Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Seks topic #64

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 09 juni 2012 @ 17:06

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Digger Nick Bekijk bericht
Droogstaan is natuurlijk het antwoord dat iedereen wil horen. Maar je bent wel erg blind voor de werkelijkheid als je denkt dat iedereen echt braaf zit te wachten, een heel jaar lang. Google maar eens "cheating military wives".

Ik zou zelf wel wachten, maar ik weet dat m'n partner dat wss niet zou doen. Dan zou ik het ook beëindigen.

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 09 juni 2012 @ 17:28

Droogstaan. En GODDANK is niet iedereen anti-monogaam op deze kutplaneet. Ja, jammer dat 'r googletermen bestaan als 'Cheat Military Wives', wie zegt dat ze 't niet zouden als hun man geen soldaat in dienst is? :')

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 17:46

Wow jongens, rustig maar ;p @Dikker Nick: eigenlijk precies het punt dat ik wilde aanhalen inderdaad. Er zijn mensen die het kunnen, maar ook genoeg die het niet kunnen.
Het is nu dat ik zelf in de situatie zit dat ik aan het nadenken ben hoe ik het zelf het liefst zou willen, vandaar dat ik het vroeg Ik heb er zelf geen waardeoordeel over klaar, ik vind het alleen geen vreemdgaan als je het hebt afgesproken.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 17:55

Zo! Dat was het grootste non-antwoord tot nu toe. xD

Wat vind je zelf? =P

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 18:14

Eh, goede vraag. Ik weet het niet zo goed, dat is meer mijn punt ;p mijn eerste reactie op dit soort dingen is 'JA ECHT NIET' maar aan de andere kant is een half jaar wel lang en ik ken mezelf ook langer dan vandaag. Ik weet dan niet of het verstandiger is om bepaalde afspraken te maken, die voor beide partijen goed zijn, of ervan uit te gaan dat je het alle twee kan. Het nadeel met dat tweede is, dat als er dan toch iets gebeurd het een veel zwaardere issue zal worden, terwijl het ook niet zo verwonderlijk is.
Aan de andere kant zou ik het heel raar vinden om na een half jaar (of een jaar of whatever) dan opeens weer terug te gaan naar 'oké we hadden eerst wat, maar toen deden we het ook met anderen, EN NU NIET MEEEEER' te gaan. Lijkt me een vreemde overgang.

Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 18:57

Droogstaan zou het voor mij zijn. Toen mijn vriend in China zat was dat best vervelend, ook op seksueel gebied, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens de behoefte had om het met iemand anders te doen. Bovendien is de seks alleen maar beter als je hem dan weer ziet. *wiggle*

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 19:31

Sowieso kun je altijd masturberen. n.n Zou voor mij een prima oplossing zijn imo.

maar goed, je hebt altijd mensen die er niet genoeg aan hebben.

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 19:32

Ja dat weet ik niet zo goed. Ik weet alleen dat de kans dat 'rondscharrelen' dan goed gaat zo klein is. Ik word vrij snel verliefd, namelijk ;p

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 21:02

De reden dat ik zeg: "Prima, mits we het er uitgebreid over gehad hebben" is omdat er zoveel extra regels bij komen kijken, puur en alleen om de relatie te behouden.

Ik heb dan liever "one-night-stands" dan seks met vrienden, want die moet je daarna ook nog zien. Ook moet het geen "gewoonte worden". Een keer scoren, prima... maar als het elke week raak is dan houd het voor mij ook op.

Het is net als met friends with benefits, daar zitten ook heel veel regels aan verbonden.

Natuurlijk heb ik iets van: "Liever niet".... maar ik weet niet of je dat soort dingen op jonge leeftijd kan verwachten...

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 21:38

Droogstaan is het enige dat er dan nog voor kan zorgen dat de relatie staande blijft tijdens deze lange periode van afwezigheid.

Vanaf het moment dat er andere mensen binnendringen in zo'n relatie, is de exclusiviteit weg en loopt het slecht af. Zoals Irri zegt, het moet een enorm vreemd en verwarrend gevoel zijn om na een jaar terug te keren naar je partner, alsof er niets is gebeurd, terwijl je weet dat je allebei ondertussen met andere mensen hebt staan flikflooien.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 23:14

Het is wel heel makkelijk nu om te zeggen dat ik 'toestemming' zou geven, maar ik denk dat als ik eenmaal in een relatie zit toch sneller voor 'droogstaan' zou kiezen.

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! Friend Code: 2234-7153-7943
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 23:21

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dré. Bekijk bericht
Het is wel heel makkelijk nu om te zeggen dat ik 'toestemming' zou geven, maar ik denk dat als ik eenmaal in een relatie zit toch sneller voor 'droogstaan' zou kiezen.
De grote vraag is natuurlijk of je partner zich wel aan zijn/haar beloftes houdt of kan houden.

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 23:25

Dat is altijd de vraag. Ook als iemand niet een jaar weg is.

Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! Friend Code: 2234-7153-7943
Digger Nick
8 equals equals D

Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 23:28

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dré. Bekijk bericht
Dat is altijd de vraag. Ook als iemand niet een jaar weg is.
Uit het oog, uit het hart. De verleiding om vreemd te gaan als je vriend(in) er niet is om op je te letten is veel groter dan anders, en zeker als die persoon al een half jaar weg is en jij nog steeds geen actie hebt gehad. Beetje inzichtloze post, maar ik waardeer je poging om intelligent over te komen.

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 10 juni 2012 @ 23:36

Oh, dus zo zit het in elkaar. Ik krijg bijna medelijden met je, kereltje.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten