Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Pokemon > Fakemon
Deze pagina opnieuw laden ShinyMightyena's Fakes 3

Antwoord

Onderwerptools Weergave
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 15 januari 2012 @ 15:26
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteAbsol Bekijk bericht
Nou ik zal je wel eens laten weten waarom je er misschien uit ligt:
- De shading van je sprite is neit echt goed.De rechterkant van het masker (?) is helemaal zwart. Maar de hoorn aan de zijkant heeft weer highlight. Voorzover ik weet kan dit noet,
- De outline. De outline rond het hoofd is veel te donker, waardoor het er rommelig uitziet.
- Het knippen en plakken. De poten zijn slordig aan het lijfje geplakt ook ziet dan dingetje op zijn hoofd er opgeplakt uit. Ik vind dat de staart weinig toegevoegde waarde heeft.

Het is niet dat ik je wil afkraken, maar deze sprite is echt beneden je niveau.
Welke Pokémons heb je gebruikt? Ik zie Wooper en Farfeth'd?
1. Het masker hoort zo, zo is het bij de originele sprite ook. Met de hoorn heb ik wel een foutje gemaakt, ja.
2. Het grootste deel van de outline bij het hoofd is van de platen op de achterkant, vandaar dat er veel zwarte outline is.
3. Ik heb niks geplakt, alles is met de had getekend, op Wooper zelf na (waarvan nauwelijks iets over is want ik moest zijn staart wel scratchen). De staart vond ik zelf wel leuk om erin te houden.
De pokemon waren Wooper, Farfetch'd en Anorith (het harnas + de klauwen).

Yellow
Ava by WhiteAbsol

Yellow's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 14:08
Met quote antwoorden

at whiteabsol ik vind hem we lmooi.

wat moet ik hier inzetten/....!!!
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 14:40
Met quote antwoorden

Omdat Yellow mijn topic toch al heeft gebumpt, hier mijn sprite van de eerste ronde.

@ wie dan ook had gezegd dat ik een wit randje om het gewei had gemist, ik heb het wel gedaan in eerste instantie, maar dat zag er niet goed uit.

WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 14:44
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door ShinyMightyena Bekijk bericht
Omdat Yellow mijn topic toch al heeft gebumpt, hier mijn sprite van de eerste ronde.
http://fc03.deviantart.net/fs71/f/20...fa-d4ofgtk.png
@ wie dan ook had gezegd dat ik een wit randje om het gewei had gemist, ik heb het wel gedaan in eerste instantie, maar dat zag er niet goed uit.
Ah, ik vond hem al zo nice toen je hem instuurde~!
Je sprite voor de tweede ronde is ook niet mis ;D

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 10 februari 2012 @ 14:45
Met quote antwoorden

Quote:
Ah, ik vond hem al zo nice toen je hem instuurde~!
Je sprite voor de tweede ronde is ook niet mis ;D
Bedankt. Jij weet wel welke het is.
Maar die van de tweede ronde heb ik wel even mee gevochten zeg, jemig.

Rates/requests?

[ Laatst gewijzigd door ShinyMightyena; 12 februari 2012 om 15:47 ]

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 15:48
Met quote antwoorden

Nieuwe sprite.

Charizard/Feraligatr met een beetje Sceptile als basis en voor de benen.
Vleugels en alle schubben (op die op de armen na) zijn gescratched.

Rates/requests?

WhiteAbsol

Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 17:16
Met quote antwoorden

Ik vind hem echt goed gelukt, hoewel de linkse vleugel niet helemaal klopt volgend mij, maar ze zij wel goed gescratched. Misschien een mixje tussen Noctowl en Skunky?

If you ever walk alone, take my hand. Because you never walk alone. ~♥
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 17:20
Met quote antwoorden

Quote:
Ik vind hem echt goed gelukt, hoewel de linkse vleugel niet helemaal klopt volgend mij, maar ze zij wel goed gescratched. Misschien een mixje tussen Noctowl en Skunky?
Wat is er niet helemaal goed aan, dan? Redlines misschien?
En ik wacht nog even met die request, ik voel me niet helemaal lekker en ik heb echt geen zin in mixen.

En nog even een lelijke faal mix posten:

Request van iemand op DeviantArt, Zoroark/Sceptile.

Blasting_Flame
Anime Forum Lid

Blasting_Flame's avatar
Standaard geplaatst op 12 februari 2012 @ 18:21
Met quote antwoorden

Ik vind hem eigenlijk best wel goed hoor. Hij ziet er raar uit oké, maar hij ziet er wel gewoon goed uit. Geen slordigheden ontdekt..

We'll find a way, when All Hope Is Gone!!!!
ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2012 @ 17:08
Met quote antwoorden

@ Blasting_Flame; bedankt.

Hier nog mijn inzending voor ronde twee van het toernooi:

delluna
I haZ CheezburGerZ :3

delluna's avatar
Thumbs up geplaatst op 14 februari 2012 @ 17:57
Met quote antwoorden

OMG jij kan zo mooi scratchen!!!!!
RQ: Zou je misschien kyogre met ho-oh kunnen scratchen met de colouring van gallade(shiny)

als je dit kan ben je mn nieuwe idool!

Hikari-san
Spriter :D

Hikari-san's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2012 @ 19:39
Met quote antwoorden

Laat ik hier ook even rate !

De Charizard/Feraligatr vind ik zeer awesome. Alleen denk ik dat de vleugels wat te groot zijn. De staart zou je misschien ook i.p.v achter het hoofd te laten doorgaan tussen het hoofd en de vleugel laten doorgaan. Als je snapt wat ik bedoel. Anders pm je me maar even ;D.

Zoroark/Sceptile is ook nice. Alleen zou je misschien een staart kunnen toevoegen aangezien hij nogal raar staat imo. Weet niet of dit komt omdat er geen staart is maar ik vind hem raar staan. Als ik mis zit zeg het me even. Verder kun je misschien de voor ons rechter hand wat kunnen omdraaien. Vind hem nogal raar naar rechts draaien. Kan aan mij liggen. Leuk gedaan ! Vooral het haar sluit mooi aan.

En de Mew is zeker leuk gedaan. Hij is ook niet voor niks door de 2de ronde geraakt. Alleen zou imo de staart wat korter mogen en de oren wat beter laten aansluiten door wat pixels te veranderen. Patroon vind ik wel awesome overgenomen !

Keep up the good work, Elaine !

|MAL|

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 14 februari 2012 @ 20:07
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door delluna Bekijk bericht
OMG jij kan zo mooi scratchen!!!!!
RQ: Zou je misschien kyogre met ho-oh kunnen scratchen met de colouring van gallade(shiny)

als je dit kan ben je mn nieuwe idool!
Een uitdaging, daar hou ik van. Ik ben op dit moment alleen met iets anders bezig, en ik moet die van WhiteAbsol ook nog even doen.

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Hikari-san Bekijk bericht
Laat ik hier ook even rate !

De Charizard/Feraligatr vind ik zeer awesome. Alleen denk ik dat de vleugels wat te groot zijn. De staart zou je misschien ook i.p.v achter het hoofd te laten doorgaan tussen het hoofd en de vleugel laten doorgaan. Als je snapt wat ik bedoel. Anders pm je me maar even ;D.

Zoroark/Sceptile is ook nice. Alleen zou je misschien een staart kunnen toevoegen aangezien hij nogal raar staat imo. Weet niet of dit komt omdat er geen staart is maar ik vind hem raar staan. Als ik mis zit zeg het me even. Verder kun je misschien de voor ons rechter hand wat kunnen omdraaien. Vind hem nogal raar naar rechts draaien. Kan aan mij liggen. Leuk gedaan ! Vooral het haar sluit mooi aan.

En de Mew is zeker leuk gedaan. Hij is ook niet voor niks door de 2de ronde geraakt. Alleen zou imo de staart wat korter mogen en de oren wat beter laten aansluiten door wat pixels te veranderen. Patroon vind ik wel awesome overgenomen !

Keep up the good work, Elaine !
Bedankt voor de rates. Bij de Charizard/Feraligatr ging het me bij de vleugels er meer om dat het er goed uitzag, niet dat ze leken op die van Charizard.
Bij Zoroark/Sceptile heb ik nogal wat ruzie gehad om het er goed uit te laten zien, maar ik vind hem nog steeds niks, eigenlijk. Aan de handen en voeten heb ik alleen de nagels verkleurd, en de staart had ik weggelaten omdat ik dacht dat dat er beter uit zou zien. Maar ja, volgende keer beter, denk ik.
Bij Mew wou ik de staart eigenlijk even lang laten als hij eigenlijk was, vandaar. Met de oren had ik ook nogal ruzie, omdat ik ze helemaal moest scratchen en dat lukte niet zo goed. Toch bedankt.

ShinyMightyena
Ava made by WhiteAbsol.

ShinyMightyena's avatar
Standaard geplaatst op 25 februari 2012 @ 17:50
Met quote antwoorden

*bump*

Hurr durr dat animatie. Niet echt de beste ter wereld, maar ik vond de gewone sprite te leuk om het te laten. En ja, ik had teveel zin in scratchen om het niet te doen.

Rates/requests?

krawk
pokemon penguin

krawk's avatar
Standaard geplaatst op 25 februari 2012 @ 17:57
Met quote antwoorden

Heel erg leuk!
hoe annimeer jij die afbeeldingen?

ava by Maverick
Als je mij een god vind, ga dan maar snel een bril kopen.
Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten