Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Anime > Bleach
Deze pagina opnieuw laden Bleach manga discussie #13

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 29 februari 2012 @ 17:58

Nah, plotkai helpt ichigo er wel doorheen :b
En anders geeft het hem wel een ande speeltje om een tijdje zonder bankai het te rooien.

Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 29 februari 2012 @ 18:17

Wat zo jammer vind, iedereen is in power gestegen sinds Aizen in het geval als hij losbreekt ofzo, en dan komen die gasten er effe tussen powerhousen. Ik verwacht dat ze wel captain level zijn, maar dat ze de captains in hun huidige vorm zouden moeten kunnen verslaan...dat zou ik niet zien zitten. Tenzij Kubo iets heel anders met ze van plan is, maar dit is Kubo, ik verwacht dat het gewoon weer ouderwets powerlevel vechten word.

Just call me KMS
The succes rate for this mission was 0%.
I guess theoretical calculations are pointless with you all.
sjakkieh
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 29 februari 2012 @ 20:33

lol wtf is dat xD zeker weer een of andere power van ichigo xD
hij doet een of andere move dat de bankais verdwijnen ofzo en ichigo heeft naderhand nog zijn bankai en doet even een GT best lame :/ ach kubo zal wel een plan hebben verder wel vet

and again genryuusai yamamoto didnt give a fuck he is a boss

Endless
w/e

Endless's avatar
Standaard geplaatst op 29 februari 2012 @ 21:32

De Arrancar hadden toch ook een Spaans thema? Wat is dan zo mis aan de Quincy's met een Duits thema?

Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 29 februari 2012 @ 22:04

Niet veel, alleen dat een titel ''oorlogsverklaring'' in het duits en een referentie naar ''van het rijk'' in het duits iets te veel weg hebben van de duitsers die de oorlog verklaren en het derde rijk stichten XDDD

doggyguard
Yagami Light!

doggyguard's avatar
Standaard geplaatst op 29 februari 2012 @ 22:19

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Seika no Goud Bekijk bericht
Niet veel, alleen dat een titel ''oorlogsverklaring'' in het duits en een referentie naar ''van het rijk'' in het duits iets te veel weg hebben van de duitsers die de oorlog verklaren en het derde rijk stichten XDDD
Nee, das te ver gezocht. Duits klinkt gewoon evil

Don't Worry, Be happy.

my animelist b!atchess
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 01 maart 2012 @ 12:41

te ver gezocht? lol nee, dat kwam meteen bij me binnenschieten toen ik KriegsErklarung en Reich las XDDD

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 01 maart 2012 @ 14:36

Na One Piece en Naruto nu ook een 'Krieg' in Bleach....Veel potentie heeft zo'n arc, mits het goed wordt uitgewerkt en we niet alleen gevechten krijgen, maar ook een (van te voren) beschreven strategie ( tliefst van beide kanten)... Deze chapter was wel weer redelijk, met een goed einde! 6.5/10

sjakkieh
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 01 maart 2012 @ 23:01

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Chef Bekijk bericht
Na One Piece en Naruto nu ook een 'Krieg' in Bleach....Veel potentie heeft zo'n arc, mits het goed wordt uitgewerkt en we niet alleen gevechten krijgen, maar ook een (van te voren) beschreven strategie ( tliefst van beide kanten)... Deze chapter was wel weer redelijk, met een goed einde! 6.5/10
lol het is bleach waar we over praten begrijp me niet verkeerd ben bleachfan op en top xD maar strategieën enzo komen hier niet voor wel een flashback ofzo zou ik waarderen xD

Killax
The Grappler

Killax's avatar
Standaard geplaatst op 01 maart 2012 @ 23:02

Laten we hopen dat dit goeie stukje lekker doorgaat.

Logia, Zoan, Mecia... I can seal their powers... All the arrogant wretched ability users! My power can't be stopped!
Seika no Goud
Diepzinnigheid

Seika no Goud's avatar
Standaard geplaatst op 01 maart 2012 @ 23:25

Bleach had nooit een heel sterk verhaal, dus het moet zich gewoon richten op waar het nog wel goed in kan zijn, lekker vechten met toffe abilities.
Bring it on =w=

Chef
Veni, Vidi, Vici

Chef's avatar
Standaard geplaatst op 02 maart 2012 @ 15:33

Naja episode 1-63 vond ik echt extreem goed, overall een dikke 9.... Dus het kan wel! en een mens mag hoop houden toch =P

sjakkieh
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 02 maart 2012 @ 15:55

idd ;p ook zitten er tussendoor nog best vette stukken tussen en de background storys ben ik beniewd naar.
en komop wie is er niet benieuwd naar de soul king en atm naar de quincys rare mask die ivan bijv. heeft :P

Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2012 @ 17:14

btw, iemand ideeën over Chōjirō Sasakibe?

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Hawk
Anime Forum Lid

Hawk's avatar
Standaard geplaatst op 04 maart 2012 @ 20:14

Hij is (nog) niet dood aangezien zijn Shikai nog actief is, maar zwaar gewond issie zeker. Een waarschuwing van de Vanderreich denk ik.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten