Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Discussie & Actueel
Deze pagina opnieuw laden Drugs #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Gođafoss
Drowning hero

Gođafoss's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 00:13
Met quote antwoorden

MDMA katers kunnen echt rampzalig zijn haha. Tijdje geleden iets van 400mg genomen, en toen ben ik echt bijna een volledige week ziek depressief geweest haha. xD Ging wel echt kneiiiiiiterhard though, ook gewoon stevig ervan gaan hallucineren en shit. Als je hallucineert van MDMA, weet je dat je veel hebt gebruikt hehehe.

Life is a perception of your own reality.
Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 09:19
Met quote antwoorden

Ik hoop dat de zaden ontkiemen en dat er tenminste eentje mannelijk is. Ik wil echt graag een plant!

I'm coming home, it's late again and I'm high as I've ever been...
You're sitting up, you're in our bed, crying for a ghost again.
No room could be as dark or as empty as ours is...
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 14:24
Met quote antwoorden

Uhm, mannelijk is wat je als stoner juist niet wil hoor.... Het zijn de vrouwtjes die de THC hebben, waar je stoned van word... En als je zo graag een plantje wil, waarom haal je dan niet een paar zaadjes bij de smartshop? Dan weet je tenminste zeker dat t goed is.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 14:29
Met quote antwoorden

Vanmiddag ff naar eindhoven om weer me voorraad bij te vullen (ga 2 coffieshops af voor 10 gram).
zal weer als gewoonlijk dat ik 5 gram White Widow haal en 5 gram Super Silver Haze.

Zorin aan een mannelijk plant heb je niks daar kan je alleen kleding en touw van maken. Wat hans al zegt dat klopt je hebt een vrouwelijke plant nodig.

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 14:42
Met quote antwoorden

Heb je daar dan ook een wietpas nodig? Ik woon in Nijmegen en hier volstaat een Nederlandse legitimatie gelukkig. Plus dat ik sowieso niet zo heel vaak naar de coffeeshop ga. Als je zoveel blowt is het een stuk voordeliger om wat meer in een keer aan te schaffen.

N3TM@SK
私は非常に投石してい

N3TM@SK's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 14:59
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk bericht
Heb je daar dan ook een wietpas nodig? Ik woon in Nijmegen en hier volstaat een Nederlandse legitimatie gelukkig. Plus dat ik sowieso niet zo heel vaak naar de coffeeshop ga. Als je zoveel blowt is het een stuk voordeliger om wat meer in een keer aan te schaffen.
Toen de Wietpas werd gebruikt was in eindhoven registratie van alleen je ID genoeg bij de coffieshop nou hebben ze dat van de hand gedaan.
Officeel mocht je maar bij 1 coffieshop staan ingeschreven maar daar letten ze niet op. Ik heb toen maar meteen bij 4 coffieshops in eindhoven laten registreren. Maar dat hoeft nou niet meer. ID is genoeg voortaan in eindhoven.

Als ik 10 gram aan wiet heb kom ik makkelijk 2 weken door.
Ik blow niet zo veel meer als in het begin toen ik begon (toen ik 10 was) met blowen toen was het 4 gram per dag dat ik rook.

Wat ik ook wel eens van mensen hier wil weten die blowen. Hoe oud was je toen je voor het eerst wiet kocht in de coffieshop.

Bij mij was het toen ik 14 was liep ik de Pink in eindhoven binnen en kwam 4 gram wiet weer naar buiten.

Fc 3DS:3952 6994 0365
05-12-2005 De dag die geen enkele PSV-er ooit zal vergeten
Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 21 januari 2013 @ 17:40
Met quote antwoorden

Quote:
Uhm, mannelijk is wat je als stoner juist niet wil hoor.... Het zijn de vrouwtjes die de THC hebben, waar je stoned van word... En als je zo graag een plantje wil, waarom haal je dan niet een paar zaadjes bij de smartshop? Dan weet je tenminste zeker dat t goed is.
Juist, ik weet dat het de vrouwtjes zijn maar was blijkbaar niet zo helder op dat moment. Je snapt wat ik bedoel toch! En dat doe ik niet omdat ik geen plek heb om de plantjes neer te zetten en bovendien ben ik skeer. Ik wil gewoon voor de lol kijken of ik deze kan laten ontkiemen dan zie ik wel verder.

Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 25 januari 2013 @ 18:37
Met quote antwoorden

Afgelopen nacht weer eens iets nieuws geprobeerd. Bij deze het verslag van de trip.

Note: Boompje = 1 blotter, bewerkt met 1mg 25I-NBOMe

Vandaag heeft Swim eindelijk de lading boompjes binnengekregen waar hij al zo lang op zat te wachten. Hierop nam hij gelijk contact op met zijn goede vriend die met minstens evenveel smart hier op zat te wachten.

In het korte telefoongesprek dat hierop volgt spreekt Swim af dat hij de zojuist ontvangen goederen diezelfde avond nog samen met zijn goede vriend gaat proeven.

Het is een uur of 10 's avonds als Swim's goede vriend arriveert en vrijwel direct leggen zowel Swim als zijn goede vriend een lekker - nouja, lekker, het was wel erg bitter van smaak - boompje onder de tong, die daar vervolgens voor een dikke twintig minuten blijft liggen. Op dat punt is Swim de bittere smaak en de bek vol kwijl helemaal zat en besluit hij het boompje door te slikken, samen met een paar goede slokken drinken. Enkele minuten later doet zijn vriend hetzelfde.

Ondertussen zijn de eerste effecten al merkbaar in de vorm van lichte visuals en een verdooft gevoel aan de tong. Verbaast als Swim is over de snelle werking is het plots 10 minuten later en zijn de effecten zeer duidelijk merkbaar. Sterke hallucinaties worden waargenomen, visuals vanuit de ooghoeken en wanneer erop gefocused ook in het directe gezichtsveld en een soort audio hallucinatie die Swim nog niet eerder heeft ervaren. Hij lijkt in staat te zijn om meer details in de muziek te horen dan ooit te voren. Ook geven beiden aan de muziek te voelen en later ook te zien. Dit gaat gepaard met een vreemd gevoel vanuit de maag. Alsof er energie vanuit de maag naar buiten gaat. Alsof de pil elk moment kan inkicken. Je kent dat wel. Maar dan de hele tijd.

Het is ongeveer half 1 als de twee besluiten om maar eens een wandeling te gaan maken en te kijken wat het besneeuwde landschap hen te bieden heeft. Na enigzins moeizame voorbereiding - voornamelijk van Swim's kant - trekt hij de deur achter zich dicht en gaan ze op pad. En ja hoor, nog geen honderd meter verder en Swim staat al geďnteresseerd naar een boom te kijken en vertelt aan zijn goede vriend hoeveel detail er wel niet in die boom te zien is. Want ja, deze trip gaat om details. Zoals eerder gezegd, details in de muziek, details in de maan, overal zijn meer details dan ooit te voren.

Na de bijzonder fijne, geenszins vermoeiende, wandeling keren Swim en zijn goede vriend terug naar de kamer waar ze de avond begonnen. Na hier enkele uren gezeten te hebben en genoten te hebben van de eerder beschreven effecten besluiten beiden nog een keer naar buiten te gaan. Dit is rond half 3. Tijdens deze tweede wandeling hebben zij het plotseling een stuk kouder en ook raakt Swim's vriend enzigzins vermoeid, hoewel Swim zelf hier geen last van heeft.

Na de terugkeer van deze wandeling spenderen ze nog een uurtje of anderhalf aan het napraten over deze fijne trip en genieten van een hele relaxte naspace, waarna Swim's goede vriend besluit dat het maar eens tijd word om op huis aan te gaan. Na elkaar nog een goede nacht gewenst te hebben en de deur op slot gedraaid te hebben gaat Swim in zijn warme bedje liggen , rookt nog een sigaretje en valt nog half naspacend in slaap.

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 14:57
Met quote antwoorden

Klinkt als een mooie trip. Is het een beetje te vergelijken met LSD? Zeker de manier van toedienen doet er natuurlijk heel sterk aan denken, maar ook de trip zelf wel. Of doet het meer denken aan 2C-B? Het behoort in ieder geval tot de gesubstitueerde derivaten van fenethylamine (2C-X etc) volgens Wikipedia.

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Hans
The One and Only

Hans's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 15:06
Met quote antwoorden

Doet meer denken aan 2C-B. Ook de vreemde hersenspinsels die vaak ervaren worden bij LSD, waren er nauwelijks tot niet.

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 17:32
Met quote antwoorden

Quote:
Doet meer denken aan 2C-B. Ook de vreemde hersenspinsels die vaak ervaren worden bij LSD, waren er nauwelijks tot niet.
Ah, ja, dat klinkt meer 2C-achtig. Biochemisch gezien ook wel logisch.

Toch vraag ik me dan stiekem wel een beetje af wat de meerwaarde is als je ook gewoon 2C-B (of als legaal alternatief 2C-I) kan gebruiken. =P Hobbyisme?

"The world's a playground. You know that when you are a kid, but somewhere along the way everyone forgets it."
Kast
Hiephiep.

Kast's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 17:57
Met quote antwoorden

Jullie ook nog wat leuke dingen om mee te experimenteren voor mensen die vrijwel nooit iets nemen? Dus niks hardcore ofzo

Zorin
Died Among Dreams

Zorin's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 18:02
Met quote antwoorden

Truffels?

Deco T. Aoreste
Aleimon Thimble

Deco T. Aoreste's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 18:41
Met quote antwoorden

Inderdaad, truffels. Mits je open staat voor psychedelica tenminste, ik ken ook XTC-gebruikers die daar geen behoefte aan hebben. Gemakkelijk te krijgen, zeer bekend dus genoeg informatie beschikbaar, relatief laag risico dat er iets mis gaat, en gewoon erg tof. ^^

Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 27 januari 2013 @ 18:48
Met quote antwoorden

Regelmatig geprobeerd. Je gaat echt hard op deze dingen. Kijk dus effe uit.

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten