Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Pokémon the Series: XY

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Frey
Pokémon fan

Frey's avatar
Standaard geplaatst op 13 mei 2014 @ 22:19
Met quote antwoorden

Wat raar dat Edna Kalb niet meer de stem van agent Jenny doet, terwijl die wel gewoon aan boord is.

Gotta Catch 'em all!
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 12:47
Met quote antwoorden

De vertolking van Fred Meijer is in de tussentijd van niet kattig naar zeer kattig gegaan. Top. Alleen wel jammer van de afleveringen die niet zo ingesproken zijn, die gaan waarschijnlijk nooit gecorrigeerd worden... En Nonhof blijft mijn voorkeur hebben.

Update trouwens: naar verluidt is Jon van Eerd ook gewoon beschikbaar om Professor Oak in te spreken. Alleen over Olaf Wijnants (de vaste Omroeper) is nog geen bevestiging.

Waarom SDI Media A/S Jon van Eerd niet langs laat komen weet ik echter niet...

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 20:23
Met quote antwoorden

Sprak/Spreekt Jon van Eerd serieus Professor Oak in? Serieus? Dat geloof ik niet...

DFTBA - Don't Forget To Be Awesome!
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 20:54
Met quote antwoorden

Hoe bedoel je?

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 21:30
Met quote antwoorden

In mijn herinneringen klinkt Professor Oak héél anders dan hoe Jon van Eerd klinkt.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 21:46
Met quote antwoorden

Welke Jon van Eerd heb jij voor je? Sander de Heer verbleekt...

iTeruri
Nerdfighter

iTeruri's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 22:03
Met quote antwoorden

Ik zie het nu op de Wikipedia pagina staan, ja. Waarschijnlijk komt het omdat het 10 jaar geleden is dat ik de Nederlandse stem van Professor Oak heb gehoord, maar nee, ik heb nooit gehoord dat dat Jon van Eerd was.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 21 mei 2014 @ 22:35
Met quote antwoorden

Voor mij is Jon van Eerd de enige Professor Oak. Zo af en toe wordt hij wel eens vervangen door een stand-in maar die zet altijd zo'n typerend stokoud overkomend stemmetje op: belachelijk. De man is rond de 50, net als Van Eerd zelf, maar dat heeft stand-in meneer Van Rooijen niet helemaal door geloof ik.

Frey
Pokémon fan

Frey's avatar
Standaard geplaatst op 22 mei 2014 @ 00:03
Met quote antwoorden

De nieuwe stem(men) van Professor Oak is de enige waar ik nooit aan heb kunnen wennen. Niemand komt ook maar in de buurt van Jon van Eerd. Bram Bart en Jan Nonhof blijven voor mij natuurlijk ook de beste James en Meowth, maar aan hun opvolgers raakte ik nog vrij snel gewend.

Gotta Catch 'em all!
Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 22 mei 2014 @ 00:04
Met quote antwoorden

De boodschap lijkt me duidelijk?

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door LordSeviper Bekijk bericht
Je basht de laatste openings, maar vindt Anneke Beukman een goede 'opvolger', geheimpje voor je: Anneke Beukman doet de zang van seizoen 15 en 16, Sophie Peelen deed alleen 14. Het staat gewoon in de credits
Geen geheim: de aftitelingen staan vol fouten. Onder JPS Producties (1999-2006) was dit al zo, Fred Butter Soundstudio deed indertijd (2007-2008) zelfs helemaal niet aan aftitelingen en ook de huidige nasynchronisatie-studio SUN/SDI Media (2008-heden) vult deze weer met fouten.

Naar mijn weten deed Anneke Beukman de openingsliedjes voor seizoenen 14 t/m 16. Ook de filmversie van in ieder geval film 14 (Black / White) staat op haar CV en voor Pokémon 10: De Opkomst van Darkrai vertolkte zij het lied dat te horen is tijdens de aftiteling.

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 22 mei 2014 om 22:23 ]

GewoonDuncan
Anime Forum Lid

GewoonDuncan's avatar
Standaard geplaatst op 23 mei 2014 @ 13:54
Met quote antwoorden

ik snap niet hoe jullie alles weten over acteurs en pokemon stemmen terwijl het heel moeilijk is om nederlandse pokemon te kijken van vroeger

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 23 mei 2014 @ 18:53
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door GewoonDuncan Bekijk bericht
ik snap niet hoe jullie alles weten over acteurs en pokemon stemmen terwijl het heel moeilijk is om nederlandse pokemon te kijken van vroeger

Dat doe je door net zoals ons de volgende e-mail te versturen naar volgende e-mailadres: info@disney.nl

Geachte heer / mevrouw van The Walt Disney Company,

Wij vinden dat er te weinig afleveringen van Pokémon te zien zijn op uw zender en mede daarom willen wij graag het 9de seizoen getiteld Pokémon: Battle Frontier weer te zien krijgen op de gewone zender van Disney XD. Het liefst elke schooldag om 17.00 uur een 'nieuwe' aflevering met de volgende dag om 7.25 uur de herhaling van de vorige dag. Met dus op maandagochtend de herhaling van vrijdagmiddag. Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

*eigen naam*

Zelfs al wil je zelf niet het 9de seizoen zien dan nog is het voor het goede doel.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 23 mei 2014 @ 19:02
Met quote antwoorden

Als ze die uitzenden moeten ze ook een klein gedeelte van seizoen 8 pakken anders klopt het battle frontier verhaal niet helemaal.
Ik geloof dat in het einde van seizoen acht ash al een battle frontier leider heeft verslachen.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 23 mei 2014 @ 22:11
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door N3TM@SK Bekijk bericht
Als ze die uitzenden moeten ze ook een klein gedeelte van seizoen 8 pakken anders klopt het battle frontier verhaal niet helemaal.
Ik geloof dat in het einde van seizoen acht ash al een battle frontier leider heeft verslachen.
Klopt, maar die afleveringen hebben een ander introliedje en dan krijg je weer dat gezeik dat mensen halverwege gaan afhaken. Bovendien heeft die Butter-gast (mag ik eikel zeggen?) een aantal jaren geleden de Nederlandse versie verkloot door tijdens die helft van seizoen 8 de naam "Battle Frontier" te vertalen naar "Strijd der Grenzen" en vanaf seizoen 9 wel weer gewoon Engelstalig "Battle Frontier". Te groot risico dus dat kijkers het halverwege niet meer snappen en gaan afhaken.

Of Disney XD moet zelf de Nederlandse intro van Battle Frontier voor die afleveringen van Advanced Battle gaan zitten monteren én de vertalingsfout oplossen. Zo niet dan is eerdergenoemde de eerste beste alternatieve oplossing.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2014 @ 10:25
Met quote antwoorden

Toch maar even on-topic? Pichu is terecht!

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten