Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Holebi Topic

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 15:03
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Wat? O.o geslacht =/= ras. Ik volg je post even niet. xD

@Dré:
Ohja, klopt, ze maken inderdaad ook geen onderscheid in wat mensen zijn. Ze vallen op mannen, vrouwen, transseksuelen, etc. Dat was ik inderdaad vergeten. Maar ras en alles maakt ze ook niets uit, terwijl ik zat biseksuelen ken die bijv geen zwarte vrouw/man zou willen.
Dat is alleen geen gegeven feit. Je kan wel meer een voorkeur hebben, maar onderscheid maken in rassen vind ik wat anders. Er zijn altijd uitzonderingen. Een biseksueel kan best een panseksueel zijn.

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! AWF Twitter Mijn Twitt0r
Peanut
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 15:09
Met quote antwoorden

Oja omdat mijn post gisteren verwijdert was; ik ben homo.
qwop

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 15:31
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Defis Bekijk bericht
Dat is alleen geen gegeven feit. Je kan wel meer een voorkeur hebben, maar onderscheid maken in rassen vind ik wat anders. Er zijn altijd uitzonderingen. Een biseksueel kan best een panseksueel zijn.
Dan is zijn seksualiteit dus panseksueel en geen biseksueel meer.

Beetje hetzelfde zeggen als ''Een hetero man kan best homo zijn''. Je bent het één of het ander, dus het is wel degelijk een feit, daarom is er ook een andere benaming voor. Panseksuelen maken geen onderscheid in zo'n beetje alles, biseksuelen alleen het geslacht.

Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 15:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Dan is zijn seksualiteit dus panseksueel en geen biseksueel meer.

Beetje hetzelfde zeggen als ''Een hetero man kan best homo zijn''. Je bent het één of het ander, dus het is wel degelijk een feit, daarom is er ook een andere benaming voor. Panseksuelen maken geen onderscheid in zo'n beetje alles, biseksuelen alleen het geslacht.
Wie bepaalt dat? Beetje te veel hokjesgeest. Vind het een beetje onzin dus, maar goed. Dat is slechts mijn bescheiden mening.

Wat geen feit is, is wat ik bij jou dikgedrukt had gezet. (denk ook niet dat je dat zo bedoelde, maar dat terzijde =P).

[ Laatst gewijzigd door Defis; 16 november 2011 om 16:23 ]

Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! AWF Twitter Mijn Twitt0r
Goðafoss
Drowning hero

Goðafoss's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 17:47
Met quote antwoorden

Ik vind de bi-pan discussie maar een beetje verwarrend eigenlijk. Panseksuelen vallen ook op tranny's etc en bi's niet, zoiets? Vanwaar die hele lappen tekst dan? ;<

Ohja, voornamelijk hetero met een vleugje bi. (als in, verder dan zoenen met jongens ga'k niet)

Life is a perception of your own reality.
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 17:51
Met quote antwoorden

Quote:
Beetje te veel hokjesgeest.
Misschien is dat wel omdat je praat over verschillende categorieën mensen!

Martos
optimist

Martos's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 18:05
Met quote antwoorden

Een nichtje van me is vorige maand uit de kast gekomen. Blij dat ze nu echt zichzelf kan zijn

Er is altijd een keuze. Onze keuzes maken ons wie we zijn. Je kunt altijd de juiste keuze maken.
Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 18:25
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Digger Nick Bekijk bericht
Misschien is dat wel omdat je praat over verschillende categorieën mensen!
Ach gossie, zit je ergens mee? Wil je erover praten?

Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 18:27
Met quote antwoorden

Ja.
.

Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 18:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Goðafoss Bekijk bericht
Ik vind de bi-pan discussie maar een beetje verwarrend eigenlijk. Panseksuelen vallen ook op tranny's etc en bi's niet, zoiets? Vanwaar die hele lappen tekst dan? ;<

Ohja, voornamelijk hetero met een vleugje bi. (als in, verder dan zoenen met jongens ga'k niet)
Je bent dus gewoon heteroflexibel. Klaar. n.n

Overigens vind ik deze uitspraak wel passen bij panseksualiteit: "anything with a postcode". :'D

Ray-girl50
kunst is een knal

Ray-girl50's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 18:57
Met quote antwoorden

ik ben bisexueel weet ik al heel lang van mezelf, heb er ook eindelijk vrede mee.

You may try, but you'll never be as fabulous as me.
M'n deviantart
Terror Jay
Oude garde

Terror Jay's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 19:05
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
Je bent dus gewoon heteroflexibel. Klaar. n.n

Overigens vind ik deze uitspraak wel passen bij panseksualiteit: "anything with a postcode". :'D
Dan sluit je zwervers uit, is ook niet lief. :P

Weer een boeiende plottwist in de roman die mijn leven heet.

Twitt@h L@st.fm
Devian
Dittokin

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 19:55
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Terror Jay Bekijk bericht
Dan sluit je zwervers uit, is ook niet lief. :P
Ja, ik heb ook zo mijn standaarden hé. ;p

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 20:27
Met quote antwoorden

Quote:
Wie bepaalt dat? Beetje te veel hokjesgeest. Vind het een beetje onzin dus, maar goed. Dat is slechts mijn bescheiden mening.

Wat geen feit is, is wat ik bij jou dikgedrukt had gezet. (denk ook niet dat je dat zo bedoelde, maar dat terzijde =P).
Waarom moet ik weten wie het bepaalt? Het is nu eenmaal zo. Wie bepaalt dat het biseksualiteit heet? Waarschijnlijk de mensen die er onderzoek naar hebben gedaan. Wie bepaalt sowieso de betekenis van elk woord? Zo kun je wel heel diep maar nutteloos op dingen in gaan die niet relevant zijn. Het gaat er gewoon om dat panseksualiteit anders is dan biseksualiteit en ja dat is inderdaad hokjes denken, maar je deelt jezelf ook in een hokje van hetero of wat je ook bent? Hokjes denken doet iedereen, ook al is het onbewust en niet gemeen/lullig bedoelt, maar we doen het wel.

Anyway, over dat dikgedrukte gedeelte, daarom zeg ik ook ''zat'', niet allemaal. =p Maar ik ken ze wel.

Defis
Dré!

Defis's avatar
Standaard geplaatst op 16 november 2011 @ 21:16
Met quote antwoorden

'Het is nu eenmaal zo'. Zo ken ik er nog wel meer =D Ik bedoelde trouwens helemaal niet de oorsprong van de naam, maar wanneer je wát bent. Dat vind ik wel relevant. Het gaat mij er ook al een tijdje om dat ik panseksualiteit een onduidelijke en vreemde 'seksualiteit' vind, maar nogmaals: dat is slecht mijn mening. Je hoeft het trouwens ook niet te weten, het was een beetje een retorische vraag. ^_^

Ik ben hetero, ik val op vrouwen ja, maar ik deel mezelf niet in een hokje van hetero in. (hoe ik dat ook zou moeten doen). Maar genoeg over hetero's, daar is dit topic niet voor. =]

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten