Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Overige > Liefde en relaties
Deze pagina opnieuw laden Waar val jij op? #2

Onderwerp gesloten

Onderwerptools Weergave
RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 13 maart 2012 @ 23:07

Uiterlijk wise zou ik eerder naar halfbloed neigen . Zowel donker getint of richting het aziatische.

Maar gewoon een blanke meid is ook niks mee xD. Tegenwoordig weet ik niet eens waar mijn directe voorkeur ligt. Als ik haar er leuk uit vind zien zal ik er moeite voor doen om haar te leren kennen en meestal dan zie ik ook wel weer verder :<. Soms klikt het en ga ik haar leuk vinden en soms niet. Moet net die klik er zijn x3.

Naja zoals ik voorgaand zeg, mij nemen zoals ik ben. Lief en grappig zijn. Durven een weerwoord te hebben. me soms voor de gek houden. Allemaal leuk :3. En leuk is dat ze soort of dezelfde interesses heeft tot een zekere hoogte :3.

Maar ik merk t wel :3.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 00:59

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinotX Bekijk bericht
Uiterlijk wise zou ik eerder naar halfbloed neigen . Zowel donker getint of richting het aziatische.

Maar gewoon een blanke meid is ook niks mee xD.
Je hebt ook mooie blanke mixjes zoals Jessica Biel!

Daarom zeg ik ook, een dame met een gemixt uiterlijk! Dat kan heel breed dus zijn (bij halfbloedjes wordt er namelijk wat krapper gedacht). Dus eigenlijk kan ik ook gewoon op dochters vallen waarvan geen van de ouders van buitenlandse afkomst is.

Maar toch zijn het wel weer de mixjes die het voor me aantrekkelijk maken.
Ik dacht ooit dat ik op een volbloed Nederlandse ben gevallen (omdat ze er bijzonder mooi uitzag want het was overduidelijk een blanke dame), bleek ze toch kwart Indonesische roots te hebben.

Lol, dus toch meestal als ik op blanke dames val dan hebben ze toch ergens weer roots vandaan.

[ Laatst gewijzigd door Pittig; 14 maart 2012 om 01:19 ]

RobinotX
☞゚ヮ゚)☞

RobinotX's avatar
Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 08:36

Echt pure mensen heb je niet meer. Op de Chinezen daar gelaten. Uiteindelijk als het menselijk ras nog lang blijft bestaan zal het uiteindelijk zo zijn dat we in donker getinte mensen veranderen met spleetogen xD.

Music is a moral law. It gives soul to the universe, wings to the mind, flight to the imagination, and charm and gaiety to life and to everything. - Plato
Dregora
Haters gonna hate~

Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 09:42

Quote:
Echt pure mensen heb je niet meer. Op de Chinezen daar gelaten. Uiteindelijk als het menselijk ras nog lang blijft bestaan zal het uiteindelijk zo zijn dat we in donker getinte mensen veranderen met spleetogen xD.

En dan ook grote konten en kleine borsten? (H)

Pittig
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 12:29

Quote:
Lol, het zou zomaar kunnen dat je dan een soort van Brazilië effect in Nederland zult krijgen? ;d.

Dat hele mixjes maken is ook wel gezond voor elkaar als mens zijnde, dan maken we minder gauw een verschil van elkaar. Lol..het zou helemaal grappig zijn dat ik als halfbloedje zijnde kinderen zal krijgen die gewoon vier afkomsten dragen van vier verschillende richtingen.

[ Laatst gewijzigd door Pittig; 14 maart 2012 om 12:44 Reden: lolllllllll nee hoeft niet ;D ]

Bloedserieus
the creatorx

Standaard geplaatst op 14 maart 2012 @ 20:32

Daarbij zijn halfbloedjes negen van de tien keer misdadig mooi

Mad cuz' I'm hotter than the dude that's with ya
Mayuki
嬉ですよ〜

Mayuki's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2012 @ 16:52

Ik val denk ik op lange jongens, liefste met zwart haar. Hij hoeft van mij niet de grootste slijmbal op aarde te zijn, als ie maar gevoel voor humor heeft, dat is erg belangerijk.
Ook vind ik het leuk als hij over wat kennis beschikt, zodat ik met veel onderwerpen met hem kan discusseren. Niet dat het een of andere domme mooiboy is.
Ik val ook meestal op wat oudere jongens, dus een leeftijdsverschilletje mag wel.

Always in the mood for Sebastian, Izaya, Sasuke, Shizuo, Ishida! ( = w = )
kristyyboy
Nobody's perfect

kristyyboy's avatar
Standaard geplaatst op 18 maart 2012 @ 20:54

^ oke dan voldoe ik aan de eisen (geintje)

maargoed

Ik val over het algemeen op alle soorten meiden. Waar ik het meest voor val zijn de ogen. Tot nu toe had iedereen waar ik iets mee had (3 meiden maargoed) dezelfde soort ogen. Niet te dik of te dun. Niet zo iemand die continu haar blackberry ofzo gebruikt. gevoel voor humor, iemand waarmee ik over redelijk intelligente dingen kan praten.

Ava by maverick
The most amazing part of the human body are the eyes. They are the mirrors of your very own soul. ~Krist den Dekker
Saskia
Diva.

Saskia's avatar
Standaard geplaatst op 22 maart 2012 @ 20:55

Quote:
Aan de eerste 3 punten kan ik je twee manier aan helpen ;D *wenkbrauw wiebel* de laatste moet ik me zelf in chocolade pasta gaan insmeren :3.
Ja hoor..

Hmm.. Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor donkere jongens. Als het de huidskleur niet is, dan wel t haar etc.
Bruin haar
Groene ogen
Donkere huidskleur.

Heb 1 keer iets met een blonde jongen gehad.. Zeldzaam en geen succes.
Meiden ook altijd donker....

Ik heb gewoon iets met donker ;D

Tim
Magistraal lid.

Tim's avatar
Standaard geplaatst op 23 maart 2012 @ 15:21

Geen specifieke voorkeur. Zolang de dames maar knap zijn

If there is evil in this world,
It lurks in the hearts of men.
Edward D. Morrison
Hardcore Kidd
Allang geen hardcore meer

Hardcore Kidd's avatar
Standaard geplaatst op 23 maart 2012 @ 19:01

Geen echte voorkeur, moddervet alleen niet :P. Zolang ze maar aardig zijn.

Casual as usual
Rangabang
Fuck the U.S.A.

Rangabang's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2012 @ 20:19

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kyna Bekijk bericht
Mwah die zijn er genoeg hoor, hoewel ik niet weet wat "jouw soort humor" is.
Ik houd van humor die niet-politiek correct is.

I hate the sun, i'm a creature of the night
._________________________________________________ ____
To think, i killed a cat, and may i say, not in a gay way.
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2012 @ 20:23

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Rangabang Bekijk bericht
Ik houd van humor die niet-politiek correct is.
Ken je Frankie Boyle? Als je hem niet kent, ga je schamen en zoek wat van hem op. Hij is een eindbaas.

J0rdii
Anime Forum Lid

Standaard geplaatst op 26 maart 2012 @ 20:42

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
Geen specifieke voorkeur. Zolang de dames maar knap zijn
Dan heb je wel een voorkeur xD

Ik heb eigenlijk een vrij brede 'range' qua wat ik knap vind... Blond, bruin, getint, blank, maakt me niet zo veel uit... Ik heb alleen wel een zwak voor meisjes die kleiner zijn dan mij... Maar dat zijn er vrij veel met m'n 1.87 xD

As for de vraag; Waar val je op? Meestal val ik op de grond...

Irri
bouwvakker

Irri's avatar
Standaard geplaatst op 26 maart 2012 @ 23:49

In navolging van het liefdesadviestopic: Ik wil een jongen met een VET GROTE AUTO. Zo.

Why take the stairs when I got a perfectly good canoe?
Onderwerp gesloten

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten