Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Seks topic #64

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:07

Omdat er zat redenen/situaties kunnen zijn dat je niet even bij elkaar kan komen of wat dan ook. Ik zeg niet dat ik het boven irl dingen druk, want dat is zeer zeker niet zo.

Sowieso, als je je vriend of vriendin al niet vertrouwd, dan vraag ik me af wat je dan überhaubt in een relatie doet.

Sowieso ''praktisch niets aan hebt''. Heb je ook niets aan masturbatie dan? Vast wel, aangezien zo'n beetje 99% van de jongens dat ook wel doen. Is het precies hetzelfde, alleen laat je 't aan je vriendin zien. Big deal, irl ziet ze je pik ook.

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:10

Ik vind het niet geil om te zien hoe mijn vriend zit te rukken.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:12

Je ziet zat gevallen van kerels die video's/foto's van hun (ex-)vriendin op het internet gooien, dus in die zin snap ik meisjes die dit niet willen doen ja.
En als ik in de situatie zit van dat je even niet bij elkaar kan komen, zou ik gewoon zeggen dat we geduldig moeten afwachten tot de kans komt. Niet dat dit vaak zal voorkomen, aangezien ik m'n vriendin altijd zie in het weekend. :P

En ik denk inderdaad ook dat meisjes er weinig aan vinden om hun vriendje zich te zien aftrekken..
(eerlijk toegegeven, ik zou het wel geil vinden om m'n vriendin zich te zien vingeren, maar dan liever irl en niet via cam oid.. Maar zover krijg ik ze jammer genoeg niet xD)

[ Laatst gewijzigd door pro; 14 december 2011 om 19:18 ]

Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
~The Wonder Years
Horselover
Ex-lid dat een baas was

Horselover's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:12

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Valt me wel op dat de meest open minded mensen in dit topic nogal vaag tegenover cam shit staan.

Ik vind het zelf een andere vorm van entertainment. Voor mij gelden daar wel dezelfde regels als irl. Zou ik het met iemand doen waar ik geen relatie mee heb? NEE. Deels omdat ik onzeker ben, deels omdat ik dat niet eens wil. Zou ik het met m'n vriendin doen? Als we dat beiden willen, ja. Waarom niet? Als het iets is wat zowel jij als je vriendin leuk vind, dan zie ik absoluut geen reden om het niet te doen.
Ik kan me anders herinneren dat jij het wel voor de cam deed bij mij omdat je het zo leuk vond.

Hulp nodig bij de belastingaangifte? Stuur een PM
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:16

Ik niet. Mensen down under zijn gewoon niet helemaal koekoek.

Failing to catch me at first keep encouraged,
Missing me one place search another,
I stop somewhere waiting for you.
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:16

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door pro Bekijk bericht
Je ziet zat gevallen van kerels die video's/foto's van hun (ex-)vriendin op het internet gooien, dus in die zin snap ik meisjes die dit niet willen doen ja.
En als ik in de situatie zit van dat je even niet bij elkaar kan komen, zou ik gewoon zeggen dat we geduldig moeten afwachten tot de kans komt. Niet dat dit vaak zal voorkomen, aangezien ik m'n vriendin altijd zie in het weekend. :P

En ik denk inderdaad ook dat meisjes er weinig aan vinden om hun vriendje zich te zien aftrekken..
(eerlijk toegegeven, ik zou het wel geil vinden om m'n vriendin zich te zien vingeren, maar dan liever irl en niet via cam oid..)
Snap ik, maar dat zijn vaak ook relaties van niets.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door irri
Ik vind het niet geil om te zien hoe mijn vriend zit te rukken.
Ieder zo z'n ding.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Horselover
Ik kan me anders herinneren dat jij het wel voor de cam deed bij mij omdat je het zo leuk vond.
Awe wat schattig, kom je speciaal terug op awf waarschijnlijk via bepaalde mensen om dit te zeggen? <3 Ik wil het je wel gemakkelijker maken hoor.

Ik was inderdaad 14/15 toen ik dit deed. Ik was aan het puberen en mijn hormonen sloegen op hol en wist niet wat ik ermee aan moest. Als jij denkt dat je me hiermee hebt om dit weer naar boven te halen, zit je 't mis. Ik wil het best toegeven en schaam me er ook helemaal niet voor. Ik ben nu 21, dus alsjeblieft, ga even andere dingen doen dan gebeurtenissen van 6 jaar geleden omhoog halen. Wel lief dat je je het nog herinnert tho. <3

Edit: Dunno wie die post heeft verwijderd, maar die mag wel blijven staan hoor. Het interesseert me namelijk héél weinig. Ik kan me wel over dingen heenzetten en dingen toegeven. =) Ik wél.

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:18

bericht is al weggehaald denk?

Ag, ieder doet zo soms dingen waar je op dat moment niet bij nadenkt...

Dré.
Anime Forum Lid

Dré.'s avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:19

Hoezo worden er zomaar posts hier gedelete? Beetje raar...

Ontopic: Ik zou niet snel wat voor een webcam/camera doen nee. Lijkt me niks.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:19

Weet ik, maar mensen denken dat ze me ermee hebben, me voor schut proberen te zetten. Tough luck. <3 Het zal me aan m'n reet roesten wie het weet. Ik kan me er wel overheen zetten.

@Dré: Omdat het obvious een persoonlijke aanval was en poging tot voor schut zetten van iemand. Mag blijkbaar niet. Zo raar is het niet iig, maar het staat nog in m'n quote, dw. <3

Horselover
Ex-lid dat een baas was

Horselover's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:21

Nee hoor ik vond het alleen raar dat je zei dat je zoiets nooit zou doen terwijl je het wel degelijk hebt gedaan. Zet het dan gelijk goed neer door te zeggen dat je nu nooit meer zoiets zou doen. Zeg het dan gewoon goed.

Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:22

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Horselover Bekijk bericht
Nee hoor ik vond het alleen raar dat je zei dat je zoiets nooit zou doen terwijl je het wel degelijk hebt gedaan. Zet het dan gelijk goed neer door te zeggen dat je nu nooit meer zoiets zou doen. Zeg het dan gewoon goed.

Voel je je beledigd ofzo? o.o Alsof ik daar bij na ga denken. Ik praat over het hier en nu, zoals ik nu in het leven sta doe ik 't niet meer, zoals mijn moralen nu zijn, doe ik 't niet meer.

Anyway, ik denk dat dit persoonlijk genoeg is geweest, aangezien dit ook nogal off topic gaat en alles. (H) Move along people en voor de mensen die nog graag willen reageren, ik reageer niet meer terug. : ( Sorry.

[ Laatst gewijzigd door Dregora; 14 december 2011 om 19:28 ]

Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:27

Horselover, loop niet zo te bitchen. Heb ik niet zo'n zin in.

pro
Spritemaster

pro's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:28

Mensen veranderen nu eenmaal, live with it..

Memory is a way of holding onto the things you love,
the things you are, the things you never want to lose.
~The Wonder Years
Horselover
Ex-lid dat een baas was

Horselover's avatar
Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:29

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Dregora Bekijk bericht
Voel je je beledigd ofzo? o.o Alsof ik daar bij na ga denken. Ik praat over het hier en nu, zoals ik nu in het leven sta doe ik 't niet meer, zoals mijn moralen nu zijn, doe ik 't niet meer.

Anyway, ik denk dat dit persoonlijk genoeg is geweest, aangezien dit ook nogal off topic gaat en alles. (H) Move along people en voor de mensen die nog graag willen reageren, ik reageer niet meer terug. : ( Sorry.
Toch ben ik blij dat je je leven iig verbeterd hebt. Al een hele geruststelling, wou ik nog even zeggen.

Hurricano
Harde baas.

Standaard geplaatst op 14 december 2011 @ 19:29

Het gaat niet offtopic, het gaat toch gewoon over seksualiteit, of heb ik dat nu? :')

Met pensioen.
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten