat iemand hem benoemd tot god zodat we ons kunnen bekeren? We hebben wel een leider nodig.

Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 16:58
Met quote antwoorden

Quote:
Is het dan niet tijd dat iemand hem benoemd tot god zodat we ons kunnen bekeren? We hebben wel een leider nodig.
Dat het niet ooit expliciet uitgesproken is betekent niet dat het niet al de facto zo was.

Quote:
Mannen zijn goddelijk.
En ik moet hier nog even op reageren:

Dit plaatje is nog nooit zo relevant geweest.

[ Laatst gewijzigd door Devian; 15 oktober 2013 om 17:45 Reden: Tekst aangepast en duidelijker gemaakt ]

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 20:13
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Smouvy Bekijk bericht
't iis nog erger als je tegen iemand van je eigen geslacht verteld dat je degene leuk vind, en dat diegene er dan op ingaat, maar na een paar keer het bed te delen opeens besluit dat ie toch niet homo genoeg is. Frustrerend en rete pijnlijk :x Yeah, personal experience.
IK zit momenteel in dit geval, met enige verschil, het is nog altijd gaande na 5 jaar.

Hij beweert nog steeds na 5 jaar dat hij hetero is en geen intresse heeft in mannen; ik heb anders genoeg bewijs (ervaring en beeldmateriaal) die anders beweren

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 21:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Abbysion Bekijk bericht
IK zit momenteel in dit geval, met enige verschil, het is nog altijd gaande na 5 jaar.

Hij beweert nog steeds na 5 jaar dat hij hetero is en geen intresse heeft in mannen; ik heb anders genoeg bewijs (ervaring en beeldmateriaal) die anders beweren :p
Maarrrr, dat kan best liggen aan dat hij dat niet (durft) te accepteren van zichzelf. Voor sommige mensen heerst er nou eenmaal een grote sociale stigma als het op non-heteroseksualiteit aankomt.

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 21:23
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
Maarrrr, dat kan best liggen aan dat hij dat niet (durft) te accepteren van zichzelf. Voor sommige mensen heerst er nou eenmaal een grote sociale stigma als het op non-heteroseksualiteit aankomt.
ongetwijfeld, maar ik zit er nu wel mee he :/

OmgitsNadim
#1 fanboy

OmgitsNadim's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 21:26
Met quote antwoorden

Ik heb het helaas ook tig keer gehad. Het beste wat je kan doen is het accepteren en diegene in zijn eigen waarde laten en doorgaan. Je vind vast wel een beter iemand. Ik weet dat het heel moeilijk is.. maar toch. Op de lange termijn doet het alleen maar meer zeer als je blijft wachten.

Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 21:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Abbysion Bekijk bericht
ongetwijfeld, maar ik zit er nu wel mee he :/
Dan moet je er wel wat mee gaan doen! Probeer of je een serieus gesprek aan kunt gaan waarin jullie allebei compleet eerlijk en transparant naar elkaar proberen te zijn. Leg uit waar je mee zit en probeer erachter te komen waar hij door tegen wordt gehouden.

Ik zeg het wel heel makkelijk zo natuurlijk, maar de praktijk zal wel íets lastiger zijn.

EDIT: Itt wat OmgitsNadim hierboven me post, geef niet zomaar op! Je hebt al zolang dat 'iets' toch wel gehad, dat nu zomaar wegsmijten zou enorm zonde zijn.

OmgitsNadim
#1 fanboy

OmgitsNadim's avatar
Standaard geplaatst op 15 oktober 2013 @ 21:46
Met quote antwoorden

Als diegene na al die keren toch niks wilt... kun je proberen en forceren wat je wilt. Nee is nee..

Maar tot die tijd blijf proberen totdat je zekerheid hebt!

[ Laatst gewijzigd door OmgitsNadim; 15 oktober 2013 om 22:34 ]

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 16 oktober 2013 @ 00:01
Met quote antwoorden

Quote:
Als diegene na al die keren toch niks wilt... kun je proberen en forceren wat je wilt. Nee is nee..

Maar tot die tijd blijf proberen totdat je zekerheid hebt!
Dat is het hem net, HIJ is degene die het allemaal begon! En regelmatig ook degene die wilt, maar elke keer als ik een stap verder wil met onze "relatie" dan blokkeert ie en haalt ie de hetero-kaart naar boven

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten