Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Anime Wolken Forum weer aantrekkelijk maken

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 15:20
Met quote antwoorden

Een heleboel hier waren 12 toen ze hier op het forum kwamen. als je zo gaat denken houden we niemand over. de 12 jarige zijn wel de toekomst van dit forum

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 15:26
Met quote antwoorden

who cares

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 18:49
Met quote antwoorden

^ Hij heeft wel een punt daar, maar met Disney XD haal je de verkeerde doelgroep binnen.

Atsusacon, join our next edition on 28-29 July 2018!
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 18:56
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Gurenn Bekijk bericht
^ Hij heeft wel een punt daar, maar met Disney XD haal je de verkeerde doelgroep binnen.
Wat dan ? comedy central ? family guy, southpark ect

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 19:19
Met quote antwoorden

Dat is nou ook niet bepaald anime. Je kan het ook omdraaien. Verander de naam. Dus geen animewolkenforum, maar iets anders. Maar dat is wat omslachtig.

Misschien als eerste stap de anime categorie updaten en de vervolgens wat populaire subfora aanmaken, zoals de sitcoms van vandaag ofzo?

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Nintendo 3DS FC: 4167 - 5638 - 1908
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 19:49
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Wat dan ? comedy central ? family guy, southpark ect
Bakugan, Beyblade, Monsuno, etc.

Of als je de andere kant wilt proberen, cosplay, doujinshi, conventies, etc.
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chopchop51 Bekijk bericht
Dat is nou ook niet bepaald anime. Je kan het ook omdraaien. Verander de naam. Dus geen animewolkenforum, maar iets anders. Maar dat is wat omslachtig.
Waarom dat doen als het forum zijn doel dan niet meer bereikt?

hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 20:13
Met quote antwoorden

Comedy wolken forum zie ik eerlijk gezegd nog wel zitten ook xD Hoeft niet alleen Comedy Central, maar kan ook gewoon de oude sitcoms van de 90's enzo die nog uitgezonden worden.

De waarheid is gewoon dat er minder Anime op tv is omdat het minder kijkers trekt. De "nieuwe" jeugd vind het niet interessant genoeg. En tsjah, dan houd het op...

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 20 november 2012 @ 21:23
Met quote antwoorden

Quote:
Waarom dat doen als het forum zijn doel dan niet meer bereikt?
Dat zeg ik toch. Maak er dan een soort comedyforum van. Dat trekt de jeugd wel aan. En je kan wel zeggen dat het het doel niet meer bereikt, maar zelfs als je dingen verandert of update over anime komen er toch geen mensen. Zoals anderen al zeiden: die gaan naar aniway e.d.

~ Men have two emotions: Hungry and Horny. If you see him without an erection, make him a sandwich.
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 07:21
Met quote antwoorden

^ Maar niemand zit hier voor een comedyforum. 't Is niet de reden dat ik me hier geregistreerd heb, dus waarom zou je dan nieuwe leden willen trekken die voor een andere reden dan ik naar hier komen?

hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 08:16
Met quote antwoorden

^ Omdat je met anime geen nieuwe leden meer aantrekt :L

Terror Jay
Oude garde

Terror Jay's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 09:48
Met quote antwoorden

Hmm interessante discussie, het is anno 2012 heel moeilijk om een internetforum nog draaiende te houden. AWF is altijd een beetje een light variant van een animeforum geweest plus een vrij grote vaste kliek aan veel postende leden. De verstokte animefans zochten hun heil vaak op andere fora. Die veel postende leden zijn beetje bij beetje verdwenen en de dagelijkse activiteit is enorm verminderd. Ook een reden waarom je mij zo weinig meer ziet.

Ik heb dit forum in zijn gloriedagen meegemaakt (god wat ben ik een oude lul), die tijden zitten inmiddels al meer dan 5 jaar achter ons. Het lijkt me echt vrijwel onmogelijk om AWF weer zo actief te maken als vroeger, ik zou niet weten wat de oplossing hiervoor zou moeten zijn. Het is geen schande of wat, in de wereld waarin we nu leven komen en gaan media die een aantal jaar geleden nog groot waren. Hyves is hier ook een goed voorbeeld van.

Weer een boeiende plottwist in de roman die mijn leven heet.

Twitt@h L@st.fm
Gurenn
Otaking

Gurenn's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 11:20
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hentai-free Bekijk bericht
^ Omdat je met anime geen nieuwe leden meer aantrekt :L
Dan trek je maar geen nieuwe leden aan. Als het onderwerp van het forum omgegooid wordt gaan alle leden die er voor anime zaten toch weg en is uiteindelijk niemand verder opgeschoten. Als het forum geen leden meer kan aantrekken met zijn oorspronkelijke onderwerp kan het beter ophouden. Ik zit liever niet op een forum dan op een forum dat niet bij mijn interesses aansluit.

Chopchop51
Assassino!

Chopchop51's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 14:23
Met quote antwoorden

Quote:
Dan trek je maar geen nieuwe leden aan. Als het onderwerp van het forum omgegooid wordt gaan alle leden die er voor anime zaten toch weg en is uiteindelijk niemand verder opgeschoten. Als het forum geen leden meer kan aantrekken met zijn oorspronkelijke onderwerp kan het beter ophouden. Ik zit liever niet op een forum dan op een forum dat niet bij mijn interesses aansluit.
Ja, maar het hele punt van dit topic is om ideeën te bedenken waardoor AWF weer aantrekkelijk wordt. Dan kan je wel zeggen dat alle leden die hier voor de anime kwamen weg gaan, maar door de verandering trek je wel een nieuw en breder publiek aan, wat meer mensen oplevert.

En het hoeft niet per se op te houden. Updaten kan ook. Dat er alsnog een anime gedeelte is, maar dat het zich meer richt op comedy e.d.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 14:34
Met quote antwoorden

Zoiets ja

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Sakatho
We're all mad here

Sakatho's avatar
Standaard geplaatst op 21 november 2012 @ 14:45
Met quote antwoorden

Ik vraag me dan wel meteen af: is er de behoefte discussies te starten over comedy?

~ Faith Divides Us - Death Unites Us
~ [Fics] ~ Voor Elysa | Before the dawn
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten