Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Waar val jij op? #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
Falsifica
Oude Garde

Falsifica's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 09:37

Meh mij maakt het qua uiterlijk niet zoveel uit. Maar ik val voor vrouwen die gezellig in de omgang zijn, waar ik mee kan feesten en die zich ook goed ligt met mijn nogal vreemde vrienden. Een vrouw die niet de behoefte heeft om elke dag rond mij te hangen en dus ook een eigen leven heeft. En als laatste, eentje die niet mij wil laten stoppen met roken.

All I need is some paying attention, paying attention, medication.
Just some attention, paying attention, paying attention..
Jewell
The Light of Fire

Jewell's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 10:07

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Falsifica Bekijk bericht
Meh mij maakt het qua uiterlijk niet zoveel uit. Maar ik val voor vrouwen die gezellig in de omgang zijn, waar ik mee kan feesten en die zich ook goed ligt met mijn nogal vreemde vrienden. Een vrouw die niet de behoefte heeft om elke dag rond mij te hangen en dus ook een eigen leven heeft. En als laatste, eentje die niet mij wil laten stoppen met roken.
I'm right here, honey.

Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 10:10

1.75+ sowieso
Verder nog altijd echte meisjes meisjes. Elke dag hakken aan, heerlijk

Mad cuz' I'm hotter than the dude that's with ya
steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 10:14

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk bericht
Wat een verlanglijst
Weet het ... Maar eigenlijk is het gewoon ... Ja, zoals iedereen. Er zal altijd wel iets zijn, maar ze zal toch het mooiste zijn wat je ooit is overkomen.

Het is niet de tornado's die ons in de weg staan, maar wij die in de weg van tornado's staan. Leren leven met de natuur is een must. Gelijk welke gevolgen die voor ons kan hebben.
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 10:27

Nah, zoal iedereen?
Ik heb geen waslijst. Ik ben ook niet bezig met de ideale man of vrouw. Ja, ik heb een type. Maar geen eisen.

Failing to catch me at first keep encouraged,
Missing me one place search another,
I stop somewhere waiting for you.
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:05

Zelfde als Sas, 't kan me ook rustig aan m'n reet roesten. Er zal vast wel een type zijn waar ik me tot aangetrokken voel; maar ''ze'' zal vast niet aan de volledige checklist voldoen.

Liefde is uiteindelijk een oncontroleerbaar gevoel.

... Oh, wacht. De enige eis die ik heb: Ze mag niet achterlijk oud zijn. Want waarom zou je een relatie vatten met iemand die 7 jaar ouder is of zo? Gaat ook voor ´achterlijk jong´.

[ Laatst gewijzigd door Ravons J. Daro; 24 juni 2012 om 11:36 ]

I've traced your shadows on the wall. Now I kiss them.
Anime!
abortuskoningin 2013

Anime!'s avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:22

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Ravons J. Daro Bekijk bericht
Zelfde als Sas, 't kan me ook rustig aan m'n reet roesten. Er zal vast wel een type zijn waar ik me tot aangetrokken voel; maar ''ze'' zal vast niet aan de volledige checklist voldoen.

Liefde is uiteindelijk een oncontroleerbaar gevoel.

... Oh, wacht. De enige eis die ik heb: Ze mag niet achterlijk oud zijn. Want waarom zou je een relatie vatten met iemand die 7 jaar ouder is of zo?
En het moet geen tienermoeder zijn neem ik aan.

Joodse leugens
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 11:30

Dat maakt me niet eens zoveel uit.

Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 12:03

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloedserieus Bekijk bericht
1.75+ sowieso
Verder nog altijd echte meisjes meisjes. Elke dag hakken aan, heerlijk
Precies, behalve voor mij beter de short achtige meisjes meisjes! dus alles 1.75- (maar niet zo klein dat ik er overheen ga struikelen )

Where's my tear drop, wait, I murdered it.
steffoeke214
Roi du soleil

steffoeke214's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 16:36

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk bericht
Nah, zoal iedereen?
Ik heb geen waslijst. Ik ben ook niet bezig met de ideale man of vrouw. Ja, ik heb een type. Maar geen eisen.
Je hebt een type, en uiteindelijk val je dan op iemand die er totaal niet aan beantwoordt. Dat bedoel ik daarmee.

Het is niet de tornado's die ons in de weg staan, maar wij die in de weg van tornado's staan. Leren leven met de natuur is een must. Gelijk welke gevolgen die voor ons kan hebben.
Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 16:39

Ik val meestal op donkerharige jongens en ik heb het liefste een jongen die (iets) groter is dan ik en die verder een normaal postuur heeft. Voor de rest is het wel prettig als we qua intelligentie op 1 lijn zitten. Verder val ik op jongens met een goed gevoel voor humor, maar waar je ook een serieus gesprek mee kan voeren. En hij moet me wel in mijn waarde laten. Ik ben erg onzeker, dus als een jongen daar begrip voor heeft is dat ook wel zo prettig.

Edit: Ohja! En geen jonge broekkies. Ik val op zelfstandige mannen die weten hoe ze hun eigen boontjes moeten doppen.

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 17:17

Met of zonder eigen appartement, Joke? xD

Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 20:10

Maakt me niet uit, iemand kan ook nog thuis wonen, maar al ontzettend zelfstandig zijn. ;)
Hoewel ik het bij mij huidige vriend wel heerlijk vond dat hij geen rekening meer hoefde te houden met op tijd thuis zijn voor zijn ouders e.d. ^^"

If walls break down, I will comfort you. If angels cry, oh I'll be there for you.
"Mijn kat is mijn engel, mijn liefste troeteldier. Met een hart vol liefde en een tong van schuurpapier." :')
Ravons J. Daro
Quite.

Ravons J. Daro's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 20:27

... Op tijd thuis zijn voor zijn ouders? o.o Zelfs ik woon nog thuis (Herp) en dat heb ik niet.

Kyna
Leader of lost souls.

Kyna's avatar
Standaard geplaatst op 24 juni 2012 @ 20:31

Toch komt het nog vaak voor.. Ook op onze leeftijd. ;)
Maar ik vind jou sowieso erg zelfstandig overkomen.

Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten