Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Pokemon - Algemeen
Deze pagina opnieuw laden Ik zoek nederlandstalige pokemon afleveringen

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
AFX
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 06 juli 2014 @ 17:38

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Lash Bekijk bericht
Hallo Pokefans!

Er komt binnen een korte tijd een website (waarvan ik de naam niet mag zeggen) waar alle delen van Pokémon op staan in het Nederlands.

Deze delen zijn door mij opgenomen van Disney XD. Alles is in super geluid en ik heb alle afleveringen de titelkaarten Nederlands gemaakt.

Alleen ben ik zelf niet zo goed in PHP om een database aan mijn website te hangen.
Dus daarom is de site nog niet in de lucht

Hier en sneakpeak van de kwaliteit van de video's, en de aanpassingen ervan:
http://i1368.photobucket.com/albums/...g?t=1403905181
http://i1368.photobucket.com/albums/...g?t=1403905165
http://i1368.photobucket.com/albums/...g?t=1403905174
Hey Lash,

Wat is de huidige status, net als alle anderen ben ik op deze druilerige zondag weer eens begonnen met het zoeken van Nederlandse afleveringen, ook in ben inmiddels in het bezit van seizoen 1 en 3 (voorlopig genoeg haha), maar wat jij post ziet er super uit. Het is alweer twee weken geleden dus ben benieuwd wat de huidige status is.

Hartelijke groeten,!

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door CartoonFreak Bekijk bericht
Ik heb wel Nederlandse Pokemon afleveringen. Ik heb van Seizoen 1 de Indigo League, Seizoen 2 The Orange Islands, Seizoen 3 Pokemon journeys en Seizoen 4 Johtho leaugue Champions alle afleveringen. Ik ben er echt blij mee want ze zijn super moeilijk te vinden. Het zijn afleveringen van rond de 300 mb in super goede kwaliteit.
Hey cartoonfreak

Ook ik ben net als alle andere super nieuwsgierig naar jouw afleveringen, bestaat er nog steeds een downloadlink?

Groeten!

[ Laatst gewijzigd door Ichiro Kazuki; 06 juli 2014 om 19:01 ]

Ichiro Kazuki
She's Doomed On Valentine

Ichiro Kazuki's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2014 @ 19:01

@AFX gelieve niet de dubbel posten (twee of meerdere berichten na elkaar te plaatsen) er is een wijzig knop hier voor om je bericht aan te passen.

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 07 juli 2014 @ 12:54

Seizoenen 11, 12, 13 en 14 staan op www.pokemon.nl

Mening: wat is het introliedje van Sinnoh League Victors toch krom. Zowel qua zang, qua tekst én de tekst rijmt niet... alles. En wat lees ik vervolgens in de aftiteling: written and produced and performed by Franky Rampen. Laat me raden, de enige keer dat de aftiteling ook echt klopt?

[ Laatst gewijzigd door Pokey4; 07 juli 2014 om 19:15 ]

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
Lash
Gotta Catch 'Em All

Lash's avatar
Standaard geplaatst op 08 juli 2014 @ 23:46

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door AFX Bekijk bericht
Hey Lash,

Wat is de huidige status, net als alle anderen ben ik op deze druilerige zondag weer eens begonnen met het zoeken van Nederlandse afleveringen, ook in ben inmiddels in het bezit van seizoen 1 en 3 (voorlopig genoeg haha), maar wat jij post ziet er super uit. Het is alweer twee weken geleden dus ben benieuwd wat de huidige status is.

Hartelijke groeten,!

Hey cartoonfreak

Ook ik ben net als alle andere super nieuwsgierig naar jouw afleveringen, bestaat er nog steeds een downloadlink?

Groeten!

Hallo AFX,

Ik heb niks verder aan me website gedaan, ik ben nog steeds op zoek naar een goede php expert.

Maar ik hou jullie op de hoogte.

Trouwens ik ben nu bezig met Seizoen 4 Johto League Champions te remasteren.
Ik heb nu seizoen 1, 2 en 3 compleet!

Lash
Gotta Catch 'Em All

Lash's avatar
Standaard geplaatst op 18 juli 2014 @ 12:09

Update!

Gelukkig heb ik iemand gevonden die mee wil werken aan mijn Pokémon video website.
Verwacht nu niet dat binnen twee weken de website online zal zijn.

Gr. Lash

nzyplays
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 21 juli 2014 @ 07:13

hallo lash ik zou je graag willen helpen met je website ik heb tot nu toe nog niet veel op mijn computer staan maar kan er wel aan komen denk ik je kan me een persoonlijk berichtje sturen met je skype erin en als het nodig is wil ik je er graag mee helpen gr. nzy

Super1d_Otaku
Nihil Sine Nefas

Super1d_Otaku's avatar
Standaard geplaatst op 24 juli 2014 @ 00:24

Super gaaf dat je dit aan het doen bent Lash! Ik heb alleen Aflevering 23 op videoband, kan niet wachten om me jeugd te herleven op die site van jou

(>^__^)> O <(T__T)> T <(n__n)> A <(0__0)> K <(^__~)> U
Noem me maar Super1d (^__~)
Ava by Gyard
Lash
Gotta Catch 'Em All

Lash's avatar
Standaard geplaatst op 24 juli 2014 @ 22:36

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Super1d_Otaku Bekijk bericht
Super gaaf dat je dit aan het doen bent Lash! Ik heb alleen Aflevering 23 op videoband, kan niet wachten om me jeugd te herleven op die site van jou
Dankjewel dit motiveert me om nog harder aan de website te werken.

Trouwens we gaan niet alleen Pokémon plaatsen maar ook Medabots, Shin-chan, en andere oldschool TV programma's.

Alleen we zoeken nog mensen die nog goede afleveringen hebben van TV serie's van vroeger, het gaat alleen om de geluidsporen de video kan ik al aankomen.

Nogmaals bedankt voor jullie steun!

Lash!

PS: Wanneer je nog iets hebt, PM me dan, en ga het niet in dit forum links zetten.

Willemoke
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 28 juli 2014 @ 21:42

Zo, op die site kan ik niet wachten, neem aan dat je darkdream787 als source gebruikt, of niet?

CartoonFreak
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 28 juli 2014 @ 23:25

Ik zou wel voorzichtig zijn want veel mensen zullen proberen om ze voor zichzelf te downloaden.

Quote:
Dankjewel dit motiveert me om nog harder aan de website te werken.

Trouwens we gaan niet alleen Pokémon plaatsen maar ook Medabots, Shin-chan, en andere oldschool TV programma's.

Alleen we zoeken nog mensen die nog goede afleveringen hebben van TV serie's van vroeger, het gaat alleen om de geluidsporen de video kan ik al aankomen.

Nogmaals bedankt voor jullie steun!

Lash!

PS: Wanneer je nog iets hebt, PM me dan, en ga het niet in dit forum links zetten.

CartoonFreak
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 28 juli 2014 @ 23:27

Nee die is er niet sorry. Ik ben blij dat ik de eerste 5 seizoenen in het Nederlands heb

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door AFX Bekijk bericht
Hey Lash,

Hartelijke groeten,!

Hey cartoonfreak

Groeten!

Pokey4
Anime Forum Lid

Pokey4's avatar
Standaard geplaatst op 30 juli 2014 @ 13:05

Mening: wat is het introliedje van Sinnoh League Victors toch krom. Zowel qua zang, qua tekst én de tekst rijmt niet... alles. En wat lees ik vervolgens in de aftiteling: written and produced and performed by Franky Rampen. Laat me raden, de enige keer dat de aftiteling ook echt klopt?

Pokémon XY: nieuwe afleveringen zijn elk weekend om 06:45 uur te zien op Disney XD!

Fan van Herman van Doorn! :D Kijk ook op www.hermanherman.nl
Lash
Gotta Catch 'Em All

Lash's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2014 @ 22:40

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pokey4 Bekijk bericht

Ik wil niet vervelend zijn, maar het gaat hier toch om de Nederlandse seizoenen van Pokémon?

Je mening over het introliedje, vind ik hier een beetje off-topic.

Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 07 augustus 2014 @ 23:28

Quote:
Je mening over het introliedje, vind ik hier een beetje off-topic.
Niet op hem letten, voor hem betkent inroliedjes alles. Naast kijkcijfers.

joske1994
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 15 augustus 2014 @ 12:45

Hey Pokefans, ik heb een vraag ivm met de nederlandstalige afleveringen. De enige site waar ik kan van downloaden is pokemonwereld. Helaas staan hier niet alle afleveringen op. Ik ben ook enkel op zoek naar seizoen 1 tot en met 3. Is er tegenwoordig een site, die niet offline is gehaald waar ik deze kan downloaden?

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten