Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Onzekere traumatieners met een internet-identiteit

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Heero
De Controversiële denker

Heero's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 00:29
Met quote antwoorden

Oké jongens, voor degenen die me kennen van vroegah, vinden dit raar, want als de geweldige Heero had ik een andere reputatie dan ik hieronder neerzet, maar doe even mee met het verhaal.

Op het internet heb je een website. Een plaats waar vreemdelingen kunnen samenkomen. Het is net als een homo ontmoetingsplek, alleen het is een stuk diverser en discreter. Jawel dames en heren, het is Omegle.com. Omegle wordt overspoeld door oversekste pubers die hun identiteit sterk naar voren laten komen, door het welbekende met seksueel-overgeladen term "asl". Dit betekent age, sex, living place. Dit klinkt onschuldig, maar-

Ok, om een lang verhaal kort te maken, ik raakte in contact met een meisje waarvan ik vandaag te weten ben gekomen dat ze loog over haar naam, haar uiterlijk (ze gebruikte foto's van een meisje dat zij zelf niet is), ze loog over haar relatie, ze loog waarschijnlijk ook over al die keren dat ze klaagde dat ze betast werd door jongens, dat niemand om haar gaf, haar zelfmoordgedachten etc.
Het is dat iemand anders het me vertelde en ik het daardoor te weten ben gekomen.

Kort gezegd, ik heb een Safya/Martijn geval meegemaakt.

Wat denken dat de motivatie voor dit soort mensen zou zijn om dit te beginnen? Heb je het zelf ook gedaan?

Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 00:49
Met quote antwoorden

Zoek Catfish eens op, die kerel(Neev) heeft het zelf ook meegemaakt en een film over gemaakt; Later ook een TV show hierover. (Nooit gedacht dat MTV ooit iets van hulp kon bieden)

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 13:14
Met quote antwoorden

De L in ASL staat voor location. Niet living place.

Anyways, ik heb me op dit forum ook een jaar of anderhalf voorgedaan als meid, waardoor er een aantal vreemde jongens op me af kwamen. Ze weten zelf wel wie.
De motivatie is 'omdat het leuk is'. Ik vind het persoonlijk behoorlijk grappig als er iemand over het internet verliefd op me wordt terwijl ik eigenlijk heel iemand anders bent. Een beetje mensen voorliegen en verdrietig maken omdat ze dom zijn. Heerlijk.

Joodse leugens
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 28 juni 2013 @ 13:48
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
De L in ASL staat voor location. Niet living place.

Anyways, ik heb me op dit forum ook een jaar of anderhalf voorgedaan als meid, waardoor er een aantal vreemde jongens op me af kwamen. Ze weten zelf wel wie.
De motivatie is 'omdat het leuk is'. Ik vind het persoonlijk behoorlijk grappig als er iemand over het internet verliefd op me wordt terwijl ik eigenlijk heel iemand anders bent. Een beetje mensen voorliegen en verdrietig maken omdat ze dom zijn. Heerlijk.
In world of warcraft heb ik een female shaman. Ik was toen de hele nacht bezig geweest met quests. En ik heb de hele nacht hulp gehad van een gast die al max level was. In de morgen vroeg hij: I have a question. Are you female in real life ? Ik zeg: No sorry I am not really female I am just playing a female. zegt hij: Oh oke just wondering not that it matters.
(binnen een minuut was die weg) En dat vind ik dan ook wel weer zielig om te zeggen dat ik niet female ben.

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 29 juni 2013 @ 01:06
Met quote antwoorden

Nouw ik speel ook vaak met vrouwelijke personages (het oog wilt ook wat) en face it ze zijn vaak beter ontworpen dan de mannen.

C_S; die dude had het dan vele eerder moeten vragen, eigen schuld; zolang jij gewoon eerlijk blijft als ze het vragen

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Mava
Pokémon Jager

Mava's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2013 @ 00:12
Met quote antwoorden

Ik moet toegeven dat ik vroeger ook wel om aandacht schreeuwde maar lang niet op die manier.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Heero Bekijk bericht
haar uiterlijk (ze gebruikte foto's van een meisje dat zij zelf niet is), ze loog over haar relatie
Die mensen houden er geen rekening mee dat ze hierdoor de persoon op de foto kunnen kwetsen. Sterker nog dit is identiteitsdiefstal...

Alles wat de dame in kwestie schreef zijn leugens, een schreeuw om aandacht.
Maar jij (en iedereen die het leest) associeert die leugens met de dame / heer op de foto.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saki Bekijk bericht
Nouw ik speel ook vaak met vrouwelijke personages (het oog wilt ook wat) en face it ze zijn vaak beter ontworpen dan de mannen.

C_S; die dude had het dan vele eerder moeten vragen, eigen schuld; zolang jij gewoon eerlijk blijft als ze het vragen
Ik heb vroeger heel vaak gespeeld met mannelijke personages.
bijvoorbeeld: ash ketchum, Ridder op Runescape
Face it: als je op Runescape een tegenspeler dood (in wilderness) als vrouwelijk personage ben je een Bitch, wanneer je dit doet als man ben je een waardige tegenstander
Toch ben ik altijd eerlijk geweest tegen de mensen die naar mijn geslacht / ouderdom vroegen.

[ Laatst gewijzigd door Mava; 30 juni 2013 om 00:21 ]

Afkorting niet duidelijk? bezoek dit topic:
Het Grote AWF Pokémon Woordenboek
LilianGoldmoon
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 13 juli 2014 @ 12:45
Met quote antwoorden

Dat gebuurt toch ook bij Interpals?
Mensen die een neppe profiel maken en een andere life hebben.
Ik heb met heel veel van die mensen op internet gepraat, en het nu wel duidelijk wie van die mensen valse profiles maken.

Je kan het in de fotos zien... meestal zijn mensen die als doen net zo als ze aziatisch zijn en ze posten foto's van models, etc. Of ze gebruiken valse videos in omegle or wtever.
Het is aal raar als ze begginen met: ik vind je zo leuk! Ik denk dat ik verlief ben op jou! (WTF) Of met rare verhalen... Het is om attentie te zoeken, sex, of in most of cases are scammers...

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten