Anime Wolken Forum

Ga terug   Anime Wolken Forum > Algemeen > Art & Fiction
Deze pagina opnieuw laden AWF Kart: Dual Strike #4

Antwoord

Onderwerptools Weergave
Aerival
Harlequin of Love

Aerival's avatar
Standaard geplaatst op 05 december 2011 @ 22:14
Met quote antwoorden

Sinterklaas cadeautje voor AWF. :>

Race 4.2: Desert Temple (Part III)
Noof: We gaan nog eens kijken wat iedereen aan het uitsteken is. De Anime Wind ligt op kop met de Cool Blizzard en de Super Zorro vlak achter hen.
Nick: De Design Express en de Lolicon Mobile zetten samen met de Writer's Block en de Soaring Hawk de achtervolging in. n.n
Noof: De White Butterfly en de Tuig Kart zijn ook weer op pad. Gijsie staat voor het hek, en van zodra dat weer opengaat wacht er narigheid. .o Rotkat.
Nick: De Coffee Berserker staat vlak achter de Admin Racer, en daar komt de Efteling aan...
Hek: *begint naar omhoog te gaan*
Super Zorro: Mreeoww... >: D *glijdt stiekem onder het hek door*
*klik*
Hek: *valt terug naar beneden*
Super Zorro: Nyargh!
Joeri: H, ik dacht dat ik iets hoorde.
Gijs: Dat dom ding dat terug naar beneden viel, ja. >_>
Hek: *gaat weer naar omhoog*
Super Zorro: *ligt versuft op de grond*
Gijs: Eindelijk. *rijdt naast Super Zorro door*
Joeri: *ziet Super Zorro liggen* O_O ...dat was het dus... geluk bij een ongeluk. x.x
Coffee Berserker: *rijdt over Super Zorro heen*
*BOEM*
Kimes & Robinot: ...huh?
Efteling: *steekt voorbij*
Faunaat: Wat het ook was... goed voor ons. ._.

Noof: Hmm... wat zit er nog allemaal verborgen tussen die oude rommel?
Nick: Als we dat op voorhand zeggen is de pret ervan af. n.n
Noof: True.Oh kijk, de achtervolgers zijn bij de item boxes.

Gyard: *knalt de Lolicon Mobile opzij met een bazooka*
Gohma: *gooit nog snel een Super Bombu*
*BANG*
Tutututurutu~
Soaring Hawk: *weet aan de explosie te ontkomen met een Starman*
Writer's Block: *wordt wel gegrepen*
Sakatho: Wacht maar. Voor als we in een betere situatie zitten...

Noof: Ik denk dat Sakatho een van de speciale speelgoedjes die we nog niet gezien hebben vast heeft. .o
Nick: Idd. o.o We moeten nog de Specials van de Writer's Block en de Design Express zien.

Cyber: Tijd om iedereen een kopje kleiner te maken. Thunder!
Soaring Hawk: *knalt de gekrompen Design Express opzij*
Devian: Oef, gelukkig waren we nog 2 seconden invincible. ^_^
Deco: U-hu. Zr goede zaak voor ons. =D
Nick: Zeer goede zaak voor de Soaring Hawk idd, want ze naderen de eerste 3 karts met rasse schreden. n.n
Urya: Zo, nu we weer terug normaal zijn... *kijkt naar Anko* Nou ja, “normaal”... wat hebben we, tuig?
Anko: *vuurt een Objection richting de White Butterfly maar mist op een haar* Fuuuu-
Joeri: Omg yes, een Teleporter :”D *gebruikt*
Design Express: *wisselt plaats met de Admin Racer*
Aurao: Huh? D;
Gyard: Fuuuuuuuuuuuuu een teleporter >_> Kut Joeri.
aggron: Gouden paddestoelletje.
Faunaat: Daar, een schans! Gebruiken!
aggron: Okidokie.
Kimes: *sigh* Wat hebben wij?
Robinot: Geen idee. o.o
Kimes: Laat eens zien? ...ohhh, dat is een van mijn producten. n.n Geef hier. *grijpt uit Robin's handen* Icarus Wings!
De Coffee Berserker kreeg plots vleugels + een snelheidsboost. Na een tijdje gestegen te hebben gingen de vleugels eraf en gleed de Coffee Berserker naar beneden met een zeil. (Zoals Mario Kart 7, dus.) Hier haalden ze de Efteling en Design Express makkelijk mee in.

Noof: En ondertussen zitten we met 8 man vooraan. 4 karts, dus. .o
Nick: Yep, en ze zijn ook bijna buiten maar ze zullen eerst nog het hoofd moeten bieden aan een leuke verrassing. n.n
Henduluin: Ok Mulder, zet je schrap... shit is about to happen. :x
Mulderman: Mjah. *kijkt angstig rond*
Aerival: Ik zie nog niets... jij, Hes?
Fruxano: Nope. Oh wacht, wat is dat daar in de verte?
Defis: Gordijnen ofzo? o.o
Artemis: Zr antieke gordijnen, lijkt me. D:
Deco: En waar schuilt precies het gevaar in die gordijnen? ._.
Devian: Dat zullen we wel zien als we erachter zitten, neem ik aan?
Aerival: Ik vrees dat het tegen dan al te laat is... *houdt de radar in de gaten* De rest gaat voor problemen vragen als ze niet snel op hun radar kijken ipv naar die gordijnen te staren en verwachten dat ze daardoor vanzelf opengaan.
Anime Wind: *rijdt door een gordijn*
Mulderman: Nog meer gordijnen... veel hinder hebben we er nochtans niet doo..
*BAM*
Anime Wind: *botst tegen een muur die achter het tweede gordijn zat*
Aerival: Kijk, daarom moet je hier goed op de radar letten. *slalomt mooi tussen alle valstrikken verborgen achter de gordijnen door* Ziezo. ^_^ En kijk, daar is de uitgang.
Zorro Kart: *rijdt in een valkuil*
Artemis: >_< Hoe is die kut Roeland hier in hemelsnaam doorgeraakt.
Defis: Oh... ik denk dat ik al weet hoe. *kijkt naar de radar* >_>
Deco: Wauw, wij zijn er doorgeraakt zonder de radar te gebruiken. Lucky!
Admin Racer: *knalt ook tegen een muur aan*
Jari: Hihi, wij hoeven nog niet eens langs die gordijnen, want korte kut. ;D
Gohma: Ze hebben zelfs een item box hier gelegd... jammer dat het geen upgrade is, maargoed. *werpt een doelwitzoekende raket naar De Soaring Hawk*
*BOEM*
Deco: Oh kut. Maar... ik dacht dat niemand op dit ogenblik een item had? ._.

Nick: Terwijl dat de achterban met de gordijnen aan het vechten is gaan wij nog eens de stand overlopen. o.o
Noof: Als Febe hier die rotkat zou losgelaten hebben denk ik niet dat 'ie veel gedaan zou hebben. .o
Nick: De Cool Blizzard ligt stevig op kop met de Lolicon Mobile in de achtervolging, en daarachter de Soaring Hawk. o.o
Noof: De Anime Ruft en Rotkat Kart zijn ook net door de gordijnen heen en begeven zich naar de uitgang. .o
Nick: En terwijl Gijs zich blijft stukrijden op dezelfde muur baant de Writer's Block zich een weg doorheen de gordijnen. Oh, en ze hebben nog altijd niet hun Special gebruikt. o.o
Noof: En Gijssie heeft eindelijk door dat 'ie beter een ander gordijn neemt maar daar heb je de White Butterfly en de Tuig Kart al. .o
Nick: En tot slot, heb je de Coffee Berserker, Efteling en Design Express die vechten voor de tiende plaats. n.n
Noof: En de laatste speelgoedjes van deze race komen eraan. Benut ze snel want daarna is het tijd om de zandbak te verlaten en naar huis te gaan. .o

Aerival: Veel soeps zullen wij niet meer krijgen...
Fruxano: Reflector.
Aerival: ...ok, dat is wel nog leuk. Ookal beschermt het ons niet tegen een Blue Shell... ._.
Fruxano: Jinxed it.
Devian: Hmm, jachtgeweer. Sorry Hes, maar wij willen winnen. *richt* Even inbeelden dat de Cool Blizzard Aurel zijn jeweetwelwat is en ik kan niet missen. *PANG*
*reflect*
Soaring Hawk: *krijgt de kogel terug*
Fruxano: From Friesland, with love. Kusje.
Devian Dan krijgen jullie het tweede schot. *schiet de voorbijrijdende Lolicon Mobile point blank*
Lolicon Mobile: *wordt door de korte afstand zwaar opzij geduwd*
Gohma: De Cool Blizzard is nu een verloren zaak maar jullie gaan hier mooi niet zomaar weg. *werpt Super Bombu terug*

Noof: Het ziet ernaar uit dat de Cool Blizzard vandaag de zege binnenheeft, tenzij dat ze nog een Blue Shell op hun dak krijgen EN in drijfzand sukkelen. .o
Nick: Idd. o.o Beetje dom dat no. 2 & 3 liever hun tweede plaats proberen vast te stellen ipv te hopen dat de andere nog met de Cool Blizzard kan afrekenen imo. Want de afstand is nu wel rg groot geworden. Maargoed, eens kijken wat de rest gaat krijgen.
Artemis: Eat it, Roeland. *laat een Blue Shell los*
Fssssssssssh~
Aerival: GODVER- >_<
Fruxano: Dorie.
*BANG*
Deco & Jari: *zien de schokgolf in de verte* Goed, we maken nog een kans.
Henduluin: Special! *gebruikt* Niiiiice, Excalibur.
Sakatho: Wel, tijd voor onze Special I guess, of we missen een item box. BLOCK FESTIVAL! *werpt een blokje in de lucht*
Opeens kwamen tientallen blokjes uit het niets en begonnen rondom de Writer's Block te dansen. Al de blokken hadden een bepaald symbool.
Sakatho: Eens kijken of we geluk hebben met de lotto vandaag. *reikt naar de dansende blokken en neemt er een beet* Het vuursymbool. *pakt er nog een* Regen. En de laatste... wijd, niiiice.
De blokken rondom de Writer's Block schoten allemaal uit elkaar, vatten vuur, en regenden overal op het parcours neer.
Aerival: Wtf is dit nu weer. >_<
Fruxano: Rustig, want die twee achter ons hebben ook prijs.
Jari: Ja godver, moest dat nou.
Deco: Op deze manier halen we nooit in. >_>

Nick: En daar is dan eindelijk de Special van de Writer's Block, Block Festival. n.n
Noof: Wat een enorm creatieve en veelzijdige Special kan zijn..o
Nick: Nadat de blokken rondom de Writer's Block zijn beginnen dansen, moet Sakatho drie blokken nemen om het element, type en bereik van hun Special te bepalen. o.o
Noof: En karts die tegen de blokjes tijdens het lotto proces botsen krijgen ook een ferme klap. .o

Sakatho: Ok, en om af te sluiten... rijd daar ff het zand in want we hebben een paddestoel.
Writer's Block: *schiet door het zand langs de Soaring Hawk en de Lolicon Mobile heen*
Aurao: We zijn nu iig tweede, maar ik verwacht niet dat we de Cool Blizzard nog zullen inhalen. D;
Sakatho: Je weet maar nooit...
Nick: Er zal idd nog snel iets moeten gebeuren of de Cool Blizzard heeft deze race in de pocket. o.o
Aerival: Er is al genoeg gebeurd imho. ~_~

There ain't no rest for the wicked until we close our eyes for good~
Aerival
Harlequin of Love

Aerival's avatar
Standaard geplaatst op 05 december 2011 @ 22:15
Met quote antwoorden

^Tweedelige post, eerst naar omhoog^

Henduluin: Ik zal met plezier voor nog wat opschudding zorgen. [geek mode]EKSSSUUUU-
KALIBURRRRRRRRRR[/geek mode]

Aerival: ...I can has Rho Aius*? =( *ziet de flits aankomen*
*Writer's Note: Een schild dat in staat is om Excalibur te stoppen

Iedereen: *ziet de ravage* B-r-o-k-e-n.
Aerival: Nou ja, gelukkig is iedereen tussen ons en de Anime Wind geraakt want anders...
You thought everyone got hit...?
Aerival: o_o?
Lolicon Mobile: *komt plots ergens vandaan*
Jari: Nope.
Gohma: Chuck Testa!
Aerival: Ah godver >_< Sterf met die kut upgrade van jullie.
Jari: Dit gaat wss de laatste keer zijn dat we hem zullen gebruiken. =(
Gohma: Idd. Het breekt mijn hart dat we spoedig afscheid ervan moeten nemen... ;_;

Nick: De Anime Wind mag dan wel een enorme zaak gedaan hebben hier, de zege zal voor de Cool Blizzard of de Lolicon Mobile worden. o.o
Noof: En daar gaan ze dan, nek aan nek richting de finish.

Fruxano: Zou je aan de kant willen gaan voor een lief klein meisje aub.
Jari: Kleine meisjes? Waar? =o
Menno: *komt aangevlogen met de finishvlag* Gefeli aan diegene die wint. *zwaait*
Karts: *scheuren over de finish*
Nick: En de winnaar is... o.o
Roselia: De Cool Blizzard!
Aerival: Hh, toch nog gewonnen. ^_^
Anime Wind: *rijdt overduidelijk als derde binnen*
Writer's Block: *komt iets later aan*
Soaring Hawk: *volgt kort erop als vijfde*
Devian: Broken zeg ik je, broken.
Henduluin: >.>
Deco: Ik ben iig blij dat we over de streep zijn, voordat iemand ons nog met een teleporter kon naaien. ._.
Rest: *rijdt ook binnen*

Nick: En dit zijn dan de resultaten van de race. o.o

(en ja ik ben te lui om nog eens eentje te maken voor het klassement, dus:
1.Cool Blizzard 22
2.Anime Wind 18
3.Lolicon Mobile 17
4.Efteling 14
5.Soaring Hawk 13
6.Writer's Block 10
7.Tuig Kart 8
8.Admin Racer 8
9.Design Express 8
10.Zorro Kart 7
11.Coffee Berserker 6
12.White Butterfly - 3

Noof: Ok iedereen, de zandbak uit en naar huis! Volgende week gaan we in de sneeuw spelen.
Nick: Niet volledig, maar ja, gedeeltelijk. o.o Meer details over het parcours geven we u dan.
Aerival: Sneeuw? Geen probleem. ^_^
Iedereen: Kuuuut... ze liggen al zo zwaar op kop en volgende week gaan ze dan ook nog eens in het voordeel zijn.
Nick: Wij danken u voor het kijken...
Noof: En tot loeter!

Kaas
Like a boss

Kaas's avatar
Standaard geplaatst op 05 december 2011 @ 23:16
Met quote antwoorden

Dit heb ik al heel lang niet meer gelezen, moet het maar weer eens bijlezen. xD Awesome dat je hier soms nog mee bezig bent.

Αρτεμις
~Artemis~

Standaard geplaatst op 10 december 2011 @ 20:25
Met quote antwoorden

You dropped a fence on my Zorro! And then you made a car ride over him! Raaah! Dx<

Gohma
Parasitic Arachnid

Gohma's avatar
Standaard geplaatst op 10 december 2011 @ 20:46
Met quote antwoorden

Oeh, tweede =D
Leuk weer x3

Design - Tekeningen - Animelijst ^_^
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Abbysion
The Card Master

Abbysion's avatar
Standaard geplaatst op 10 december 2011 @ 22:05
Met quote antwoorden

*puts armor on Zorro*

Open up your mind, let your fantasies unwind,
in this darkness which you know you cannot fight;
the darkness of the music of the night
Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 10 december 2011 @ 22:09
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Αρτεμις Bekijk bericht
You dropped a fence on my Zorro! And then you made a car ride over him! Raaah! Dx<
Klaag inderdaad maar bij roeland want hij moet ons de hele wedstrijd al hebben ;_;
Ik wou dat ik zombie had, dan kon hij Super Zorro opvreten en dan hadden we Super Zombie.

gek dat ik dit nu pas zie ...

Just call me KMS
The succes rate for this mission was 0%.
I guess theoretical calculations are pointless with you all.
Αρτεμις
~Artemis~

Standaard geplaatst op 10 december 2011 @ 23:06
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Kimes Bekijk bericht
Klaag inderdaad maar bij roeland want hij moet ons de hele wedstrijd al hebben ;_;
Ik wou dat ik zombie had, dan kon hij Super Zorro opvreten en dan hadden we Super Zombie.

gek dat ik dit nu pas zie ...
........Niemand eet mijn kat. .o

Roselia
Woosh.

Roselia's avatar
Standaard geplaatst op 11 december 2011 @ 10:49
Met quote antwoorden

Had Desert Temple Part II niet eens gezien D: -slaat zichzelf-
Heel erg awesome anyway :3

KABOEM.
Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 11 december 2011 @ 16:25
Met quote antwoorden

Nice one Roel

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Devian
Wie?

Devian's avatar
Standaard geplaatst op 13 december 2011 @ 00:02
Met quote antwoorden

Roeland, ik haat je zo gigantisch na deze line
Quote:
Devian: Hmm, jachtgeweer. Sorry Hes, maar wij willen winnen. *richt* Even inbeelden dat de Cool Blizzard Aurel zijn jeweetwelwat is en ik kan niet missen. *PANG*
v.v

Leuke afsluiting van de race tho'! Maar dat ding is idd OP. v.v

Aerival
Harlequin of Love

Aerival's avatar
Standaard geplaatst op 24 april 2012 @ 00:56
Met quote antwoorden

4 en een halve maand later.

Race 4.3: The Northlands (Part I)
Noof: Dag kindertjes.
Nick: En welkom bij de derde race van de 4de AWF Kart GP. n.n
Noof: Ik hoop dat iedereen goed warm is ingepakt, want zoals ik vorige keer zei, gaan we in de sneeuw spelen.
Nick: Idd. Het eerste deel van het parcours zou iedereen bekend moeten zijn... n.n
Noof: Aangezien er al eens eerder geraced is geweest.
Nick: En niet in zomaar de eerste de beste race. Of ja, eigenlijk wel. o.o
Noof: De startlijn is immers dezelfde als de startlijn van de allereerste AWF Kart race ooit. .o
Nick: We vertrekken dus in Snow Valley. n.n Alleen gaan we dit keer niet door de hele vallei heen. o.o
Noof: We gaan ook donkere holten verkennen. ...nee Dave, niet je reet. Broek aanhouden. .o
Nick: Het tweede deel van de race zijn de Elona Caverns. o.o
Iedereen: ...wat? Gaan ze dan niet verdwalen? O_o
Deco: Nahhh, ze zullen toch wel vast de weg aangeduid hebben?
Nick: Nope. n.n
Deco: ...ok, we gaan knetterhard verdwalen.
Noof: Wat de race ook meteen interessant maakt, het maakt niet uit hoe ver je op kop zal liggen vanwege een bepaald voordeel... *kijkt naar de Cool Blizzard*
Aerival: Psh. Ik heb nog steeds m'n radar. <3
Nick: Wat ook niet veel zal helpen omdat Elona Caverns zo complex is en je niet wijs zal raken uit de radar. n.n
Aerival: Bah. In andere woorden, zelfs Gijs zou kunnen winnen vandaag.
Nick: Iig, we hopen dat iedereen tegen zonsondergang de weg naar buiten heeft gevonden. o.o
Noof: En zoniet... tsja. 0 punten I guess. .o Maar geen diskwalificatie hoor, je hebt enkel een probleem als je volgende week nog steeds niet buiten bent, want dan kan je niet meedoen aan de laatste race. ;o
Fruxano: Zo geruststellend.

Noof: En dan nu, eens kijken welke vriendjes deze week geen zin hadden.
Nick: Defis is deze week niet van de partij. In zijn plaats aan het stuur van de Zorro Kart, Abbysion! o.o
Abbysion: Let's go get them, my Queen!
Artemis: We most certainly shall. v.v
Noof: Mikkert (Kocur) is ook terug van zijn shota jacht in Japan, dus neemt hij terug plaats in de Lolicon Mobile.
Nick: En dat is alles. Weinig wijzigingen deze week. o.o
Noof: Ohja, wat we nog van gevaren kunnen verwachten op dit parcours. Net zoals in de eerste race, opletten dat je niet in een wak dondert.
Nick: En uiteraard, zorgen dat je niet t hard verdwaalt in de Elona Caverns. n.n
Noof: En geen idee of er de karts nog iets te wachten zal staan in Elona Village zelf, waar de aankomststreep ligt. Moeten jullie zelf maar zien. .o
Nick: Oh, enne... Menno en Roselia zullen niet in de grotten aanwezig zijn. Zoals men zegt, het is ieder voor zich in de Elona Caverns. n.n
Deco: Leuk. ._.

Roselia: *komt aangevlogen met het bord* Daar gaan we dan. ^_^ Veel succes!
Bord: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3...
Enkele racers: *drukken reeds pedaal*
Bord: 2...
Rest: *drukt pedaal*
Bord: 1...
Gijs: *drukt pedaal*
Bord: GO!
Karts: *scheuren weg, met de karts die op 2 drukten op kop, daarna de overige karts... en daarna Gijs.
Nick: Leuk geprobeerd Gijs, maar op 1 krijg je geen boost. n.n
Noof: Aww, ziet ernaar uit dat we weer geen kettingbotsing gaan hebben nu omdat sommigen sneller weg waren dan de rest.
Nick: Saai. o.o

Aerival: Wij zouden er sowieso niet bijzitten. ^_^ *ziet de afstand tussen de andere karts groter en groter worden*
Fruxano: Mjah, zo leuk, wij zijn wss de eerste die gaan verdwalen.
*plons*
Noof: Ennn er ligt iemand in een plonsbadje. Wie was het? .o
Nick: Wie denk je. o.o
Menno: *vist de Admin Racer op* Nou nou Gijs, het is een beetje te koud om te gaan zwemmen.
*plons*
Roselia: *vist de Tuig Kart op*

Noof: Dusssss. De Cool Blizzard ligt uiteraard op kop vanwege territoriaal voordeel.
Nick: De Anime Wind, Writer's Block, Zorro Kart, Efteling en Coffee Berserker zitten er achter, in een poging om het gat zo klein mogelijk te houden maar hun banden werken niet echt mee. o.o
Noof: De overige karts liggen een beetje erachter omdat ze iets te vroeg hun pedaal hadden ingeduwd. .o Oh en omdat ze in een plonsbad waren gesukkeld liggen de Tuig Kart en de Admin Racer helemaal achteraan.
Nick: De eerste item boxes komen eraan... wie weet, kunnen ze het gat daarmee een beetje dichten? n.n

Aerival: Wij hebben niets goeds zeker? ._.
Fruxano: Nope. *werpt een banaan*
Artemis: Ok aandacht. Ik denk dat het in iedereen hun belang is dat we de Cool Blizzard stoppen ipv elkander te dwarsbomen. Ik zeg dat het Dual Strike tijd is. v.v *houdt een doelwitzoekende raket in de aanslag*
Abbysion: You tell 'm, my Queen!
RobinotX: Dual Strike zei je? =D *toont Blue Shell*
Artemis: Let's do this. *laat raket los*
RobinotX: Hihi. DUAL STRIKE *laat Blue Shell los*
Fssssssiiiiiiiiiiiisssssssshhhhhhhh
Aerival: ...ja. Dat dacht ik al.
Fruxano: ...die Blue Shell klinkt wel een beetje anders dan normaal.
*KABOOOOOOM*
De Dual Strike had een vernietigend effect: De Cool Blizzard vloog hoog de lucht in, landde met een zware klap, en Aerival en Fruxano waren volledig versuft.
Noof: Wow. Dat was volgens mij de sterkste Dual Strike totnutoe.
Iedereen: Duuuuuuudeeee. Dat leek net een van de Anime Wind hun broken Specials.
Henduluin: >_> Ohja. Nu dat ze daar mooi staan... *werpt een Super Bombu*
*BOEM* *plons*
Nick: Ze zijn vooral niet partijdig. n.n
Roselia: *vist de CB uit het wak*
Aerival: Brrr, dat koude water had ik eigenlijk best wel nodig. *slaat wangen en schudt hoofd* Gaat het, Hesje? ;o
Fruxano: *schuft hoofd snel* Ja hoor. Ik ben niet voor niets een Fries.
Devian: Je lijkt me nu meer een Vries, Hes. n.n
Fruxano: Goh, goeie. Die kende ik nog niet.
Sakatho: Goed dat jullie weer wakker zien, zodat jullie van de volgende klap kunnen genieten.
Atrox: *schiet een vuurschijf af*
Vuurschijf: *mist de CB op een haar na*
Aerival: Oef.
De vuurschijf vloog een beetje verder... en ontplofte tegen een enorm ijsblok. Deze brokkelde af in duizenden stukjes, die allemaal over het parcours rolden.
Aerival: Hihi. Ik denk dat jullie net een kuil voor jullie zelf hebben gegraven. Natuurlijk zullen wij er ook niet zonder moeite over geraken... maar toch.
En inderdaad, ookal geraakte de Cool Blizzard zelf niet zonder enige moeite over de ijsblokken, de andere karts ondervonden veel meer hinder. Waaronder... de Efteling.
*pang*
aggron: O_O Wat was dat.
Faunaat: ...platte band. ._.'
Noof: Ohjee, vrouwen en een platte band. ;o
Menno: *vist de Efteling aan de kant* Nou dames... ik hoop dat jullie een platte band kunnen vervangen. *zweeft weg*
Faunaat: Err... *kijkt naar aggron*
aggron: ...wut? ._.

Nick: Ohja, terwijl dat de Efteling aan de kant staat, komen de volgende karts aan met hun items. o.o
Devian: Ja ehm... ookal is de deal om de CB te dwarsbomen, met dit spook hier kan ik alleen iemand anders hun item jatten. ._.
Gyard: Wij gaan iig heelhuids over die ijsbrokken geraken. *gebruikt Starman*
White Butterfly: *rijdt over het ijsvrije pad dat de Design Express heeft gemaakt*
Cyber: Hmm een Teleporter... als ze de CB op de een of andere manier in 5de positie kunnen krijgen...
Elvirna: Dan moeten wij wel opzettelijk in 10de positie blijven. ._.'
Joeri: Hmm, onze Special... goed en wel als we de CB raken, maar als we dat niet doen... ._.
Gijs: H Joeri, waarom gebruik je dat ding niet gewoon. Geef hier. *grijpt de Warn Regen uit de handen van een ponderende Joeri*
Joeri: ..he, wat?
Gijs: I set fire to the rain. WARNREGEN!
Iedereen: Fffffuuuu Gijs, als 'ie de CB mist zijn we pas zwaar genaaid.

Aerival: Ok, het moment van de waarheid. *begint te slalommen* Als ze ons missen wordt onze voorsprong gigantisch. ;O
Iedereen richtte hun ogen op de Cool Blizzard. Dat ze zelf geraakt werden was op dat moment geen zorg, ze hoopten gewoon allen dat de CB ook geraakt werd. Van de achtervolgers waren de Writer's Block, de Coffee Berserker, de Lolicon Mobile en de Soaring Hawk getroffen. De laatste warns begonnen te vallen...
Fruxano: Links, links, rechts, rechtssss... nog eentje liiii...
WARN!
Aerival: Fffffffffffff- uitgerekend de laatste warn is raak. >_< Iig kan ik me nu hier op Gijs afreageren. *tekent een bloedneus en een blauw oog op Gijs zijn avatar op de radar*
Iedereen: Oef.

Noof: Ok dan. We gaan zo dadelijk Snow Valley verlaten en dan wacht Mt. Elona de racers op.
Nick: De Cool Blizzard is nog steeds eerste, maar de karts die niet getroffen zijn door de warnregen komen nu wel erg dichtbij. o.o
Noof: Yep. De Anime Wind en Zorro Kart zijn de eerste achtervolgers, met vlak daarachter de Design Express en de White Butterfly.
Nick: In zesde positie is de de Writer's Block, met kort erachter de Coffee Berserker, die net van hun warn aan het recupereren zijn. o.o
Noof: De dames van de Efteling staan momenteel achtste, maar aangezien het vervangen van de platte band niet echt van een leien dakje gaat vrees ik dat ze zo dadelijk de witte vlag gaan zwaaien.
Nick: De Lolicon Mobile en de Soaring Hawk halen hun net in, met de Admin Racer en de Tuig Kart achter hen. o.o
Noof: En de Cool Blizzard is weer vertrokken. Ze zullen nog wel een klein voorsprongetje hebben bij hun aankomst in Elona Caverns, maargoed, vanaf daar kan alles in een oogwenk veranderen. Hun territoriale voordeel zijn ze dan ook kwijt.
Nick: En kijk, de dames van de Efteling hebben hun witte vlag bovengehaald. Jammer, maar helaas zit AWF Kart er voor hen op. o.o
Menno & Roselia: *komen aangevlogen*
Roselia: Aangezien ze toch allemaal de grot binnenrijden en er niet meer veel kan gebeu...
*plons*
Roselia: Nvm, Gijs ligt weer in een wak. *zweeft weer weg*
Menno: Ja zeg, moet ik hen helemaal alleen naar de garage slepen? v.v

Mt. Elona: *komt in het zicht van de racers*
Nick: Nog even ter informatie: Mt. Elona is 7340 meter hoog, en de aankomst in Elona Village ligt op 4600 meter hoogte. n.n
Deco: ._.' hoe kan men op zulke hoogte leven.
Aerival: Wel dan, op hoop van zege. *rijdt Elona Caverns binnen*

Saki
~^~^~

Saki's avatar
Standaard geplaatst op 24 april 2012 @ 01:05
Met quote antwoorden

Weer tof om te lezen Roel ^^

~Carpe Diem~
Mijn anime lijst & mijn manga lijst
Nil Volentibus Arduum, Voor zij die willen is niets onmogelijk
Kimes
Sitting in SkyTown

Kimes's avatar
Standaard geplaatst op 24 april 2012 @ 01:06
Met quote antwoorden

En Ik wou nog net gaan slapen!

Curse You!!

*gaat lezen*

Edit: Leuke epi, helaas dat de Coffe berserker nog geen glorie momenten heeft gehad(op de eerste deel van de eerste race na dan)

[ Laatst gewijzigd door Kimes; 24 april 2012 om 01:16 ]

Just call me KMS
The succes rate for this mission was 0%.
I guess theoretical calculations are pointless with you all.
Jari
Top 25

Jari's avatar
Standaard geplaatst op 24 april 2012 @ 02:02
Met quote antwoorden

Quote:
Oorspronkelijk geplaatst door Aerival Bekijk bericht
Nick: Iig, we hopen dat iedereen tegen zonsondergang de weg naar buiten heeft gevonden. o.o
Noof: En zoniet... tsja. 0 punten I guess. .o Maar geen diskwalificatie hoor, je hebt enkel een probleem als je volgende week nog steeds niet buiten bent, want dan kan je niet meedoen aan de laatste race. ;o
Of over 6 maanden met dit tempo

Antwoord

Onderwerptools
Weergave

Regels voor berichten