Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Waar val jij op? #3

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 13 augustus 2014 @ 10:41
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Audax Bekijk bericht
Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is, maar ik val niet op iemands uiterlijk, alleen op innerlijk. Hoewel ik dan weer niet met een trol zou kunnen lopen. xD
Dus je spreekt jezelf een beetje tegen nu?

Good talk. ^^

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 13 augustus 2014 @ 12:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Audax Bekijk bericht
Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is, maar ik val niet op iemands uiterlijk, alleen op innerlijk. Hoewel ik dan weer niet met een trol zou kunnen lopen. xD
Ja, echt wel want jij kan direct zien bij die ene meid op straat wat voor 'n sprankelende persoonlijkheid ze heeft. Meanwhile is je laatste zin een directe contradictie van wat je zogenaamd verkondigd.

Just stahp. Stahp it.

Terugkomend op dat: In het enige geval dat je werkelijk op iemand z'n persoonlijkheid valt is wanneer je al die tijd die persoon nooit hebt gezien. En dat is tegenwoordig met chatten en internet een stuk makkelijker. Dat wil ik je zover nog geven, maar dan kom je 'r altijd nog wel een keer achter hoe iemand 'r een keer uitziet. En dan is het maar weer de vraag of je je werkelijk ook aangetrokken voelt tot die persoon als je weet hoe hij/zij eruit ziet.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
tzimho
NaruSasu <3

tzimho's avatar
Standaard geplaatst op 13 augustus 2014 @ 20:39
Met quote antwoorden

hoe cheap het ook klinkt, ik val op korter haar, miss een heel stuk jongens minder zo voor mij, maar de kapper is er niet voor niks. Vind het er meestal ook iets verzorgder uit zien.

Ook ben ik geen groot fan van baardgroei. Zelfde reden als ^

Avatar made by the one and only ME
One day I will awaken my sharigan and you will be scared
Crazy™
Sphyre
Akuma

Sphyre's avatar
Standaard geplaatst op 16 augustus 2014 @ 00:00
Met quote antwoorden

Elk mens, waar ook ter wereld, zal iemand altijd op diens uiterlijk beoordelen. Als eerste indruk. Daarna zal je pas contact leggen en komt de persoonlijkheid naar boven. Via internet, chatten zonder foto, kan dit natuurlijk andersom.

Alleen de mate waarin dat uiterlijk of innerlijk belangrijk voor iemand is verschilt per persoon.

Ontopic:
Voor mij is humor belangrijk en geen groot ego hebben. Qua uiterlijk ben ik minder kieskeurig. Ik val vaak op heel verschillende types.

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 19 januari 2015 @ 18:06
Met quote antwoorden

Nog eentje voor mijn lijstje sinds September: Ze moet een streven hebben, iets om voor te leven. Ik ben het zat om steeds mensen tegen t komen die denken dat hun bubbel van 2 mensen genoeg is om mee te leven... Tieners *sigh*.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten