Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Fakemon
Deze pagina opnieuw laden Morris' faketopic no. #016

Antwoord

Onderwerptools Weergave
pokéfan Jarne
Anime Forum Lid

pokéfan Jarne's avatar
Standaard geplaatst op 30 juni 2012 @ 19:08
Met quote antwoorden

Ik vind dat je het goed gedaan hebt voor zo'n moeilijke challenge. Ik zie alleen niet echt wat het voorstelt mja xD

Ik geef wel nog een challenge: mix van alle starters hun 1ste evolutie (wartortle enz. bedoel ik) en het mag geen grass, water of fire type zijn en het moet op een mens lijken (zoals Jynx of Machamp)

MAL; Fakemons; Deviantart
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 01 juli 2012 @ 12:00
Met quote antwoorden

Nja, ik vind uitdagingen wel leuk, maar als ze zo specifiek zijn als "uitsluitend dit gebruiken" of "de vorm moet dit zijn", dan zijn ze al niet zo leuk meer. Die eerste was leuk omdat ik nog de vrije hand had. Er werd alleen gezegd wat niet mocht, en dat vond ik al een stuk leuker, omdat ik tot iets heel anders ben gekomen. Dus liever in die trend, de uitdagingen. Ze moeten wel LEUK blijven. Uitdaging prima, maar ik ben geen architect. Ik wil me niet aan voorgeplande vormen moeten houden.

Dit is even iets anders. Ja, ik weet dat ik ooit gezegd heb dat ik geen bestaande Pokémon in mijn dex wil, maar ik zie daar toch van af. Zeker voor Pokémon die ik een nieuwe vorm kan geven (regiogebonden, ofzo) maak ik een uitzondering. Ik heb me altijd al afgevraagd waarom Castform voor Sandstorm (dat wel degelijk als weertype wordt gezien in de spellen (iig in B/W)) geen vorm had. Dus die heb ik even bedacht. En ik was toch bezig, dus heb ik ook meteen een nieuw weertype bedacht voor in de spellen. Eentje die wat spannender is dan wat we nu hebben.
STORM: Tijdens een storm moeten Pokémon oppassen met het gebruik van Flying-type moves en Water-type moves, want daarmee lopen ze 80% kans om geraakt te worden door de bliksem, die 1/10 van de maximale HP afhaalt.
Electric-type moves worden zoals gebruikelijk iets sterker.
Onschadelijk wanneer er een Pokémon met de ability Lightningrod in het veld staat.

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.
- Morris Both (11 maart 1994 - heden)

Mijn 3DS fc: 0130 - 1991 - 3279 PM maar als je me toegevoegd hebt.
Tijmuh
wazzup homie

Tijmuh's avatar
Standaard geplaatst op 01 juli 2012 @ 12:18
Met quote antwoorden

Ziet er weer goed uit. Ik vind vooral Sandy tof!
Ik heb wel een challenge voor je, hopelijk vind je deze wel een beetje leuk;
een mix van Arcanine, Ninetales en Rapidash, het mag echter géén van deze 3 dieren worden (hond, kat?, paard).

Remember the good, never the bad.
The best that you've known, is the best that you've had.
pokéfan Jarne
Anime Forum Lid

pokéfan Jarne's avatar
Standaard geplaatst op 01 juli 2012 @ 12:43
Met quote antwoorden

Leuk bedacht, Morris! ;D

Doe dan mijn vorige challenge maar zonder dat het een mens moet zijn, als je dat leuker vindt.

MAL; Fakemons; Deviantart
WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 02 juli 2012 @ 22:36
Met quote antwoorden

Haha, ze zien er goed uit hoor~! Ik vind the Sandy-castform het mooist. Maar is het niet beter om hem ipv Rock, het type Ground te geven? Dat past meer bij zandstrom imo.

[ Laatst gewijzigd door WhiteAbsol; 02 juli 2012 om 23:15 ]

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2012 @ 16:14
Met quote antwoorden

Meh, ik doe geen mixjes meer... Na die clown komt er niets goeds meer uit. Ook geen zin meer in mixes. Die clown gaat misschien nog wel in mijn fakedex. Met een pre-evo, ofzo

It would please me to no end if you'd look into my carecup to find out it's empty.

Tijmuh
wazzup homie

Tijmuh's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2012 @ 16:49
Met quote antwoorden

Jammer, maar ze zijn iig leuk geworden! Laatste ook weer leuk.

Remember the good, never the bad.
The best that you've known, is the best that you've had.
Hikari-san
Spriter :D

Hikari-san's avatar
Standaard geplaatst op 05 juli 2012 @ 17:01
Met quote antwoorden

Nice hoor, alleen vind ik het potje leuker dan de geest

|MAL|

Venom Symbiote
BIRD is the word!

Venom Symbiote's avatar
Standaard geplaatst op 06 juli 2012 @ 11:08
Met quote antwoorden

Een clown in je fakedex? Oke, dit topic bekijk ik dus niet meer(a). Nee, grapje^^ Ze zijn goed, maar ik heb het toch eerder op je scratches though.

Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 09 juli 2012 @ 14:54
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Venom Symbiote Bekijk bericht
Een clown in je fakedex? Oke, dit topic bekijk ik dus niet meer(a). Nee, grapje^^ Ze zijn goed, maar ik heb het toch eerder op je scratches though.
Je kwam hier al nooit, dikzak Nee hoor :P

Anyways, weer een nieuwe sprite waar ik niet zo tevreden mee ben vanwege de kleur en de shading. Ik vind dat er teveel shading op zit :\

Hiveon, mijn bug-type eeveelution. Mocht iemand betere kleuren weten, recolor hem en pm hem maar. Degene die de beste inlevert en die ik ga gebruiken mag een regelloze (let wel, niet helemaal regelloos, want de forumregels moeten wel in ere gehouden worden) request doen, binnen mijn kunnen, en die versie zal gebruikt worden.

En omdat jullie lame zijn, een leven hebben en daarom niet reageren:

Een revamp/redesign van misschien wel een van mijn meest favoriete fakes die ik ooit heb gemaakt. Klocadoo, the morning Pokémon. Gebaseerd op een haan en een oude klok (Longcase clock)
Reetz?

[ Laatst gewijzigd door Morris; 09 juli 2012 om 18:41 ]

Ssoso
Anime Forum Lid

Ssoso's avatar
Standaard geplaatst op 09 juli 2012 @ 18:51
Met quote antwoorden

Ik heb ook geen leven :Ţ

Maarja over de kleuren gesproken, geel/zwart erin houden en dan moet het lichaam ff een andere kleur nog hebben, en miss die antenne/hoorntjes/dingetjes op zijn hoofd de uiteinden iets ronder maken..

En Klocadoo is nice ^^ zijn hoofd doet me wel een beetje aan een goomba denken :Ţ En miss moet die nog een beetje werk aan zijn poten krijgen is een beetje raar imo, vooral de voor ons rechter, en ookal is het gebasseerd op een lange klok, miss is ie iets te lang

http://i-afroboy.deviantart.com
T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 09 juli 2012 @ 20:40
Met quote antwoorden

DlE FUCKING VOGEL <3

Erg nice, ik vind de 'te veel' shade wel nice. Dat is gewoon mijn style tho'.

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 09 juli 2012 @ 21:08
Met quote antwoorden

Zal ik dan ook maar even posten? Ik vind dat Hiveon er best goed uit ziet, zeker qua shading. Wat T.Tapes hier boven me al zegt, ik zie ook liever fakes met wat meer shading. Mja, als jij liever fakes met weinig shading maakt, moet je dat vooral doen, (A). Wat je over de kleuren zegt, ben ik met je eens. Maar er is vast wel iemand die recolours voor je wil maken, en met plezier

En nu heb ik ook nog wat over Klocadoo te zeggen, xD
Ik vind de outline bij de snavel en wat er onder hangt (?) wat te licht, mss kun je die ietsjes donkerder maken? Ook zou ik de outline van de snor (?) iets donkerder maken, maar dat mag je natuurlijk zelf bepalen ;D

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
Morris
[insert facepalm here]

Morris's avatar
Standaard geplaatst op 10 juli 2012 @ 01:17
Met quote antwoorden

Heb ook Spectreon maar gemaakt. De drie nieuwe kleuren voor Hiveon zijn gemaakt door mijn lieftallige assistente WhiteAbsol. Ik denk dat ik voor Spectreon als gewone sprite de middelste gebruik en voor shiny de meest linkse. Voor Hiveon wordt het voor gewoon helemaal links, en voor shiny helemaal rechts.

Spectreon, the Phantom Pokémon. Spectreon usually levitate, but they are able to materialize legs out of their tail. Spectreon are very playful and can make themselves invisible in the shadows.
Hiveon, the Investation Pokémon. While feared by farmers, Hiveon has gotten very popular among beekeepers for their sensitivity for honey and fruits. Hiveon have quite the appetite. This Pokémon can eat a hectare of grain a day.

T. Tapes
Member of Kingdoms

T. Tapes's avatar
Standaard geplaatst op 10 juli 2012 @ 01:20
Met quote antwoorden

Spectreon is awesome, erg nice. Ik vind de rechter trouwens beter dan de linker. Ook wel een mooie backstory/entry. Hiveon heeft trouwens een beetje 'afgezaagde' hoorns imo. Die buiging is zo onrealistisch. ;-;

't.tapes visitor messages best visitor messages' - Hawk, 2012
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten