Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Sport
Deze pagina opnieuw laden Algemeen Football Manager Topic #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 21:24

Vorig topic: http://forum.animewolken.nl/showthread.php?t=60604

@Chop: Als je een nieuw spel start moet je landen selecteren waarin je actief wilt zijn, als jij Duitsland niet geselecteerd heb kan het zijn dan hij sommige Duitse spelers niet kent.

[ Laatst gewijzigd door Maxxert; 13 november 2010 om 21:42 ]

Daniel98
Anime Forum Lid

Daniel98's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 21:41

@ChopChop: Het beste is ook als je selecteert, dat schermpje wegklikken, dan kan je meer landen. Heb ik niet gedaan, maar mijn team is gewoon goed dus ik laat het maar zo, nieuwe game heb ik wel meer landen. Je kan het beste sowieso Engeland t/m Coca Cola League Two, Duitsland t/m 2. Bundesliga/Derde divisie, Spanje t/m Liga Adelante (tweede divisie ofzo), Italië t/m Serie B/C sowieso pakken, als je in Nederland/België actief wil zijn pak je die tot Jupiler League/Belgische tweede divisie, en anders neem je landen in de buurt (bijv. in Rusland ook die van Oekraïne, Wit-Rusland e.d.)

Maar even, wie weet er nog wat goede versterkingen voor Feyenoord, niet te duur, budget is bijna op.

Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 21:44

Zit je nog in je eerste seizoen? FM 2010 of 2011? Als je in je eerste seizoen zit en 2010 speelt moet je hier hier even kijken.

Daniel98
Anime Forum Lid

Daniel98's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 21:49

Eerste seizoen, volgens mij nog wel transferperiode ja. Dankjewel .
Wow, Assulin gratis in FM 2011, bij mijn Chelsea is hij een held (2010 dan) o-o

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 22:49

Ok, bedankt beide voor de tips.

Weet iemand nog een leuke club om mee te beginnen. Graag een iets mindere (niet al te slecht), waar ik mee kan doorbreken.

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Nintendo 3DS FC: 4167 - 5638 - 1908
Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 23:01

Ligt eraan hoe slecht je wilt, ik zit in Azerbeidzjan omdat je dan echt helemaal moet opwerken om nog maar een beetje goed te worden. Ik zit nu dacht ik op niveau van FC Eindhoven. Maar als je nog wel iets beter wilt kan je een Engelse 2de/3de league nemen. Bijv. QPR.

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 13 november 2010 @ 23:04

Ik ga er even naar kijken Max ;')

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Nintendo 3DS FC: 4167 - 5638 - 1908
Trebax
I'm Awesome

Trebax's avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2010 @ 13:25

Gewoon met je lievelingsclub beginnen. Of begin met een lager team waar je veel sympathie voor hebt en tracht die club naar de top te brengen.

A life, Jimmy, you know what that is? It's the shit that happens while you're waiting for moments that never come.
Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2010 @ 13:40

Zo blij.

M'n sterkste elftal. + voor welk land ze internationaal spelen. Die keeper vind ik zelf wel een leuk verhaal. Ik haalde hem nog in 2011 en dankzij hem is m'n team echt op geklommen. Hij komt uit Georgië, en na de naturalisatie heeft hij dus een Azerbeidzjaans paspoort genomen, en toen hij niet werd geselecteerd werd voor het Georgisch elftal werd hij de keeper van Azerbeidzjan.

Daniel98
Anime Forum Lid

Daniel98's avatar
Standaard geplaatst op 14 november 2010 @ 18:33

Even een vraagje, ben nog een game begonnen maar ik begin meteen met een transferbudget van 0 euro... Ik wil dan die gratis spelers wel halen, maar hoe kan je die zoeken?

Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 15 november 2010 @ 08:01

Spelers zonder club. En proberen bij clubs 0 euro voor een speler te geven maar wel hoge doorverkoopkosten (50%). Zo ben ik ook begonnen, en heb nu 12 M transfergeld. :'D

EDIT: Heeft iemand voor mij een lijstje wat je krijgt kwa prijzengeld als je de CL/EL speelt. Winst/gelijk/verlies/ronde verder/hele toernooi gewonnen.
Van de CL weet ik dat je als je in de groepsronde komt 4,4 mil krijgt, maar de rest niet.

[ Laatst gewijzigd door Maxxert; 15 november 2010 om 22:11 ]

Noof
Er is geen betere.

Noof's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2010 @ 21:27

In de CL krijg je per winstpartij in de poulefase in elk geval 800k, per gelijkspel 400k.

pokemasters
hoi

pokemasters's avatar
Standaard geplaatst op 22 november 2010 @ 21:47

Ik heb FM 11 voor Sinterklaas gevraagd. Ik hoop dat hij mijn verwachtingen waar maakt.

Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 03 december 2010 @ 15:21

Ik neem vandaag afscheid van Kyapaz. 11 jaar lang daar gewerkt, en 7 kampioen- en bekerwinsten. Het tot de kwart finale van de EL geschopt, en grote clubs als Werder Bremen, Sporting CP en OM uitgeschakeld. Tot ziens Azerbeidzjan, tot ziens FM 2010

Hallo FM 2011. Hallo ASC Xam-Xam uit Senegal.

AmsterdamBoy
So Disrespectful

Standaard geplaatst op 04 december 2010 @ 01:48

Leuke carrière xd

;D

edit:
Je kan hem ook ZO verliezen

Was toch een wedstrijd wat niet van belang was anyway ( Ajax en Madrid waren al kwalificeerd)

[ Laatst gewijzigd door AmsterdamBoy; 04 december 2010 om 05:13 ]

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten