Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Maverick
KANSOKU!

Maverick's avatar
Standaard geplaatst op 19 maart 2013 @ 10:12
Met quote antwoorden

Weet je wat je aan het doen bent? Jezelf de vernieling in helpen. Gewoon zeggen wat je voelt en wilt, en aan de hand daarvan bepalen wat je wilt. Je schiet niet op zo, het enige wat je bereikt is niks nu. Frustratie, ergernis, je kunt niet verder.

[SIGPIC][/SIGPIC]
Eoin
Hedonist

Eoin's avatar
Standaard geplaatst op 19 maart 2013 @ 10:55
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
Wat moet ik denken als ze zegt: Ik wil je even iets laten zien over de webcam. kan dat even ? En er staat I LOVE YOU ! En dat terwijl ze een vriend blijkt te hebben.
Vooral denken wat je zelf wilt, maar dit zijn toch echt dingen die je zelf moet vragen. Wij weten het niet, kennen haar niet en voelen niet wat ze voelt. Dit soort dingen kan je beter op de persoon zelf afvragen. Lijkt het ook nog eens alsof je bad-ass bent... oid.

'You've blocked me on Facebook, and now you're going to die!'
Follow me, or Watch me!
hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 27 april 2013 @ 11:35
Met quote antwoorden

Iemand nog tips over hoe je een goede vriendin op een subtiele manier duidelijk kan maken dat je heel graag wat meer wil zijn dan vrienden?

Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 27 april 2013 @ 12:44
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hentai-free Bekijk bericht
Iemand nog tips over hoe je een goede vriendin op een subtiele manier duidelijk kan maken dat je heel graag wat meer wil zijn dan vrienden?
"Ik vind je leuk"

Waarom subtiel, dat werkt toch nooit.

Joodse leugens
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2013 @ 10:58
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Het leven is veel te kort om subtiel te zijn bij dit soort zaken. Gewoon doen wat je moet doen. Als ze je ook leuk vindt en als het ooit meer kan worden dan gewoon vriendschap, zal ze zeker positief reageren op zuivere actie.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 28 april 2013 @ 14:06
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Anime! Bekijk bericht
"Ik vind je leuk"

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cobpyth Bekijk bericht
Hier sluit ik me volledig bij aan.
Het leven is veel te kort om subtiel te zijn bij dit soort zaken. Gewoon doen wat je moet doen. Als ze je ook leuk vindt en als het ooit meer kan worden dan gewoon vriendschap, zal ze zeker positief reageren op zuivere actie.
Meh, dan ga ik binnenkort maar eens alle moed bij elkaar rapen om het haar te vertellen :\
Thanks guys

~Rick
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 02 mei 2013 @ 01:33
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door hentai-free Bekijk bericht
Meh, dan ga ik binnenkort maar eens alle moed bij elkaar rapen om het haar te vertellen :\
Thanks guys
ps. stel het vooral nog een paar weken uit

Joodse leugens
Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 03 mei 2013 @ 20:06
Met quote antwoorden

^Hangt af van situatie tot situatie. Ik dacht ook dat het moment was gekomen om het haar te vertellen, maar ik had beter nog even gewacht..

Als je niet zeker bent van je stuk en als je denkt dat de kans groot is dat ze je misschien afwijst kun je gewoon wat subtiele hints geven. Wat meer complimenten dan normaal, proberen af te spreken op subtielere plaatsen (zoals oa. schaatsen) etc.

Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2013 @ 12:28
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Endless Bekijk bericht
^Hangt af van situatie tot situatie. Ik dacht ook dat het moment was gekomen om het haar te vertellen, maar ik had beter nog even gewacht..

Als je niet zeker bent van je stuk en als je denkt dat de kans groot is dat ze je misschien afwijst kun je gewoon wat subtiele hints geven. Wat meer complimenten dan normaal, proberen af te spreken op subtielere plaatsen (zoals oa. schaatsen) etc.
Wat is het nut van subtiele hints als de kans groot is als je wordt afgewezen..?

Joodse leugens
Ray-girl50
kunst is een knal

Ray-girl50's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2013 @ 22:54
Met quote antwoorden

Je kan het beste naar je eigen gevoel luisteren denk ik? Zeg het haar gewoon. But mind you- doe het wel op een goed moment,

You may try, but you'll never be as fabulous as me.
M'n deviantart
hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2013 @ 23:17
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ray-girl50 Bekijk bericht
Je kan het beste naar je eigen gevoel luisteren denk ik? Zeg het haar gewoon. But mind you- doe het wel op een goed moment,
En wat is nou een voorbeeld van een goed moment en een slecht moment? Ik heb echt 0,0 ervaring met dat soort dingen maar ik hou echt van die meid ._.

Nodoka Miyazaki
Everyonw can evolve

Nodoka Miyazaki's avatar
Standaard geplaatst op 04 mei 2013 @ 23:47
Met quote antwoorden

Wat ik doe is een sfeer proberen te maken: Niet per se romantisch, maar wel intiem en beetje fysiek. Dan kom je er wel achter of ze je ook zo ziet en kan je je move maken.

fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2013 @ 00:02
Met quote antwoorden

Als je haar überhaupt wel regelmatig in het echt spreekt^

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
hentai-free
De onbekende AWF'er

hentai-free's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2013 @ 00:10
Met quote antwoorden

Danku Nodoka, daar kan ik wat mee

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door fakerick Bekijk bericht
Als je haar überhaupt wel regelmatig in het echt spreekt^
Ja hoor, eerst zo'n beetje 3x per week. Nu moet ik het doen met één keer in de week omdat ze weer ziek is (tumor). Maar doe mn best om haar zo vaak mogelijk te zien.

Hebben jullie nog tips voor leuke dingen om te doen die een beetje aangeven dat je haar leuk vindt? Bioscoopje, terrasje etc.?

fakerick
Topless

fakerick's avatar
Standaard geplaatst op 05 mei 2013 @ 00:28
Met quote antwoorden

Bioscoop klinkt goed, heb zelf nul+1 ervaring hiermee dus ik kan je ook niet veel helpen. Beterschap voor haar Zoek een goede film die jullie allebei leuk vinden en hou het geheim als je denkt dat ze dat leuk vindt (verassingen dus)

Wuju like a potion? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten