Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2015 @ 13:21
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Sarnatuile Bekijk bericht
Vogel maar eerst uit of hij homoseksueel is, anders gaat het erg awkward worden, lijkt mij zo. Ik heb zelf niets tegen homoseksuelen ofzo, maar juist omdat ik het niet ben, lijkt het mij enorm awkward als een man mij leuk vind, vooral als ik ermee werk.
Het zou ook vreemd zijn als het een vrouw was geweest die hij leuk vond maar die zijn gevoelens niet zou beantwoorden (maar misschien extra vreemd, afhankelijk van hoe die man tegenover homoseksualiteit staat).

Ik zou Onno's advies opvolgen, gewoon rustig aan wat hints geven en samen wat afspreken, zodat je ook buiten je werk om contact met die man hebt (en je ziet of je ook echt iets met hem 'hebt').

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 31 januari 2015 @ 19:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gohma Bekijk bericht
Het zou ook vreemd zijn als het een vrouw was geweest die hij leuk vond maar die zijn gevoelens niet zou beantwoorden (maar misschien extra vreemd, afhankelijk van hoe die man tegenover homoseksualiteit staat).

Ik zou Onno's advies opvolgen, gewoon rustig aan wat hints geven en samen wat afspreken, zodat je ook buiten je werk om contact met die man hebt (en je ziet of je ook echt iets met hem 'hebt').
Wait and see I guess

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 01 februari 2015 @ 16:56
Met quote antwoorden

hoe zorg je ervoor dat mensen je niet aanzien als een vriend maar als potentieel relatie materiaal?

heb nu echt te vaak (5-6 keer) een tijdje gedate met een jongen en telkens na de 3e of 4e date is het van: ik zie je toch meer als een goede vriend.

begin echt te denken dat het aan mij ligt en ik iets fout doe, iemand advies? of moet ik gewoon wachten tot ik ooit iemand tegen kom die niet zo is...

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 01 februari 2015 @ 17:26
Met quote antwoorden

Je moet iemand tegenkomen die hetzelfde in jou ziet als jij in hem. Als in, jullie moeten elkaar leuk vinden. Dat is zo'n beetje de enige factor die van belang is wil je het meer maken dan een date. Als een van de twee niet meer voelt dan dat hij voor een vriend zou voelen, dan is daar helaas niks aan te doen.

Oftewel: je moet degene die jouw gevoelens beantwoordt/deelt nog tegenkomen, je doet niet iets verkeerd.

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 05 februari 2015 @ 17:47
Met quote antwoorden

UPDATE: Ik heb het vandaag verteld; nou ja, hij heeft het eruit gekregen

Zoals ik al zei, hij had al eens avances gekregen van een man, en ik ben daarop verder gegaan. Zo ben ik te weten gekomen dat hij waarschijnlijk nooit zal ingaan op mannelijke aandacht (tenzij hij iets te veel op heeft op Carnaval ). Dus nadat ik dat had bevestigd waren we verder gebabbeld over allerlei dingen, en uiteindelijk heb ik hem verteld waarom ik zulke dingen had gevraagd. Hij heeft daar geen enkel probleem mee, maar ik weet nu dat hij er nooit op zal ingaan. ergens had ik dat ook wel verwacht; ik had meer angst voor de vraag dan het antwoord. Hij heeft gezegd dat hij zich niet anders zal gaan gedragen tegenover mij; wij kunnen goed met elkaar omgaan, we werken goed samen,...Zolang ik me ook niet anders ga gedragen tegenover hem, waarna hij me een goeie knuffel gaf. Ik ben blij dat ik het eindelijk heb kunnen zeggen, en nog meer opgelucht dat hij het niet verkeerd opnam.

Ik ben blij hem als vriend te hebben.

Guess ive been friendzoned? xD

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2015 @ 18:14
Met quote antwoorden

Serieus vraagje, maar wanneer ben je wanhopig?

Ik heb zelf niet het idee dat ik wanhopig ben of iets dergelijks, maar na nu al zeker 8 maanden eigenlijk geen meisje echt te hebben gesproken, begint er wel een gevoel van eenzaamheid in te kicken :B

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 20 april 2015 @ 18:52
Met quote antwoorden

Ik denk dat iedereen een andere definitie van wanhopig heeft, en in mijn ogen klinkt dit niet wanhopig, eerder berustend =P

Hinamori Amu
Anime Forum Lid

Hinamori Amu's avatar
Standaard geplaatst op 27 april 2015 @ 00:27
Met quote antwoorden

Even als een klein antwoord van die vraag hierbover:
In principe ben je best wanhopig als je op deze site kijkt voor lievdesadvies xD
Of een andere defenitie van wanhopig: Ik.
Namelijk ben ik verlieft op iemand en...(nu is het moment dat je me gaat uitlachen *fluit*) die iemand...bestaat niet echt...het is namelijk..................Tadase van Shugo chara!...xD (Btw ik ben nog niet volwassen...) Bwahaha ik heb een uur zitten lachen omdat ik verlieft ben op iemand uit een Anime...xD Waarschijnlijk heb je allang dit venster weggeklikt omdat je vindt dat ik gewoon naar een therapeut moet gaan maar voor de gene die er nog zijn: Denk je dat ik compleet gestoord ben of dat ik er niet veel aan kan doen en dat ik het gewoon moet aanvaarden -dat ik compleet gestoord ben-?

Its fun to have an changing character... because there is always another one. ;)
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 27 april 2015 @ 21:36
Met quote antwoorden

Best normaal als je nog een impressionabele tiener bent.

Atsusacon, join our seventh edition on 5-6 August 2017!
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2015 @ 01:08
Met quote antwoorden

Nodoka Miyazaki is best girl. Also MY waifu, can't have her!! ;(

Maar nee, dat is niet zo gek. Zolang je maar niet gaat denken dat hij echt is, komt het heus wel goed n.n

T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 29 april 2015 @ 23:34
Met quote antwoorden

Er zijn zat characters in games/anime die ik zou bangen. Verliefd is toch wel een sterk woord in dat geval.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten