Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Waar val jij op? #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
GoldenDiamond
Succubus

GoldenDiamond's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2012 @ 20:43

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Irri Bekijk bericht
Ik ben bang. Is dit een grap?

En op zich snap ik wel als je op 'liefdes noobs' valt, maar maagden als zwak is wel apart ;p
Ik vind het alleen menselijk, hoor. :P

Het is in mijn mening de maatschappij die ons bewust maakt van dat wij zoiets vies zullen vinden.

Nu ik alles terug lees, denk ik ook van DAFUQ. xD Op dit moment ben ik dus de noob. xP

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2012 @ 21:05

Ik vind het wel cool dat je wel goudeerlijk bent xD. Maar idd, ik heb ook wel van what the fuck :c

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2012 @ 21:19

Ja prima dat je het zegt, maar ik vind het gewoon vies.

Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2012 @ 21:43

Ik zou willen dat ik een beetje een vast typ zou hebben. Vrienden weten ook nooit waaraan ze me moeten koppelen

Esp
Om nom! <3

Esp's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2012 @ 21:53

Zodra je een typ hebt is de volgende die je scoort het compleet tegenovergestelde. Nogal nutteloos dus.

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 05 april 2012 @ 22:39

Shock, nee. Smerig, ja

Overigens vind ik dat subjectief. ^
Mijn ervaring is dat ik echt twee types heb waar ik op val..
bijna nooit op het tegenovergestelde gevallen

GoldenDiamond
Succubus

GoldenDiamond's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 00:33

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Ik vind het wel cool dat je wel goudeerlijk bent xD. Maar idd, ik heb ook wel van what the fuck :c
Alles zolang ik nog anoniem kan blijven. xD Daarna ga ik me dood schamen. :P Hehe.

Maarja, ik zag net ook mensen die niet van die stoere groffe meiden houden die zeggen dat ze gaan pissen. o.O Dan denk ik, ik ben erger als ik tegen iemand zeg dat ik naar de WC ga... xD
Ik dacht dat rare meisjes juist leuk waren. :P

Ben bang dat ik hier zo dadelijk niet thuis hoor. Dx

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 00:39

Rare vraag... ben jij volgens jezelf een controlfreak? Alles moet gaan zoals jij wilt? Niet in een relatie ofzo, maar gewoon... als je om 7 uur heb gereserveerd moet je ook om 7 uur in dat restaurant zitten?

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
GoldenDiamond
Succubus

GoldenDiamond's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 00:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Eoin Bekijk bericht
Rare vraag... ben jij volgens jezelf een controlfreak? Alles moet gaan zoals jij wilt? Niet in een relatie ofzo, maar gewoon... als je om 7 uur heb gereserveerd moet je ook om 7 uur in dat restaurant zitten?
Ik? Ik moet wel zeggen, dit is inderdaad een rare vraag. xD

Nouja, als ik om 7 uur gereserveerd is, vind ik het heel normaal om 5 tot 10 minuten eerder aan te komen. Ik hou niet zo van onbeleefd zijn, dat wel. Maar je moet je vraag even specifieker stellen. ^^

Verder mag iedereen vragen wat hij/zij wil vragen van me. :P

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 00:49

Nou, een echte controlfreak herkent zichzelf automatisch, dus jij zal het niet zijn.

Ik krijg dat idee namelijk omdat ik héél erg het gevoel krijg van de types die jij opnoemt dat je graag de macht wil hebben. xD Maagden/liefdesbeginners, puistenknijpen etc.... vroeg me af of mijn theorie klopte, vandaar de vraag. xD

Ik ben grappig genoeg compleet het tegenovergestelde. Een vrouw die initiatief neemt... héérlijk. xD Vooral omdat ik dan zelf het gevoel krijg van: "Jou ga ik eens even lekker overtreffen!"

Follow me, or Watch me!
GoldenDiamond
Succubus

GoldenDiamond's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 01:00

Quote:
Nou, een echte controlfreak herkent zichzelf automatisch, dus jij zal het niet zijn.

Ik krijg dat idee namelijk omdat ik héél erg het gevoel krijg van de types die jij opnoemt dat je graag de macht wil hebben. xD Maagden/liefdesbeginners, puistenknijpen etc.... vroeg me af of mijn theorie klopte, vandaar de vraag. xD

Ik ben grappig genoeg compleet het tegenovergestelde. Een vrouw die initiatief neemt... héérlijk. xD Vooral omdat ik dan zelf het gevoel krijg van: "Jou ga ik eens even lekker overtreffen!"
In de liefde vind ik het heel belangrijk dat ik erg belangrijk ben, dan ben ik lekker egoïstisch! :P Ik kan ook dominant zijn, maar in bed zijn de rollen meestal andersom. xD

Een controlfreak heeft graag de touwtjes in de handen. En aan de ene kant heb je een heel goed oog, want ik heb daar wel een tikje van weg.
Dat komt namelijk omdat ik 2 jaar lang clan-master ben geweest bij een RPG, waarvan mijn clan één van de beste en hechtste clans op de server was. Ik heb mezelf aangeleerd om grote groepen mensen te begeleiden en mensen bij elkaar te houden. Het zit er nog steeds in, zeg maar...
Maar ik kwam er sinds kort achter dat ik liever een hardwerkende loyale admin ben, dan dat iedereen op mijn nek zit als alles fout gaat. Respect voor alle clan-masters in alle games ever, het is hard werken voor een klein beetje macht. ;P

Btw, is het erg als we offtopic dwalen? >.< I wil geen vlieg kwaad doen. :P

Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 01:04

Met wat ik van leiden en vriendinnen heb geleerd....

Is dat de twee compleet niet overeenkomen, en dat moet je ook niet willen.

Follow me, or Watch me!
GoldenDiamond
Succubus

GoldenDiamond's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 01:17

Quote:
Met wat ik van leiden en vriendinnen heb geleerd....

Is dat de twee compleet niet overeenkomen, en dat moet je ook niet willen.
Jij kijkt best filosofisch naar het gedrag van mensen. Vertel eens, wat vind je van mij? (Tot nu toe, TO BE CONTINUED.) :P ^^

Aandachtstrekker ben ik ook wel eens, online dan. Ik heb niet graag dat er veel mensen zijn die me raar gaan aankijken. >.< Dan denk ik altijd dat ik er niet goed uitzie of zo. Of dat mensen mijn gedrag niet waarderen. :O
Dus ja, attention seeker online, en shy irl. (Mijn mening, ik hoop dat die niet overeenkomt met andere mensen. xD)

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 12:51

Als we nou eerst even stoppen met dit een persoonlijkheidsanalysetopic te maken?

Goðafoss
Drowning hero

Goðafoss's avatar
Standaard geplaatst op 06 april 2012 @ 14:37

Irri is denk ik over het algemeen een vrij meegaand type, maar als je d'r kwaad maakt, dan kun je maar beter maken dat je wegkomt.. BROOKLYN RAAAAAAAAAAAAAAAGE.

Schrap dat 'vrij meegaand type' trouwens ook maar. -rent-

Life is a perception of your own reality.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten