Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Sport
Deze pagina opnieuw laden Algemeen Voetbal Topic #126

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Tim
Magistraal lid.

Tim's avatar
Standaard geplaatst op 05 juni 2012 @ 15:23

Ik denk dat AZ ook tegen zal vallen Dré. Het is natuurlijk nog wel afwachten wie er weg gaan. Ik ga wel van een vertrek van Rasmus Elm, Martens, Moisander en Poulsen uit. Maher sluit ik ook niet uit al acht ik de kans van zijn blijven groter dan het genoemde kwartet.

If there is evil in this world,
It lurks in the hearts of men.
Edward D. Morrison
Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 05 juni 2012 @ 15:38

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
Ik denk dat AZ ook tegen zal vallen Dré. Het is natuurlijk nog wel afwachten wie er weg gaan. Ik ga wel van een vertrek van Rasmus Elm, Martens, Moisander en Poulsen uit. Maher sluit ik ook niet uit al acht ik de kans van zijn blijven groter dan het genoemde kwartet.
Terugvallen is wat anders dan tegenvallen. Of het tegenvalt moeten we nog zien.

Verschil tussen AZ en Heerenveen is dat AZ denk ik in staat is betere vervangers aan te trekken, mochten die spelers vertrekken. Ook al zal de naam van Van Basten ook wel aantrekkelijk klinken voor eventuele nieuwe spelers bij Heerenveen. We zullen het nog maar even moeten afwachten.

Groningen wordt er op papier gelukkig wel beter op komend seizoen. (ook al is dat niet zo moeilijk

You can't spell awful without AWF.
Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! Friend Code: 2234-7153-7943
AmsterdamBoy
So Disrespectful

Standaard geplaatst op 05 juni 2012 @ 16:21

Immers naar Feyenoord. Goeie aankoop.

haha AZ best slim om z'n broer aan te trekken.

Tim
Magistraal lid.

Tim's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2012 @ 09:14

Anders laten we gewoon de even de Eredivisie 2012/2013 beginnen met Ajax - AZ...

Edward D. Morrison
Rimer
Burn down the disco

Rimer's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2012 @ 09:29

Vorig jaar begon ie ook met Az - PSV. Ik vind Willem II tegen NAC veel leuker.

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2012 @ 09:33

Quote:
Manolo Preciado is in de nacht van woensdag op donderdag op 54-jarige leeftijd aan een hartaanval overleden. De oefenmeester verbond zich woensdag voor één seizoen aan het gedegradeerde Villarreal en zou vrijdag gepresenteerd worden. Preciado verloor zijn vrouw in 2002 door kanker en zijn jongste zoon (2004) en vader (2011) door een auto-ongeluk.

Preciado, een van de markantste trainers van Spanje, was nimmer buiten de landsgrenzen werkzaam. Hij promoveerde in 2003/04 met Levante naar de Primera División en stond daarna bij Real Murcia en Racing Santander voor de selectie. De laatste jaren, 2006-2012, was hij voor Sporting Gijón werkzaam.

Onder leiding van Preciado promoveerde Sporting Gijón naar de Primera División. De tegenvallende resultaten resulteerden halverwege afgelopen seizoen in zijn congé. Preciado werd internationaal bekend toen hij forse kritiek uitte op nieuwkomer José Mourinho. De oefenmeester van Real Madrid diende zijn collega van repliek, maar enkele maanden later legden de twee hun dispuut bij.
Tsjongejonge, echt ongelooflijk! R.I.P.

[ Laatst gewijzigd door Dré.; 07 juni 2012 om 09:42 ]

Someday, without any doubt, you will find nakama that will protect you. There's no such thing as being born into this world alone! Friend Code: 2234-7153-7943
Tim
Magistraal lid.

Tim's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2012 @ 09:57

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Rimer Bekijk bericht
Vorig jaar begon ie ook met Az - PSV. Ik vind Willem II tegen NAC veel leuker.
Ja dat klopt. Die 3-1 was genieten in het stadion. Die arrogante PSVfags waren nergens x)

Maar Ajax uit is toch wel wat anders dan PSV thuis. Vooral voor een club als AZ.

Edward D. Morrison
Horselover
Ex-lid dat een baas was

Horselover's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2012 @ 12:14

Heerenveen heeft weer een lekker begin zeg. Ajax, Feyenoord, Twente en AZ in de eerste 6 wedstrijden. Waarvan het grootste deel ook nog uit.

Overigens. Matchfixing is momenteel erg hot, zal natuurlijk ook wel in Nederland gebeurd zijn maar wat vind men van de ontwikkelingen tot nu toe?

Erg triest nieuws over de trainer van Villarreal trouwens.

Hulp nodig bij de belastingaangifte? Stuur een PM
Rimer
Burn down the disco

Rimer's avatar
Standaard geplaatst op 07 juni 2012 @ 17:30

@tim: Ik dacht dat je bedoelde dat het raar was dat de KNVB gelijk met zo'n wedstrijd begon. Dus daarom wees ik op afgelopen seizoen. Qua grootheid voor de fans weet ik niet zo veel dan had ik het gewoon verkeerd begrepen.

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2012 @ 14:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Horselover Bekijk bericht
Heerenveen heeft weer een lekker begin zeg. Ajax, Feyenoord, Twente en AZ in de eerste 6 wedstrijden. Waarvan het grootste deel ook nog uit.

Overigens. Matchfixing is momenteel erg hot, zal natuurlijk ook wel in Nederland gebeurd zijn maar wat vind men van de ontwikkelingen tot nu toe?

Erg triest nieuws over de trainer van Villarreal trouwens.
Er zal wel eens een speler omgekocht zijn, maar ik betwijfel dat het in Nederland net zo groot zal worden als elders. Ik heb dat ik heb gelijk heb, dat je niet straks de halve Jupiler League kan wegsturen.

Maxxert
☆ ☆ ☆

Maxxert's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2012 @ 14:34

Quote:
Ajax raakt Christian Eriksen komende zomer mogelijk kwijt aan Barcelona, maar krijgt er dan wél Cristian Tello voor terug. De Catalanen willen 20 miljoen euro neertellen voor de Deense spelmaker en gebruiken hun flankspeler als extra wisselgeld.

Ajax mag één seizoen op huurbasis gebruik maken van Tello, die afgelopen jaar indruk maakte bij Barça met zijn razendsnelle rushes. De 20-jarige Spanjaard kwam tot 22 optredens en was goed voor zeven goals en acht assists. De Amsterdammers willen 25 miljoen voor Eriksen, maar vinden het aanbod van Barcelona interessant.
http://www.sport1.nl/nieuws/35709-aj...sen-kwijt.html

Chopstick
(`_´)ゞ

Chopstick's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2012 @ 14:47

Denk niet dat ze er op ingaan. Hoe groot is de kans dat hij in Barça speeltijd krijgt? Denk dat ie dat zelf ook wel door heeft. Tello huren is leuk voor een jaartje, maar biedt niet echt toekomst perspectief voor Ajax.

ಠ‿ಠ
Tim
Magistraal lid.

Tim's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2012 @ 15:43

Betwijfel of Eriksen wel aan spelen toe komt als hij naar Barca gaat en ook of hij goed genoeg is.

Edward D. Morrison
QuaLyon
Anime Forum Lid

QuaLyon's avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2012 @ 16:55

of Tello én Eriksen op huurbasis

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 08 juni 2012 @ 23:20

Trouwens.

De finale van de OFC Nations Cup gaat tussen...Tahiti en Nieuw-Caledonië. En ja, 1 van die ploegen staat dus volgend jaar op de Confederations Cup.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten