Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Sport
Deze pagina opnieuw laden EK Voetbal 2012: Polen & Oekraïne #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Roselia
Woosh.

Roselia's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 22:53

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Maverick Bekijk bericht
Gadverdamme. Ik had liever gehad dat het 2-0 gebleven was, ik gunde het van Persie niet. :<

nja, als wij nou met 3 doelpunten verschil van Portugal winnen, en Duitsland wint van Denemarken, dan zijn we alsnog door!!!!!!!!!!!!!
Het zou beter zijn voor van Marwijk als Huntelaar had gescoord ja. ;-;

Heerlijk nog even wat valse hoop spreiden. : D

KABOEM.
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:01

2 doelpunten verschil van Portugal winnen en dan hopen dat Duitsland wint.

Veel succes daarmee, het is zeker haalbaar.

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Horselover
Ex-lid dat een baas was

Horselover's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:15

Pff als we zo lucky door gaan hoop ik dat we weggespeeld worden door die Russen (alweer). Dit verdiend gewoon niet om door te gaan, nee wij gaan gewoon winnen van Portugesië en laat de Duitsers maar gelijkspelen.

Van Bommel niet meer in het elftal aub. Van der Wiel ook niet en laat Vlaar maar in de basis voor Heitinga. Tevens Robben en Appelvlaai eruit. Allemaal drama.

Hulp nodig bij de belastingaangifte? Stuur een PM
Erodar
POP POP

Erodar's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:19

vlaar zou het alleen nog maar erger maken, hij is zo mogelijk nóg slechter dan heitinga

I'm a miracle, I'm a unicorn, I'm a fucking needle in the haystack! And you're just some fucking dumb hipster who's munching my hay!
Horselover
Ex-lid dat een baas was

Horselover's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:25

Laten we dan lekker ten ondergaan en tegen Portugal met Vlaar en Bouma spelen. Ronaldo maakt toch geen goals.

Hulp nodig bij de belastingaangifte? Stuur een PM
Golden Rose
Elise

Golden Rose's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:28

Robben niet eruit, maar op links.
Hoewel... Ik heb weinig hoop voor ned - por , maargoed.

gogeta12o
Anime Forum Lid

gogeta12o's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:30

haha de ondergang der ondergangen de duitsers hebben een veel beter overzicht maar ja hoop nu dat frankrijk door gaat of spanje

chaz
Oude Garde

chaz's avatar
Standaard geplaatst op 13 juni 2012 @ 23:31

Psv zal zich nog achter de oren krabben nu ze Van Bommel hebben aangetrokken.
Hoop dat Ajax zo snel mogelijk Van Der Wiel verkoopt, speelt al 2 jaar zwaar onder niveau.

Anko ownt me dik n.n
Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 00:44

Bedankt voor de felicitaties allemaal.

Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 01:29

Dat Duitslanf Denemarken verslaat lukt wel. Of wij 2 doelpunten meer als Portugal krijgen lijkt me niet.

My Deviantart
I am SPARTAAA
Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 01:57

90% van de Nederlandse elftal speelde dramatisch, het ging van matig tot slecht.
In het begin oogde het fris, maar al snel wanneer de 10 minuten verstreken waren zag je weer dat slome spel van Nederland als bij Denemarken.

Iedereen speelde slecht, ook de wissel spelers waren matig.
Uitzonderingen van spelers waarvan je weer herinneringen terug krijgt van 2010 waren Sneijder en Stekelenburg. Maar goed, van Persie was ook al een probleem in 2010, alleen bij zijn club kan hij altijd dan wel weer scoren.

Ik denk als je wijzigingen gaat maken in de basis team van Nederland zal het niet tot veel verbetering brengen. Alhoewel ik wel denk dat Huntelaar de basis plek moet verdienen en van Persie eruit moet. Robben moet denk ik een andere positie op het veld krijgen, hij kan momenteel beter zorgen voor de voorzetten dan zelf op de doel proberen te schieten.

Of van Marwijk moet eens experimenteren door Sneijder misschien als spits te zetten, al hoort hij daar niet helemaal niet thuis..hij is toch 1 van de weinige die op 2010 WK niveau speelt (misschien zorgt hij wel voor goals? ;d)

En misschien omdat Giovanni van Bronckhorst gestopt is (hij zorgde immers in het WK voor veel reddingen in de verdediging), is er misschien wel een groot gat gekomen binnen het verdediging van Nederland.

Where's my tear drop, wait, I murdered it.
Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 02:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pittig Bekijk bericht
90% van de Nederlandse elftal speelde dramatisch, het ging van matig tot slecht.
In het begin oogde het fris, maar al snel wanneer de 10 minuten verstreken waren zag je weer dat slome spel van Nederland als bij Denemarken.

Iedereen speelde slecht, ook de wissel spelers waren matig.
Uitzonderingen van spelers waarvan je weer herinneringen terug krijgt van 2010 waren Sneijder en Stekelenburg. Maar goed, van Persie was ook al een probleem in 2010, alleen bij zijn club kan hij altijd dan wel weer scoren.

Ik denk als je wijzigingen gaat maken in de basis team van Nederland zal het niet tot veel verbetering brengen. Alhoewel ik wel denk dat Huntelaar de basis plek moet verdienen en van Persie eruit moet. Robben moet denk ik een andere positie op het veld krijgen, hij kan momenteel beter zorgen voor de voorzetten dan zelf op de doel proberen te schieten.

Of van Marwijk moet eens experimenteren door Sneijder misschien als spits te zetten, al hoort hij daar niet helemaal niet thuis..hij is toch 1 van de weinige die op 2010 WK niveau speelt (misschien zorgt hij wel voor goals? ;d)

En misschien omdat Giovanni van Bronckhorst gestopt is (hij zorgde immers in het WK voor veel reddingen in de verdediging), is er misschien wel een groot gat gekomen binnen het verdediging van Nederland.
Sneijder in de spits? Ken jij eigenlijk iets van voetbal? (No Offence)

“Get out of here and move forward. This never happened. It will shock you how much it never happened.”
Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 02:04

Ik zeg toch ook dat hij daar totaal niet thuis hoort.

Maar goed, alle spits spelers van het Nederlandse elftal zijn over het algemeen niet fit.
En Sneijder is fit, het is misschien wanhopige optie..maar wat wil je anders? Als Robben of van Persie niet eens fatsoenlijk een actie kan afmaken.

Moet je misschien toch experimenteren. want anders zal Nederland nooit van Portugal winnen.

Kijk, http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/a...n-scoren.dhtml. En als ze nauwelijks kunnen scoren, wat wil je dan anders? ;d.

Where's my tear drop, wait, I murdered it.
Jari
Top 25

Jari's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 02:13

Mijn idee is Robben in de spits met Huntelaar en Cristiano van Persie op de flanken. Gewoon doen. Werkt het niet, maakt niet uit. Van Persie in de spits werkt ook niet.

Cobpyth
As Time Goes By

Cobpyth's avatar
Standaard geplaatst op 14 juni 2012 @ 02:16

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Pittig Bekijk bericht
Ik zeg toch ook dat hij daar totaal niet thuis hoort.

Maar goed, alle spits spelers van het Nederlandse elftal zijn over het algemeen niet fit.
En Sneijder is fit, het is misschien wanhopige optie..maar wat wil je anders? Als Robben of van Persie niet eens fatsoenlijk een actie kan afmaken.

Moet je misschien toch experimenteren. want anders zal Nederland nooit van Portugal winnen.
Met Sneijder ben je echt niks in de spits. Hij is niet snel en is niet groot. Sneijder is een speler met overzicht die een erg goede voorzet en een sterk afstandsschot in zijn benen heeft. De speler zou compleet zijn nut verliezen als hij in de spits zou gaan staan.

Zo dramatisch zou ik jullie spitsen trouwens niet noemen. Huntelaar en Van Persie zijn twee topspitsen. Het is niet omdat ze enkele wedstrijden wat 'minder' spelen dat ze daarom totaal onbruikbaar zijn.

Van Persie was trouwens helemaal niet zo slecht deze wedstrijd. Hij had goede loopacties en hij maakte een erg mooi doelpunt. Hij scoort dan eens en dan krijgt hij nog kritiek.

Huntelaar was in zijn tweede helft daarentegen wel compleet afwezig, maar het is dan ook een speler die rekent op de sterkte van zijn medespelers en er staat om de goed opgebouwde kansen binnen te werken.

Jullie problemen liggen ergens anders. Eerst en vooral is Robben veel te egoïstisch en houdt hij veel te weinig het overzicht en ten tweede is jullie voetballend vermogen achteraan (en daarbij reken ik ook Van Bommel en De Jong) enorm zwak. Helaas hebben jullie geen spelers om deze plaatsen op te vangen.

Ik denk dat Nederland dit EK gewoon niet sterk genoeg is om deze groep te overleven en te weinig als een echt team speelt. Ik zie nul goede combinaties en ook vrij weinig wilskracht. Dit komt misschien omdat dit team mentaal niet goed genoeg wordt begeleid bij tegenslagen. Het is opmerkelijk dat NL in een positieve spiraal kan winnen van Brazilië, maar in wat slechtere tijden zo'n spel op de mat brengt als vandaag of tegen Denemarken. Duitsland was namelijk ook zeker niet top.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten