Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden [Centraal] Liefdesadvies Topic #22

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2014 @ 21:16
Met quote antwoorden

"Het vrouwtje kiest haar partner."

Zit ik verdomme een documentaire te lezen over dieren op de Savanne? Het "vrouwtje" (Christus nog aan toe, wat een neerkijkende term) heeft net zoveel te kiezen als een man. Ik denk dat jij de termen 'aantrekkingskracht' en 'vonk' niet lijkt te willen begrijpen. Je moet mekaar net op dat ene moment liggen op zo'n gebied, wilt er iets van een relatie uit voortkomen. Dat is voor beide sekse een feit.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 31 juli 2014 @ 21:23
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht

Zit ik verdomme een documentaire te lezen over dieren op de Savanne? Het "vrouwtje" (Christus nog aan toe, wat een neerkijkende term) heeft net zoveel te kiezen als een man. Ik denk dat jij de termen 'aantrekkingskracht' en 'vonk' niet lijkt te willen begrijpen. Je moet mekaar net op dat ene moment liggen op zo'n gebied, wilt er iets van een relatie uit voortkomen. Dat is voor beide sekse een feit.
Rustig aan

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Cursed_snorlax 0619-4428-4720 pokemon x
FlexxGaming
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 07:46
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht

En dit dacht ik dus ook! Zie hier het vrouwelijke mensfiguur in haar natuurlijke omgeving! "Het vrouwtje kiest haar partner." is een beetje erg onhandige maniner om proberen uit te drukken wat je bedoelt C_S(even though I get you) xD

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 13:36
Met quote antwoorden

Oke misschien wat verkeerd uitgedrukt. Maar mannen zijn toch meer de jagers

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 14:32
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Cursed_snorlax Bekijk bericht
...je maakt het niet beter :P

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 14:33
Met quote antwoorden

Quote:
Je graaft een erg mooi graf daar.

Cursed_snorlax
Anime Forum Lid

Cursed_snorlax's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 14:39
Met quote antwoorden

Laat ook maar. kan me punt niet over brengen. Ik post hier nie meer

Mijn Animelijst!
Lets Facebook!
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 14:43
Met quote antwoorden

je kan je punt niet goed overbrengen omdat je punt nergens op slaat

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Airclever
Fire of Kaladesh

Airclever's avatar
Standaard geplaatst op 01 augustus 2014 @ 15:44
Met quote antwoorden

Quote:
Laat ook maar. kan me punt niet over brengen. Ik post hier nie meer
Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Erodar Bekijk bericht
je kan je punt niet goed overbrengen omdat je punt nergens op slaat
Zijn punt is waarschijnlijk dat hij nooit heeft meegemaakt dat hij 'gejaagd' werd door een meisje. Nu heb ik dat ook nog nooit meegemaakt, maar ik probeer het niet in een grote lijn te leggen.

Ik heb vaak genoeg gezien hoe een meisje dat ik (half) ken veel te ver gaat voor die ene jongen. Het is net gewoonweg zielig op beide manieren. Dit geldt ook omgekeerd, daarom heb ik het nu grotendeels afgeleerd.

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2015 @ 18:35
Met quote antwoorden

k, hier is mijn probleem. Ik werk nu ongeveer 3 jaar samen; maar we kennen elkaar al wat langer, met een collega. Hij is grappig, leuk in de omgang, sociaal, ziet er goed uit,...iedereen vind hem leuk eigenlijk.
Het probleem is dat ik bang ben dat ik hem iets meer dan leuk vind...

Nu, het probleem is, ik weet waarschijnlijk dat hij nooit interesse zal hebben in mij...Ik voel me...te min voor hem, ik wil hem het niet aandoen...Ik zou het wel graag willen, maar ik voel gewoon dat te min voel voor hem, hij is zo veel "beter" dan ik, hij verdient beter dan ik. Ik weet niet wat ik moet doen Q_Q. Aan een kant wil ik het hem zeggen, maar dan WEET hij dat ik gevoelens voor hem heb, en mits we collega's zijn, vrees ik dat het akward zal zijn achteraf (om nog te zwijgen wat de andere collega's zullen denken). Ik zie hem te graag om de goede vriendschap tussen ons twee te verpesten, snap je? Maar ik wil dat er iets mooier zou zijn dan goeie vrienden. Ik weet dat hij mannelijk aandacht niet eng vind (niet de mijne) maar ik weet niet of hij er ook op ingegaan is....

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2015 @ 19:47
Met quote antwoorden

Waarom laat je hem niet bepalen of jij goed genoeg voor hem bent? Zoiets moet je niet voor een ander beslissen.
en over vriendschap en gevoelens; ik ben daar ook geweest. Ik heb meer dan 5 jaar gevoelens voor een vriend. Vorig jaar uitgesproken en ja ik wist het antwoord; Nee.
Maar nu kon ik tenminste doorgaan en leef je niet in die onzekerheid; what if.

Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2015 @ 19:56
Met quote antwoorden

De kans dat het achteraf (tijdelijk) awkward zal zijn, zal altijd blijven, maar hoezo zouden je collega's ervanaf weten? Ik zou het dan gewoon niet vertellen aan je collega's...
Anyway, zie je hem ook wel eens buiten het werk? (Zo niet, vraag hem dan eens om iets samen te doen) Je kunt tijdens zo'n ontmoeting ook op subtielere wijze laten merken dat je hem leuk vindt dan letterlijk "ik vind je leuk" zeggen. Zo heb ik bijvoorbeeld ooit tegen een commissiegenoot (nu mijn vriend) gezegd dat ik hem wel zou gaan missen wanneer hij naar een andere commissie zou gaan. Uit iemands reactie op zo'n opmerking kun je hopelijk wel merken of er wederzijdse interesse is. (Of nou ja, in mijn geval dacht ik eerst dat het er niet in zat, maar werd ik enkele weken later alsnog aangenaam verrast )

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2015 @ 21:10
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Onno Bekijk bericht
De kans dat het achteraf (tijdelijk) awkward zal zijn, zal altijd blijven, maar hoezo zouden je collega's ervanaf weten? Ik zou het dan gewoon niet vertellen aan je collega's...
Anyway, zie je hem ook wel eens buiten het werk? (Zo niet, vraag hem dan eens om iets samen te doen) Je kunt tijdens zo'n ontmoeting ook op subtielere wijze laten merken dat je hem leuk vindt dan letterlijk "ik vind je leuk" zeggen. Zo heb ik bijvoorbeeld ooit tegen een commissiegenoot (nu mijn vriend) gezegd dat ik hem wel zou gaan missen wanneer hij naar een andere commissie zou gaan. Uit iemands reactie op zo'n opmerking kun je hopelijk wel merken of er wederzijdse interesse is. (Of nou ja, in mijn geval dacht ik eerst dat het er niet in zat, maar werd ik enkele weken later alsnog aangenaam verrast )
Dus, ik zou het gewoon vragen?

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Onno
Mega Moderator

Onno's avatar
Standaard geplaatst op 23 januari 2015 @ 22:28
Met quote antwoorden

Ik kan geen beslissingen voor jou nemen, ik kan je alleen maar argumenten noemen waar je zelf misschien niet aan gedacht hebt. ^^ Succes!

Sarnatuile
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 31 januari 2015 @ 00:09
Met quote antwoorden

Vogel maar eerst uit of hij homoseksueel is, anders gaat het erg awkward worden, lijkt mij zo. Ik heb zelf niets tegen homoseksuelen ofzo, maar juist omdat ik het niet ben, lijkt het mij enorm awkward als een man mij leuk vind, vooral als ik ermee werk.

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten